Loreal Revitalift Volume filler - Serum ve Nemlendirici - Bittiler !

Merhabalar,

Bugün sizlere aylar önce Almanya´da katildigim bir cekilisten hediye olarak kazandigim Loreal Revitalift Volume Filler serisinin serum ve nemlendiricisinden bahsetmek istiyorum.
Serum 3 hafta gibi bir sürede bitti fakat yazisini nemlendiricisiyle birlikte yazmak icin bekletiyordum. Nemlendiriciyi yaklasik 4 ay kullandim, yeni bitti. Hem bitenler yazisi hem de yorumlarimi paylasmak istedim.


Öncelikle biraz paketlemelerinden bahsedelim. Serum ince uzun sanirim mika bir tüp icerisinde ve 16 ml ürün barindiriyor. Siringa görünümlü bu serum kullanim olarak cok pratik cünkü, alt kismindan bastirdiginiz zaman (belli bir noktaya kadar bastirabiliyorsunuz), ince olan ucundan nohut tanesi kadar ürün geliyor ve fazla ürün almaniz engellenmis oluyor. Serumun kullanmaya basladiktan sonra ömrü 6 ay ama dedigim gibi benimki cok kisa bir sürede bitti zaten :) Nemlenlendiricisi ise cam bir sisede ve icersinde 50 ml ürün var. Nemlendiricinin acildiktan sonra ömrü 12 ay. Ürünler set halinde Almanya´da 30-35 euro gibi bir fiyata satiliyor fakat dedigim gibi ben cekilisten kazandim.

Arastirdigim kadariyla, her ne kadar arka planda dev bir bilimsel arastirma yapip üretilmis olsalar da, icerikleri biraz ilginc. Yapilan arastirmalar sonucu gelistirilen ve icerisindeki en etken madde "Hyaluronic Acid" olan bu "volume filler" serisi, kullanici yorumlarina göre %35-40 kirisikliklari azaltmis ve hanimlari memnun etmis. Bu aralar iceriklere takmis birisi olarak size iceriklerini kendi internet sayfalarindan aktarmak istiyorum. Cok anladigimi söyleyemiyorum cünkü uzun bir arastirma yapiyorum suan, iceriklerde denk geldigim tüm kimyasallarin ne ise yaradigini, faydalarini veya zararlarini not aldigim baska bir ögrenme sürecindeyim suan.

SERUM: AQUA / WATER, GLYCERIN, ALCOHOL DENAT., DIMETHICONE, BUTYLENE GLYCOL, DIPROPYLENE GLYCOL, SILICA, SODIUM HYALURONATE, ALPINIA GALANGA LEAF EXTRACT, CARBOMER, METHYLSILANOL/SILICATE CROSSPOLYMER, SODIUM HYDROXIDE, AMMONIUM POLYACRYLDIMETHYLTAURAMIDE / AMMONIUM POLYACRYLOYLDIMETHYL TAURATE, DIPOTASSIUM GLYCYRRHIZATE, DISODIUM EDTA, CAPRYLOYL SALICYLIC ACID, LINALOOL, CITRONELLOL, BENZYL ALCOHOL, BENZYL BENZOATE, BENZYL SALICYLATE, PARFUM / FRAGRANCE 

NEMLENDIRICI: AQUA / WATER, GLYCERIN, DIMETHICONE, ISOHEXADECANE, SILICA, HYDROXYETHYLPIPERAZINE ETHANE SULFONIC ACID, ALCOHOL DENAT., DIPROPYLENE GLYCOL, SYNTHETIC WAX, ALPINIA GALANGA LEAF EXTRACT, PEG-10 DIMETHICONE, SECALE CEREALE EXTRACT / RYE SEED EXTRACT, DIMETHICONE/PEG-10/15 CROSSPOLYMER, DIMETHICONE/POLYGLYCERIN-3 CROSSPOLYMER, SODIUM ACRYLATES COPOLYMER, SODIUM HYALURONATE, ADENOSINE, NYLON-12, DIPOTASSIUM GLYCYRRHIZATE, DISODIUM EDTA, CAPRYLIC/CAPRIC TRIGLYCERIDE, CAPRYLYL GLYCOL, SYNTHETIC FLUORPHLOGOPITE, PENTYLENE GLYCOL, DISTEARDIMONIUM HECTORITE, ETHYLHEXYL HYDROXYSTEARATE, PHENOXYETHANOL, CI 77163 / BISMUTH OXYCHLORIDE, CI 77891 / TITANIUM DIOXIDE, LINALOOL, CITRONELLOL, BENZYL ALCOHOL, BENZYL BENZOATE, BENZYL SALICYLATE, PARFUM / FRAGRANCE

Hemen belirtmek istiyorum ki serum gercekten alkol kokuyor. Fakat nemlendirici de bir o kadar alkol kokmuyor tam tersine cok güzel bir kokusu var. Makyaj öncesi kullandigim zamanlarda, alin bölgemdeki kirisikliklarin gecici de olsa doldugunu gördüm. Fakat uzun vadede kalici bir etkileri olmadi benim icin. En hosuma giden etkileri, yagli cildimin, normalden daha az yaglanmasi oldu ki bunu The Body Shop´un Cay agaci özlü gece losyonunu (yazisina buradan ulasabilirsiniz) kullanarak daha da aza indirdim. Fakat bunun sebebinin nemlendirici icersindeki silicanin gözeneklerime yerlesmesi olabilecegini de düsünüyorum, tam emin degilim. Ve yine icerisindeki silica sayesinde cok güzel bir makyaj bazi görevini görüyor nemlendirici !

Serumu eger vaktim varsa sabahlari makyaj öncesi ve de nemlendiriciden önce uyguladim. Vaktim yok ise sadece nemlendiriciyi uygulayip makyajimi yaptim. Böyle zamanlarda serumu gece kullandim. Serumun emilmesi biraz zaman gerektiriyor ve az yapiskanlik hissi veriyor. Nemlendirici emilimi oldukca hizli ve kesinlikle yapiskan bir his birakmiyor. Nemlendiriciyi sabah ve aksam günde 2 defa uyguladim. Serumun yapisi oldukca akiskan ve nemlendiricinin yapisi oldukca koyu kivamli. Maalesef bittikleri icin gösteremiyorum.

Cildimdeki etkileri ise gercekten güzeldi. Yüzümü matlastirip makyajim icin güzel bir zemin hazirladiklarini düsünüyorum. Ayrica hic makyaj yapmadigim sadece serum ve nemlendirici (ya da sadece nemlendirici) kullandigim günler yüzümün yumusak oldugunu , daha aydinlik göründügünü ve pürüzsüz durdugunu gözlemledim. Fakat dedigim gibi bu vaadini kalici olarak gözlemlemedim, sadece uyguladigimdan sonra 3-4 saat icin farkettim.


Aslina bakarsaniz nemlendiriciden memnundum ve bir daha almayi düsünüyordum ta ki icerigini iyice arastirip ögrenene dek. Belki de ayni markanin bu aralar cok gördügüm skin perfection nemlendiricisini alirim. Skin perfection serumunu kullaniyorum ve memnunun aslinda ama... Hala cok kararsizim !

Sizin yagli ciltler icin dogal icerikli nemlendirici önerileriniz varsa lütfen benimle paylasin, cünkü elimdeki nemlendirici bitince yenisini almam gerek ve hala karar vermis degilim.

Okudugunuz icin cok tesekkür ederim,
Zey

Yorumlar

  1. Bu ürünlerden genel olarak memnun kullananlar. Cildi yağlı olan arkadaşlarım su bazlı bepanthol nemlendirici kullanıyorlar. Bir deneyin isterseniz..

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Günlük nemlendirici olarak Bepanthol kullanmamistim , cok tesekkürler aklimda olacak :)

      Sil
  2. Serum benimde merak ettiğim ürünlerden biriydi, teşekkürler :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Okudugun icin ben tesekkür ederim :)

      Sil
  3. Loreal ürünleriyle hiç anlaşamadığımı fark ettim, neredeyse hepsi cildimde yanma yapıyor, alkolden dolayı sanırım. Skin perfection nemlendirici fena değildi, geçen yaz kullanmıştım.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Skin perfection denemeyi düsünüyorum ama bakalim, belki daha dogal icerikli yagli ciltlere uygun nemlendirici bulursam ona sans veririm

      Sil
    2. Skin perfection kuru cilde daha uygun gibi... Aklınızda bulunsun :)

      Sil
    3. Tamam tesekkür ederim :)

      Sil
  4. zeycim bb kremler işine yaramaz mı ?

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Aslinda suan The Body Shop cay agaci özlü gündüz losyonu ve yine cay agaci özlü bb kremini kullaniyorum ama 30 ml ürünler. Icerlerinde günes korumasi da yok. Onlardan memnun kalirsam tekrar alabilirim dogru söylüyorsun tesekkür ederim :)

      Sil
  5. Merhaba, ben SkinPerfection kullanıyorum. Memnunum yalnız cildim kuru. Çok fazla yağlılık hissi vermiyor. Tam cildime yeterli bir nemlilik sağlıyor. Yağlı bir ciltte etkileri nasıl olur bilemiyorum. Ayrıca güzel yazıların için biz teşekkür ederiz :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Skin perfection genellikle kuru ciltlerin tercihiymis okudugum ve gelen yorumlardan anladigim kadariyla. Cok tesekkür ederim canim :)

      Sil
  6. Benimde cildim karmadan yağlıya dönük ve hala uygun nemlendiriciyi bulamadım. Bu serinin nemlendiricisini kullanmıştım ama bende sivilce yaptı benden mi kaynaklı yoksa kremdenmi hala çözemedim.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ben de sivilce yapmadi herhangi bir reaksiyon vermedi yüzüm ama tabi her zaman söylenildigi gibi, ciltten cilde fark gösterebilir

      Sil
  7. İçerik konusunda ben de çok titiz davranıyorum. Çok uzun zaman önce okudugum makalelerde aslında gözenekleri tıkayan,sivilce yapan etken maddelerin kullandıgımız ürünlerde oldugunu görmüştüm. Hatta Lorealin skin perfection serisiyle ilgili ufak bir yazı ve bu içeriklerin listesini de bulunduran başka bir yazı daha yazmıştım. Çogu zaman skin perfection kullanan çevremdeki insanları da elimden geldigince uyarıyorum ama söylediklerime anlam veremediklerinden kullanmaya devam ediyorlar. Sonucunda mutlaka cilt irrite oluyor veya siyah nokta sorunu yaşanıyor. Bana kalırsa şu anda mevcut olarak yazısını yazdııgım topicrem,ya da diger kullandıgım cyrene gibi dogal içerikli markalara yönelmelisin. Bunlara ulaşım imkanın olup olmadıgını bilemiyorum fakat bunlar da bir örnek olabilir içerik açısından. Hem de loreal gibi hayvanlar üzerinde deney yapan bir firmayı daha fazla desteklememek açısından.
    Umarım sana iyi gelecek nemlendiricileri bulabilirsin. Sevgiler.
    :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Cok haklisin ben de bu aralar bilinclenmeye calisiyorum icerik konusunda, cok tesekkür ederim skin perfection aklimdan silindi tamamen, cyrene internetten alabilirim onunla ilgili de kiehls ile ilgili de hep olumlu yazilar okudum , cok tesekkür ederim canim :)

      Sil
    2. Loeral serisinin revitalift serisini kullandim bence en basarili kremi goz kremi ve serumu oldu benim icin ve gece kremi yillardir nemlendirici kullanan biri olarak yüzümü aydinlatan nem veren kremler tercihim bu ara aloverali ürünleri kullaniyorum ve cok memnunum ancak dermokozmatik ürünleri oneririm la roach yanlış yazmis olabilirim yada nuxe gibi ürünler hayvanlar üzerinde test yapmıyorlar

      Sil
    3. Loeral serisinin revitalift serisini kullandim bence en basarili kremi goz kremi ve serumu oldu benim icin ve gece kremi yillardir nemlendirici kullanan biri olarak yüzümü aydinlatan nem veren kremler tercihim bu ara aloverali ürünleri kullaniyorum ve cok memnunum ancak dermokozmatik ürünleri oneririm la roach yanlış yazmis olabilirim yada nuxe gibi ürünler hayvanlar üzerinde test yapmıyorlar

      Sil
    4. Posay ürünlerini ben de denemek istiyorum suan yüz temizleme jelini kullaniyorum ve gayet memnunum

      Sil

Yorum Gönder