Tag #nedenbloggler oldum - oldum mu gercekten ?

Merhabalar,

Instagramdan Sevgili Gamze yeni bir tag baslatmis #nedenbloggeroldum ve beni de davet etmis. Kendisinin yanitlarini görmek isterseniz instagram adresi @gamzenin_dunyasi74 ve blog linkine de buradan ulasabilirsiniz. Öncelikle kendisine tesekkür ediyorum. Davete instagramdan katilmak cevaplarimi paylasmak istedim fakat baktim yazdikca yazasim geliyor ben de yaziyi bloga tasidim. Umarim icimden dökülenleri keyifle okursunuz.

Ilgim nasil basladi ?
Ben makyaja gec baslayanlardanim. Cilt bakimima da yeterli özeni göstermedim, ta ki 2 sene öncesine kadar. Fakat hem yas ilerleyince, hem isim itibariyle (sürekli okumak ve bilgisayar ekranina bakmaktan) hem de soguk ülke iklimine (5 senedir Almanya´da yasiyorum) alisamayan cildim kötülemeye baslamisti.

Önce doktora göründüm sonrasinda da internetten arastirmaya basladim ve karsima blog sayfalari geldi. Sürekli blog okur oldum. Abone olmadim ama okumaya basladim her cikan sayfayi. Sonra baktim "sürekli ülkemizde olmayan ürünler"den bahsediliyor. Alisverise ciktigimda baktim burda Almanya´da o ürünler var. Ben de denemeye basladim ihtiyacim dogrultusunda okudugum ürünleri.

Instagram 
Sonra instagram epey populer olmaya basladi (1 sene öncesi falan) ve kendi kisisel hesabimdan makyaj bloglarini takip etmek tuhaf geldi. Bunun neden tuhaf geldigini aciklayamam ama öyle iste. Ben de sonra dedim sen niye acmiyorsun bir sayfa ? Hem onlari takip edersin hem birseyler paylasirsin. Ilk önce instagram sayfami actim 2015 bahar aylariydi fakat paylasimlarima daha sonra basladim. 

Sonra instagram paylasimlarim devam ederken cekilisler yaparak adimi daha cok duyurmak ve hediye vermek istedim. Cekilis ürünlerimi özellikle "ülkemizde olmayan ürünler"den sectim. Cekilis her ne kadar sancili bir is olsa da, hediye vermek hosuma gidiyor. Tek amacim daha cok insana ulasip okunmakti, kesinlikle firma ürünleri pesinde degildim ve hala degilim.

Blog
Bu noktada size birsey itiraf etmem gerek, bir zaman sonra instagramdaki uzuuuuun yazilari okumadigimi, resimlere bakip net guzel cekilmis resimleri begenip gectigimi farkettim. Iste bu noktada dedim ki Zeynep sen blog ac. Hem guzel fotolar cek hem de uzuuun yazilarini orda yaz. Blogu actim fakat ilk yazimi 2015 Eylül sonunda yayinladim. Bugün hala blogum konusunda cok acemiyim ama herhangi beklentim olmadan yazdigim icin, zamana biraktim, elimden geleni yapip ögrenmeye calisiyorum. Hala o kadar acemiyim ki bloguma gelen 2 reklam teklifini de kacirdim :)

Ne cok yazdim ama hala yazasim var...

#nedenbloggeroldum
Simdiye dek hicbir zaman blogger oldugumu iddia etmedim. Hatta blogger degilim diyerek hep altini cizdim bu olayin. Ben hobi olarak paylasimlar yapiyorum. Beklentim olmadigi icin de gayet keyifle yaziyorum. Bu is büyük sorumluluk, insanlara bir ürün icin bu güzel demeden önce iyi tartmak lazim.

Hem Almanya´da monotonlasan hayatima renk getirmek hem de yeni insanlar tanimak ve onlarla iletisimde olmak icin basladim. Sayfalarimi elimden geldigince ilgi cekici resimler ve yazilar paylasarak, kendim gibi olarak ilerletmeye calisiyorum. Simdiye dek bana yazilan her yoruma her mesaja cevap verdim. Elimden geldigince herkese geri dönüs yapiyorum. Takipci sayisina bakmadan büyük kücük herkesi takip ediyorum (tabiki icerigine ve resim kalitelerine bakarak), rica ettikleri cekilis paylasimlarini duyuruyorum. Instagramdan yetisebildigim kadar her resmi begeniyorum, bloglari okuyarak elimden geldigince yorumlar yaziyorum. Bana email ile ulasan herkese cevap veriyorum. Birbirimize destek olarak büyüyebilecegimize inaniyorum. Deneyen bayan adi ile sosyal medyadaki hesaplarima, blogumun sag tarafindaki "sosyal medya" kismindan ulasabilirsiniz. Snapchat adim da deneyen-bayan :)

Cok güzel insanlar tanidim ve iyiki bu sayfalari actim diyorum cogu zaman !

Buraya kadar okuduysaniz gercekten cok tesekkür ederim. Konuyu biraz uzatmis olabilirim ama yazinin yönüne yazarken aklima gelenler karar verdi.

Ben de bu yaziyi okuyan herkesi #nedenbloggeroldum etiketi ile ilgili yazilar paylasmaya davet ediyorum !

Bu arada blogumun yeni düzeni hakkindaki görüslerinizi benimle paylasirsaniz cok sevinirim, olumlu olumsuz her yoruma acigim, saygili yazilir ise :) Suandaki düzeni kendim olusturdum ve istedigim gibi olmasa da simdilik bu sekilde kalsin bakalim. Simdiden tesekkür ederim!

Zey


Yorumlar

  1. İnstagramda yazılanların çoğu evet okunmuyor. Bunu düşünerek blog yazmaya karar vermene çok sevindim.
    Başarın katlanarak büyüsün.
    Sevgiler

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Cok tesekkür ederim, sizin de bu etikete katilmanizi cok isterim, sevgiler

      Sil
  2. Sonunda açıldı sayfan bende yazabilirim bu konuda canım zevkle okudum:))

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Katilirsan cok sevinirim, her yazinda oldugu gibi keyifle okurum canim :)

      Sil
  3. Çok güzel anlatmışsın canım, her zaman gibi samimi ve net olarak :) umarım daha uzuuuun zaman bu zevk ile bizimle paylaşımlarda bulunursun...
    Katıldığın için ayrıca buradan da teşekkür ederim, çok mutlu ettin beni <3

    Sevgilerimle

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Cok tesekkür ederim hem davetin hem de yorumun icin,
      Elimden geldigince devam edecegim, Sevgiler :)

      Sil
  4. Bende aynı senin gibi heveslendim yazdım ama sonra neden bilmiyorum ama devamı gelmedi. Aslında işyerinde yazıyordum telefondan resimleri çekip uygulamadan yapıştırıyordum çok kolay oluyordu bu şekilde işimde son Zaman'larda çok müsait olmuştum. Ama ben işten ayrıldım ve hala iş bulamadım. İşe girersem ve gene müsait Zaman'lar yakalarsam devam ederim inşallah. Sen yaz ama yeni ürünler olsun aklımızda gelince bizde alalım. Aslında burada olmayan ürünleri yazman bizim için daha iyi (en azından kendi adıma) çünkü burada olmayan ürünler ilk geldiğinde herkes bir heyecan gidip alıyor onu yorumlaması nerden baksan bir kaç haftayı alıyor o yüzden senin yazman lazım bebeğim 👻😘❤️💋

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Öncelikle is konusunda umarim en kisa zamanda yeni bir baslangic yaparsin, blogun oldugunu bilmiyordum eger yazmaya devam edersen okumayi cok isterim, umarim tekrar yazmak icin motivasyonun olur :)

      Sil
  5. Uzuuun yazılarını okumayı seviyoruz, devamı gelir inşallah :) ben zevkle okuyorum :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Tesekkür ederim canim ben de senin bloguna her zaman keyifle ugruyorum :)

      Sil
  6. İyi ki açmışsın blogunu. Seni tanıdığıma çok memnunum :) Başarılarının devamını diliyorum canım. Bu tarz yazıların daha çok gelmesini istiyorum. Çok içten ve samimi yazmışsın. Bu arada yeni blog tasarımında arka plan biraz benim gözlerimi yordu açıkçası. Deseni güzel ama gri-beyaz benim gözlerimi yoruyor. Ama benim gözlerimle alakalı olabilir. Bu tarz desenlere yada çizgili desenlere bakamıyorum :) :*

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Öncelikle ben de seni tanidigima memnunum kendi gibi olan sayili insanlardansin ve senden yeni seyler ögreniyorum, mesela perfect match true match :) Blogun yeni hali genel olarak tam istedigim gibi degil ama arka plani simdilik sadelestirebilirim. Ben de emin degildim, sagol yorumun icin canim :)

      Sil
  7. Instagram geçici blog kalıcı :)

    Blogun hoş olmuş canım

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Cok dogruymus gercekten, blog yazilari ne kadar uzun olursa olsun okuyorum ama instgarmda cogu zaman resimleri begenip geciyorum, cok tesekkürler canim :)

      Sil
  8. Başından sonuna, sıkılmadan okudum. O kadar samimi geliyor ki yazdıkların, bayılıyorum. Ve yazın kesinlikle uzun gelmedi :) Seni tanıdığım için çok mutluyum :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Canim benim cok tesekkür ederim, blog ve instagram sayesinde tanidigim dogal olan insanlardan birisin sende, optum cok :)

      Sil
  9. Bloglarımızın yeri başkadır. Onlar bizim özel dünyalarımız. Sosyal hesaplarda bu olamıyor ne yazık ki. Demek siz de benim gibi gurbetçisiniz ben de 10yıldan fazladır Avusturyadayım.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Yalniz olmadigimi bilmek güc veriyor bana, ben de 5 senedir Almanya´dayim

      Sil
  10. İyi ki yazmaya başlamışsınız, instagramda paylaşımlar o anlık, blogda yazılanlar kalıcı oluyor. Ben bazen ürün araştırırken yıllar önce yazılan yazıları bile okuyorum, karşıma çıkıyorlar.
    Yazmaktan vazgeçmeyin... Evet bir de o "ülkemizde olmayan ürünler" konusu... :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Okudugunuz icin tesekkür ederim, ben de dediginiz gibi yillar önce yazilmis yazilara denk gelip okuyorum, bloga yazmak baska bir his :)

      Sil
  11. merhaba meleğim öncelikle bloğunun yeni hali hayırlı olsun çok hoş mütevazi olmuş:) Değindiğin konulara kesinlikle katılıyorum.

    YanıtlaSil

Yorum Gönder