Karisik Alisveris - - - DM & Müller & Douglas & The Body Shop

Merhabalar,

Nasilsiniz? Umarim haftasonunuz iyi geciyordur.
Bugün alisverise cikarken aklimda sadece The Body Shop cay agaci özlü serisine bakmak ve güzel bir günes kremi almak vardi. Fakat tahmin edersiniz ki sadece aklimdakilerle sinirli kalmayip bircok ürün daha aldim.

Sizlere bugün yapmis oldugum alisverisi ve fiyatlarini yazmak istedim. Ilk defa bir alisveris yazisi paylasiyorum. Umarim keyifle okursunuz.

Ilk olarak La Roche-Posay günes losyonunu aldim. Mat bitisi olan, paraben icermeyen, 30 SPF günes korumasi olan 50 ml´lik bu ürün 14,25 euro. Ayrica pompali sisede olmasi kullanim acisindan pratik olacaga benziyor.


Bir önceki yazimda The Body Shop Cay agaci özlü serisinden gece losyonunu kullanmis ve yorumlamistim. Buradan okuyabilirsiniz. Ayni losyonu almak icin ve serinin diger ürünlerine bakmak icin The Body Shop´a gittim. Gece losyonu kalmamis bitmisti. Biten ürünümü tekrar alamadim. Fakat ayni serinin gündüz losyonu ve BB kremini aldim. 1 ürün alana 1 ürün yari fiyatina idi. Ortadaki minnak boy yüz yikama jelini de hediye ettiler. Gündüz losyonu 8,5 euro, bb krem 9,5 euroydu. Ben iki ürüne toplam 13,75 euro verdim.

Müller´den ise yeni gelen Garnier makyaj temizleme sularindan aldim. Büyük olan 400 ml sise waterproof her türlü makyaji (yüz, göz, dudak) cikarmayi vaad ediyor ve 4,75 euro idi. Yapisi yagsiz diyor bakalim deneyelim. Kücük olan ise hassas gözler icin yaziyor 2,99 euro ve güzel degisik bir kokusu var :)


Müller´de bulabileceginiz Body&Soul markasini sevdigimi belki biliyorsunuz. Bu markanin makyaj süngeri benim icin Beauty Blender´dan sonra en basarilisi ki bugüne dek 4-5 farkli sünger denemisimdir. Yazima buradan ulasabilirsiniz. Uzun zamandir bekledigim kucuk kapatici süngerlerinden gelmisti ben de merak ediyordum ve hemen denemek icin aldim. 2,49 euro idi.

Sonrasinda DM magazasinin kendi markasi olan Balea´dan Alman youtuberlarda gördügüm kirpik besleyen ve güclendiren serumu aldim. Fiyati 4,95 euro idi.

Essence waterproof makyaji bile temizlemeyi vaad eden islak mendillerinden aldim, 0,95 cent. Daha önce de kullanmistim fakat waterproof makyaji iyi cikardigini söyleyemem ama cantaya atmalik 15li bu paketi seviyorum.


Douglas´tan ise EOS el losyonundan aldim. 44 ml´lik bu ürün 5,99 euro idi. Yine uzun zamandir aklimda olan fakat rengini bulamadigim NYX markasinin bir tarafi aydinlatici bir tarafi kontur yapmak icin olan Wonder sticklerinden kendime uyan rengi buldum ve 11,99 euroya aldim.


Biliyorsunuz bu aralar stick fondotenler populer. Maybelline fit me sticklerin en koyu rengi ben de uzun zamandir var ve kontur yapmak icin zaman zaman kullaniyorum. Bu sefer de fondoten olarak kullanmak icin kendi ten rengimi aldim. 8,45 euro dm fiyati. Dagitmasi kolay seviyorum bu ürünü.


Yine ayni stick seklinde olan Loreal markasinin Nude Magique serisinin BB Blemish Balm stigini aldim. Uyguladigimda o kadar belirsiz olmasina ragmen guzel kapatti ki kirmiziliklarimi, almak istedim. Almanya dm fiyati 12,45 euro.


Benim alisverisim bu sekildeydi. Aldiklarim arasindan kullandiginiz ya da merak ettiginiz ürünler varsa bana yorum yazarsaniz cok sevinirim.

Okudugunuz icin cok tesekkürler,
ZEY

Yorumlar

  1. İyi günlerde kullan canım :)
    Sevgiler

    YanıtlaSil
  2. Güle güle kullan hepsi çok güzel (:

    YanıtlaSil
  3. Stick bb iyimiş ya :) garnier sarı makyaj temizleyiciside çok tatlı göründü gözüme.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ben de kullanmak icin sabirsizlaniyorum canim :)

      Sil
  4. Ne çok şey alınmış :) Bende de hep öyle olur, bir şey almaya çıkar, bir torbayla dönerim :) BB kremi denediniz mi?

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Hep öyle oluyor alisverisler :) The Body Shop BB kremi denemedim henüz..

      Sil
  5. Güle güle kullan canim. Dm bipa müller benim de kendimi kaybettigim yerler :)

    YanıtlaSil
  6. Güzel günlerde kullan bayancımm :*

    YanıtlaSil
  7. Özellikle Garnier ürünlerinin yorumlarını merakla bekliyorum. Hepsi ayrı ayrı çok güzeller,keyifle kullan :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ben de hemen kullanmak istiyorum, cok tesekkürler canim :)

      Sil
  8. Güzel günlerde kullan canım arkadaşım :)

    YanıtlaSil
  9. çok güzel alışveriş olmuş, güle güle kullanın hepsini ;)

    YanıtlaSil

Yorum Gönder