Mimlendim - Ben kimim ?

Merhabalar,

Güzel keyifli bir pazar gününden sesleniyorum. Kahvemi yaptim, oturdum bilgisayar basina. Umarim sizler de keyifle dinlenerek geciriyorsunuzdur gününüzü :)

Bugün yeni baslatilan bir etikete cevaplar verecegim. Öncelikle baslatan arkadasimiz Sila´ya ve sonrasinda beni davet eden burda tanistigim güzellik Gözem´e cok tesekkür ederim. Onlarin bloglarini da isimlerinin üzerlerine tiklayarak okuyabilirsiniz.

Belki cogunuz yazacaklarimi zaten biliyor fakat davete katilmamak olmazdi degil mi, umarim keyifle okursunuz :)

Ben kimim ?

1. Ismim Zeynep. Bircogunuz ismimi bilmiyor cünkü heryerde deneyen bayan olarak varim :)

2. 28 Ocak 1985 dogumluyum (yasimla zaman zaman anlasamiyoruz ama cogu zaman umrumda olmuyor kendisi) ve Kova burcuyum (sanirim bu burcun tüm özelliklerini tasiyorum)

3. Izmir dogumluyum ve Izmir´de dogup büyüdüm ve de okudum.

4. Liseyi Kiz lisesinde okudum belki aranizda ordan mezun olanlar vardir bana yazarlarsa cok sevinirim. Buz gibi tas binada az hasta olmadim hey gidi günler.

5. Izmir Yüksek Teknoloji Enstitüsü (IYTE) Fizik bölümünü mezunuyum. Yüksek lisansimi da IYTE  fizik bölümünde bitirdim. Mezun oldugum an diplomami alip kosarak uzaklastim ordan :)

6. Yaklasik 5 senedir Almanya´da yasiyorum. Buraya Yüksek lisans sonrasi Doktora egitimim icin geldim. Gelis macerami buradan okuyabilirsiniz. Deli cesaretim oldugu dogrudur :)

7. En sevdigim renkler, beyaz, siyah ve pembe

8. En sevmedigim renk yok aslinda ama kendime yakistirmadigim gözüme güzel gelmeyen renkler var, bunlarda beyaz, siyah ve pembe disinda hepsi :)

9. En sevdigim özelligim inatci olmam sanirim kendi bildigimi kafama koydugumu yapana dek birakmam. Bazen olumsuz da sonuclansa yine de mutlaka birseyler ögrenmis olurum.

10. En sevmedigim özelligim, disardan ilk bakildiginda soguk durmam. Beni yakindan taniyan herkes bunu bana sonradan itiraf etmistir. Ilk basta cok soguk ve itici gelmistin ama seni tanidikca sevdim derler :) Sözümü esirgemeyip pervasizca aklimdan gecenleri söyledigim icin de olabilir bu emin degilim..

11. Müzik ayird etmeksizin moduma bagli yerli yabanci her tarzi dinlerim. Gecenler Petek Dincöz foolish casanova sarkisina takmistim :) Gel gitlerle dolu bir ruh halim var. Ama hayatimin sarkisi sanirim Metallica Nothing else matters. Sezen Aksu´ya da bayilirim. Ölmeden önce yapilacaklar listemde kendisinin konserine gitmek vardi (evet hala gitmedim hic konserine) ama kendisi sahnelere veda etti, kismet :)

12. Kitap okumayi cok severim. Ayni anda bircok kitabi okumaya calisirim. Özellikle farkli tarzlarda kitaplara ayni anda baslarim ki, günlük moduma bagli olarak hangi kitabi istersem onu okurum. Yatmadan önce mutlaka okurum, 1 sayfa bile olsa okurum. Hayatimin kitabi sanirim Irvin Yalom Nietzsche ağladığında...

13. Gezmeyi cok severim. Almanya´ya yerlestigimden beri epey farkli ülke gezdim :) Ama öncesinde Türkiye´deyken de kim ne zaman hadi kalk bulusalim, suraya gidelim dese hop giderdim :) Ispanya´da flamenko da yaptim (artik yaptigimin adi flamenko olmayabilir ama bence yaptim :)), Amerika´da sokakta gitar calan dilencilerle oturup sarki da söyledim :) Yedigim en güzel balik sanirim Portekizdeydi :)

14. Insanlarla kaynasmayi konusmayi aktif olmayi cok severim ama maalesef Almanya´da bu pek mümkün olmadi. Hem kültür ve dil farkliligi hem de islerimin yogunlugundan artik pek sosyal degilim. Iste bu noktada blogum devreye giriyor ve buraya döküyorum yanlizligimi :)

15. Yemek yemeyi cok severim ya da severdim. Cünkü istemsiz bir sekilde 8 ay kadar önce et yiyememeye basladim. Isteyerek yaptigim birsey degildi fakat icim almiyor ve kokusu itiyor beni. Ben ki Türkiye´ye gitmeden önce annneme evde yapmasi icin (temiz olcak disarda yemem) iskembe corbasi siprasi verirdim, gel gör ki artik yasamak icin yiyorum resmen.

16. Unutmadan hep soruluyor özellikle snapchatte, hala bekarim ve cok da mutluyum.

17. Son olarak, doktora calismalarim bitti ve suan Fraunhofer arastirma enstitüsünde arastirmaci olarak calisiyorum. Yari zamanim lab´ta deney yaparak diger zamanim ise bilgisayar önünde deney datalarini grafiklere dökerek, anlamaya calisarak, rapor yazarak, makale yazarak, konferans yazilari yazarak geciyor.

18. Tabi paralel olarak bir yandan calisirken diger yandan haftasonu ve geceleri is sonrasi, herkes benim doktora tezimi yazdigimi zannediyor ama henüz baslamadim :/ Mart ayi sonunda bir konferans icin Amerika´ya gidiyorum, orda konferans sonrasi birkac gün de tatil yapacagim. Bol bol enerji ve moral toplayip sonrasinda yazmaya baslayip en kisa zamanda da bitirmek istiyorum. Benim de bir Dr ön adim olsun artik :)

19. Cok uzun vadeli planlar yapmayi sevmiyorum. Genel olarak planlandigi gibi gitmez isler zaten ve hayal kirikligi olur. Mesela suan en büyük soru isareti, Almanya´da isim de var ama hala burda yasamak istiyor muyum yoksa Türkiye´ye dönmeli miyim? Bilmiyorum. Cevap da vermeye calismiyorum. Zaman neler gösterir bilinmez, zamani gelince düsünürüz :)

20. Sanirsam bu etiket icin kullanilan soru ve yanitlardan biraz uzaklastim ama bana biri kendini anlat dese bu sekilde anlatirdim :)

Merak ettiginiz sorulariniz ya da atladigim birsey olduysa bana yorum yazarsaniz cok sevinirim.
Katilmak isteyen herkesi davet ediyorum ben de bu etikete :)
Mutlu pazarlar,

Zey

Yorumlar

  1. Bende bir aralar foolish casanova sarkisina cok takmistim ��

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Zaman zaman bazi sarkilari cok dinliyorum ben de :)

      Sil
  2. Birtanem katıldığın için çok teşekkür ederim keyifle okudum yazını keşke bende senin gibi il konusunda hırslı olabilsem ama kısmet bakalım ellerine sağlık iyiki seni tanımışım :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Davetin icin tesekkür ederim canim, is konusunda sansin bol olsun umarim istedigin isi biran önce bulursun, dualarim seninle :)

      Sil
  3. Birtanem katıldığın için çok teşekkür ederim keyifle okudum yazını keşke bende senin gibi il konusunda hırslı olabilsem ama kısmet bakalım ellerine sağlık iyiki seni tanımışım :)

    YanıtlaSil
  4. Almanyaya gidiş hikayeni de okuyacağım :) Birbirimizi tanıdığımız bu yazıları seviyorum.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Bu aralar uzun yazilar yazmayi ben de seviyorum, tesekkür ederim :)

      Sil
  5. Uzun uzun keyifli yazılarınızı çok seviyorum. Sizi tanımak güzel oldu, teşekkürler :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ben de sizin blogunuzdaydim cok memnun oldum bol bol görüsmek üzere :)

      Sil
  6. Seni tanımak çok güzel,ayrıca hayranlık uyandırdın bende hem kız lisesi okumuşsun hem fizik alanında başarılar elde etmişsin,hayran oldum açıkçası 😍😍😍 takipteyim adasım

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ben de memnun oldum adasim tesekkür ederim güzel sözlerin icin :)

      Sil
  7. Seni tanımak çok güzel,ayrıca hayranlık uyandırdın bende hem kız lisesi okumuşsun hem fizik alanında başarılar elde etmişsin,hayran oldum açıkçası 😍😍😍 takipteyim adasım

    YanıtlaSil
  8. Ah Kova burcu kadınları :) Bir o kadar zeki ve duygusal. Tüm anlattıklarından çıkardıgım tam bir Kova kadınıymışsın. Oturup sohbet etmekten,alışverişe gitmekten en çok zevk aldıgım insanlardır gerçekten. :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Belli mi olur canim belki birgün yüzyüze tanisir oturup kahve iceriz, ne de güzel olur ben de seni tanimak isterim :)

      Sil
  9. Tanıştığımıza çok memnun oldum :) hem güzel hem zeki hayran olmamak imkansız :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Cok tesekkür ederim sen de davetlisin canim :)

      Sil

Yorum Gönder