The Body Shop - Tea Tree Blemish fade night lotion - Cay agaci özlü gece losyonu

Merhabalar,

Bugün size 3 aydir düzenli olarak geceleri yatmadan önce kullandigim bir üründen bahsetmek istiyorum. The Body Shop Tea Tree Blemish Fade Night Lotion , Cag agaci özlü gece losyonu :)

Öncelikle ürünle tanismamdan bahsedeyim, yüzümdeki kizarikliklardan sikayetci iken satis danismani en cok satilanlar listesinde oldugunu ve bircok yorumda 5 üzerinden 5 puan aldigini söyleyince aldim. Almanya The Body Shop sitesinden baktim evet herkes cok begenmis siz de isterseniz buradan ulasabilirsiniz. Yagli ciltler icin bir ürün kendisi. Aldiktan sonra 1 hafta kullandim fakat gözle görülür bir etkisini görmedim diye düsünüp bir kenarda bekletiyordum ta ki Gokce´s Life youtube videosunda bu üründen ve ne kadar sevdiginden bahsedene kadar. Videoda görünce tekrar kullanmaya basladim ve düzenli olarak bitirene dek kullandim.

Ürün 30 ml´lik plastik pompali bir sisede, kullanim acisindan oldukca pratik. Bir pompayi iki yanagima, yarim pompa kadar da alnima uyguladim. 30 ml ürün bana 3 ay bir zaman kullanim sagladi. Her gece eve gelince makyajimi cikardiktan sonra, normal nemlendiricimi uyguladim. Birkac saat sonra yatmadan hemen önce ise bu losyonu kullandim. Almanya fiyati 9,5 euro. Türkiye The Body Shop internet sayfasinda bu ürünü bulamadim. Türkiye´deki varligi ve fiyati hakkinda bir bilgim yok maalesef. Fakat cay agaci özlü icerigi olan bircok farkli cilt bakim ürünü var Türkiye The Body Shop sayfasinda.

Kücük bir not The Body Shop markasi hayvanlar üzerinde test yapmiyor. Bu ürün paraben icermiyor.


Iceriginde cag agaci özleri, gliserin ve antioksidan gibi bircok dogal madde var. Gördügüm kadariyla dogal icerikli bir ürün ki satis danismani da bana öyle oldugunu söylemisti. Kokusu cok baskin gelmedi bana rahatsiz etmedi fakat evet bitkisel bir kokusu var. Koku hassasiyetiniz varsa mutlaka koklamalisiniz önce. Vaadleri ise, kizarik ve kusurlu cildi nemlendirip rahatlatarak, kizariklik ve cilt kusurlarini gidermeye yardimci olacagi seklinde...


Gözlemlerime gelecek olursam; Cildimi nemlendirdi mi, evet. Gece uygulayip sabah uyandigimda hala yumusacik nemli bir cildim vardi. Cildimi rahatlatti mi, evet. Ilk sürdügümden uyuyana dek gercekten ferahladigimi ve tazelenmek gibi degisik bir hissi oldugunu söylemeliyim. Emilimi cok hizli degil fakat cok zor da degildi. 15-20 dakika icerisinde tamamen emildi cildim tarafindan. Cilt kizarikliklarima ve kusurlarima iyi geldi mi, bilemiyorum. Gözle görünür bir etkisi olmadi ben de maalesef. Kizarikliklarimda bir azalma gözlemlemedim. Yagli bir cildim oldugundan bazi gece kremleri sabah cok daha yagli bir cilt ile uyanmami sagliyor bazen fakat bunda oyle bir yaglanma da olmadi. Cildim her zaman oldugundan daha bile az yagli idi sabahlari. Bu anlamda yag dengesini dengeledigini hatta benim gibi yagli bir cilt icin yaglanmami azalttigini bile söyleyebilirim.

Gözenek ya da baska cilt kusurlarimda da gözle görülür bir etkisini farketmedim. Birkac defa makyaj öncesi nemlendirici olarak sabahlari da kullandim. Fondotenim kolay dagildi ve durusunda herhangi bir dalgalanma problemi yasamadim (bazi ürünlerde bunu yasiyorum, fondotenim yüzümde birkac saat sonra dalga dalga duruyor ve silmek zorunda kaliyorum). Fondoten öncesi uyguladigim günler cildimin daha aydinlik durdugunu söylemeliyim.

Ürünün gözle görülür bir etkisini görmedigim icin kizarikliklarimda, biraz üzüldüm acikcasi. Fakat bu kadar cok olumlu yorum varken, daha uzun sureli mi kullanmam gerek acaba diye düsünüyorum. Ilerleyen zamanlarda belki bir indirim yakalarsam tekrar alip kullanabilirim. Fakat dedigim gibi verdigi rahatlatma hissi ve yaglanmami azaltmis olmasi benim icin basarili ve tekrar almam icin yeterli özellikler. Cay agaci özlü bircok farkli ürün secenegi var belki de ayni serinin baska bir ürününe daha (bu ürünle birlikte) sans veririm :)

Okudugunuz icin tesekkür ederim,
Zey

Yorumlar

  1. bu serinin kremsi yüz yıkama köpüğünü kullanmıştım. olduka beğenmiştim verdiği ferahlık hissini. aydınlık görünüm vermişti... ama seri olarak devam etmeye gerek duymadım :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Serinin diger ürünlerini merak ediyorum aslinda ama indirim dönemini yakalamak istiyorum :)

      Sil
  2. Cok fazla duydugum bir seriydi fakat gozle gorulur bi sonuc vermedigi icin o kadar parama kiyamam sanirim :( indirimde bakicam mutlaka :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Indirime denk gelirsem ben de almak istiyorum bu seriden birkac ürün. Kizarikliklarimda gözle görülür bir azalma olmadi ama yaglanmami azaltmasi benim icin arti bir özellik :)

      Sil
  3. Sanırım karma-yağlı ciltler içindi bu losyon. Cildim kuru olduğu için bana uygun olmaz,sanırım.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Cok tesekkür ederim unuttum onu yazmayi evet yagli ciltler icin bir ürün bu :)

      Sil
  4. Bende de bu serinin maskesi var şimdilik memnunum, bu ürünü de merak ettim ama çok bir fark yoksa almaya gerek yok.Teşekkürler canım :)
    Sevgiler

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Seriyi merak ediyorum gercekten okudugun icin tesekkürler canim :)

      Sil
  5. çay ağacı özü genelde lekeli ciltlerde kullanılıyor, bir çok yerde memnun kalınmadığını okudum, youtuberların çoğu zaten neredeyse bütün ürünleri methediyor :)

    YanıtlaSil
  6. Bende karma ciltliyim ama o kadar para verip etki göremiceksem değmez diye düşünüyorum. teşekkürler :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Dedigim gibi gözle görülür bír etkisi olmadi fakat verdigi his ve yaglanmami azaltmasi benim icin basariliydi :) okudugun icin tesekkürler canim

      Sil
  7. Çay ağacı yağı iyi bir içerik ben de bunun benzeri bir şey kullanmıştım sivilceli dönemlerimde

    YanıtlaSil
  8. Cay agaci serisini merak ediyorum serinin birkac ürününü bugün merakima yenik düsüp aldim, okudugunuz icin tesekkürler

    YanıtlaSil
  9. Zaman zaman sivilce problemi yaşadığım için çay ağacı özlü ürünleri ve bu markayı denemek istiyorum, bilgilendirici bir yazı olmuş teşekkürler canım :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Okudugun icin ben tesekkür ederim canim :) serinin diger ürünlerini de aldim bakalim nasilmis

      Sil
  10. Kadınlar Günü nedeniyle olan indirimde ben de bu serinin kil maskesini alıp kullanmak istedim. Ama satış danışmanı Deniz yosunu kil maskesini önerdi.Çay ağacı serisinin cilt lekelerine olan etkisini en iyi gösteren ürünü toniğiymiş. Ben de jeli ve toniğini deneyeceğim elimdeki ürünlerim bitince :D bakalım umarım verdiğimiz paraya değecek ürünlerdir.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Serinin birkac ürünü yoktu ben de olanlari aldim. Benim icin cezbedici olan yaglanmami azaltmis olmasiydi gece losyonunun. Umarim deger güle güle kullan sen de canim :)

      Sil
    2. Sen de güle güle kullan canım :*

      Sil
  11. Güle güle kullan. Bitsin yenisi gelsin;)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Tesekkürler serinin baska ürünlerini aldim bile :)

      Sil
  12. Slm nasil baslasam bilemedim aynaya baktikca kendimi gordukce cok mutsuz oluyorum bu yuzden bana umarim bir fikir verebilirsin almanyada yasiyorum yasim 26 daha 30a gormeden kirisiklarim var fazlada olnasa inceden varsi takmiyodum pek sonradan dikat etim ki gozeneklerim coaliyo sivilcelerden kalma izler belirgenlesiyo ve en kotusude butun yuzumde ince cizgiler var bundan iki ay oncesi bu kadar kotu deyildi belkide ben abartiyorum ama bu yasta bu normal olamaz asiri makyaj yapan biri deyilim yagli ciltliyim yvesrocher den nemlendirici kulaniyodum ondandir diye onuda biraktim bana bi onerin olurmu acaba yuzumun daha cok batmasindan korkuyorum ise yarayan biseyler :(

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Canim saydigin her sikayetin farkli seyler. Öncelikle kirisiklarim benim de var ve henüz bir care bulamadim. Benim yasim 31. Onun disinda gözenekler ve siyah noktalarla ben de ugrasiyorum. Tamamen yok etmek kurtulmak olmuyor maalesef. Her hafta siyah nokta banti ile siyah noktalarimdan kurtuluyurum. Her zaman makyajimi temizleyince jel ile yüzümeü tekrar komple yikarim ve tonik kullanirim gözeneklerim icin, gül suyu cok iyi bir baslangic olabilir. Aklima gelenler bunlar umarim fikir olur

      Sil
    2. Tabii doktora da gidebilirsin belki icten hormonel baska bir problemdir

      Sil
    3. Sanirim yuzum sarkmaya basladi oyle hisediyorum cizgiler ilk defa bir hafta once gordum aynada bakiyordum fondoten vardi tabiki ama kalin bir fondoten deyildi ve gulumsedim cok oldum o an yanaklarim ince ince cizgilerle dolu kat kat duruyo cildim bir yandan yagli ayni zamandada kuru olabilirmi ki saskinim soklardayim resmen sabah aksam bende yikiyorum tonikliyorum kremimi xaliyorum neden birdwn boyle oldu yoksa benmi yeni gordum anlayamadim almanyada da hangi doktora gidilir yeniyim hic bilmiyorum ce kirisiklar icin ayri gozenekler icin ayri bir krem alsam yuzu yormus olurmuyum acaba aklim cok karisik

      Sil
    4. Sanirim yuzum sarkmaya basladi oyle hisediyorum cizgiler ilk defa bir hafta once gordum aynada bakiyordum fondoten vardi tabiki ama kalin bir fondoten deyildi ve gulumsedim cok oldum o an yanaklarim ince ince cizgilerle dolu kat kat duruyo cildim bir yandan yagli ayni zamandada kuru olabilirmi ki saskinim soklardayim resmen sabah aksam bende yikiyorum tonikliyorum kremimi xaliyorum neden birdwn boyle oldu yoksa benmi yeni gordum anlayamadim almanyada da hangi doktora gidilir yeniyim hic bilmiyorum ce kirisiklar icin ayri gozenekler icin ayri bir krem alsam yuzu yormus olurmuyum acaba aklim cok karisik

      Sil
    5. Bence kesinlikle dermatologa gidin, evinizin yakinlarindaki ya da sehrin en iyisi diye aratabilirsiniz internetten, dedigim gibi baska bir gecici problem olabilir, distan bakim ürünleri ya da makyajla halletmeden önce doktora görürün, bana da yazin lütfen

      Sil

Yorum Gönder