Neymis ögrendim !

Merhabalar,

Ne oldu biliyor musunuz ?

Ben bile bilmiyorum ki siz nereden bileceksiniz..

Ülkemizde masum canlar hic ugruna can veriyor. Kim bilir kac evden feryatlar yükseliyor...

Filler tepisirken cimenlere olurmus ya olan, aynen o hesap ezilen cimenler suan..

Bu kadar uzaktan ben bile bu kadar üzülürken, evlerine ates düsmüs insanlari düsünemiyorum bile..

Ama derdimiz bu degil, derdimiz bambaska ! Kasap et koyun can derdinde..

Bu kadar zamandir instagramdayim, simdiye dek 4-5 defa olumsuz yorum yada mesaj almisimdir ama bu son 2-3 günde aldigim seviyesiz mesajlari anlatamam!
Sonra durdum düsündüm, niye yasatiyorsun bunu kendine? Deger mi? Ne geciyor eline ? Seviyesizligin icinde buldun kendini bak... Sonra silkelenip kendime geldim !

Neymis ögrendim!
Sevgiler,
Zey

"Duyduğum, dokunduğum, gördüğüm, tattığım, kokladığım için var bu dünya..Farkında olduğum için.. Kendim yazdım, kendim oynadım en başından beri..
O yüzden ki bir dünya yarattım, roller verdim sahnedekilere..
Sevdim; sevgilim, paylaştım; dostum dedim..
En derinimde hissettim; annem, kızdım da kıyamadım; babam dedim..
Geçer dediklerimi geçirdim..
Biter dediklerimi bitirdim..
Nefret ettiklerimi sildim, geçtim..
Gün oldu; silkindim, yeter dedim..
Geride bıraktıklarım hesap sormaya kalkmasın o yüzden bana..
Farkında olduğum için var oldunuz, vazgeçtiğim için bugün yoksunuz..
Bu nasıl bir cüret ki; bir başka hayata müdahil olma, umarsızca sorgulama, pervasızca yargılama hakkını bulur insan kendinde..
Haddinizi aşmayın ey faniler..
Ben yok olmayı kabullenirken, kar taneleri mütemadiyen ayak izlerimi kapatmaktayken, güneş bile her gün batarken, sizdeki ne arsızlıktır; silinmeyi dahi kabul edemiyorsunuz bir başka faninin zihninden.. Mezarlıklar, kendini vazgeçilmez sananlarla doluyken, yerin üstündeki bu şatafat da neyin nesi oluyor acep?
Uğraştırmayın da dağılın hadi..
Dağılın ve gidin, ama bilin..
Kör cehalet çirkefleştirir insanları!
Suskunluğum asaletimdendir...
Her lafa verecek bir cevabım var...
Lakin bir lafa bakarım lafmı diye, bir de söyleyene bakarım adam mı diye... "

Mevlana



Yorumlar

  1. Kötü yorumlarla canını sıkmalarına izin verme canım herkes bir hoş bu alemde:))

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Tesekkür ederim destegin icin canim :)

      Sil
  2. Sakın sıkma canını Zeynep hiçbir şey için! Bizler seni çok seviyoruz. Hem de sonsuz kadar :))

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Iyiki tanidim dedigim güzel kalpli Özlemcim, iyiki varsin <3

      Sil
  3. klavye fatihleriiş başında gene anladığım kadarıyla
    ve ben ne öğrendim biliyormusunuz? o klavye fatihleri aslında etrafımızda olan kişiler. açıyorlar 3,5 sahte hesap sonra önüne gelene çamur atıyorlar ve insanı severek yaptığı paylaşımlardan soğutuyorlar.
    en mantıklısını söyleyecek olursam en ufacık hakarete varan yazı yazan kişi sessiz sedasız silip engelliyorum.
    ardından gene başka hesapta saldırıya geçiyor gene aynısını yapıyorum.
    bu tarz klavye fatihlerine cevap vericek kadar hiçbirimizin boş vakti yok ayrıca o klavye fatihleri yüzünden de üzülücek kadar canımız kıymetsiz diil.
    bu yüzden kimse için kendinizi üzmeyin, en önemli bu dünyada sizsiniz diğer şahıslar her kim olursa olsun sizden değerli diil güzel keyfinizi kaçırmaya kimsenin hakkı yok
    sevgiler

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Cok tesekkür ederim güzel sözleriniz icin, sevgiler

      Sil
  4. Malesef ülkemizde olan acı şeyler yetmezmiş gibi birde içi kötülük dolu fesat insanlar var ki sorma.Acıya bile saygıları yok verip veriştiriyorlar,o kadar üzülüyorum ki bunları gördükçe ,birlik beraberliğe barışa huzura ihtiyacımız varken bu duyarsızlık bu öfkeye anlam veremiyorum!

    YanıtlaSil
  5. Instagram bambaska bir alem hiç takilma saçma yorumlara. Orada çogu insan sahte hayat yasayip olmadigi kisiyi oynuyor.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Bu yüzden sanirim blogumu daha cok seviyorum, tesekkürler

      Sil
  6. Baş belası instagram bir prensesi üzmüş.
    Orada yaşadıklarımızın çıkışa basıp offline olduğumuzda bittiğini düşünürsek üzülmeye değer olmadığını da görüyoruz.
    Hep mutlu ol sen.
    Küçük ama önemli not: bol paylaşımını görmek istiyoruz, her bi yerde:))

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Aynen dediginiz gibi offline oldum ve ara vermek iyi geldi.
      Elimden geldigince yazmaya devam edecegim, cok mutlu oldum özellikle sizden bunlari duyduguma, motive oldum, iyiki tanidim sizi de ve bir kez daha sizi anladim ve hak verdim , önce blog :)

      Sil
    2. Siz tevazu gösterisiniz, birileri gerçek zanneder. Oysa amaç onure etmektir ama onlar kerametin kendilerinde olduğunu zanneder. İşte bunları anladıktan sonra daha bir rahat oluyor insan. Ve saptama yapmadan tevazu göstermiyor kimseye.
      Az önce bir ürün dilencisí gördüm. Tüm markalara yazıyor. Midem bulandı, utandım. Şimdi bu insanla ben ne paylaşabilirim?
      Eleye eleye ilerliyoruz:)
      Umarım ne demek istediğimi anlatabilmişimdir.
      Güzel sözlerin için çok teşekkür ederim bu arada:)

      Sil
    3. Anladim, ve hatta dedim ki suan keske karsilikli sabaha dek sohbet edebilsek, umarim yollarimiz kesisir sizinle tanisirim birgün :)

      Sil
    4. Çok isterim, inşallah:)

      Sil
  7. Bakteri gibi düşün, bizi grip edene kadar uğraşırlar. Amaçlarına ulaşırlarsa eğer hastalığımızı çekeriz ilacımızı alıp iyileşiriz ve daha sağlam bir bünye ile geri dönüş yaparız. Sana olumsuz yapanlar birer bakteri, ellerine ne geçiyor çok merak ediyorum olumsuz yorum yaparak moral bozarak. İşte sen bunları ciddiye aldıkça onlar zevk alıyor demek ki. Takma kuzum takma çok güzel bir yerdesin tırnaklarınla kazıya kazıya kendin geldin buralara. Yağla balla değil. Senin için rahat biz seni biliyoruz isteyen istediğini yapsın.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Canim benim iyiki varsin gercekten cok tesekkür ederim, birkac gün grip oldum ama simdi iyiyim :)

      Sil

Yorum Gönder