Toni&Guy Nourish Conditioner for Damaged Hair --- Yipranmis saclar icin yogun nem ve parlaklik veren sac kremi

Merhabalar,

Nasilsiniz ? Hayat kosusturmasi geciyor günler..

Bugün sizlere sans eseri tanistigim ve begendigim bir üründen bahsetmek istiyorum; Toni&Guy Nourish Conditioner for damaged hair.

Normal fiyati 4 euro olan 50 ml´lik bu ürünü alisverisimi ödemek icin kasa sirasinda beklerken kasa yaninda gördüm. Hepimizin gözü kayiyor son saniyelerde alacak birseyler buluyoruzdur kasa yaninda duran ufak boy ürünlerden :) Neyse, fiyati 2 euroya düsmüstü ben de alip denemek istedim.

Kendisi durulanan sac bakim kremlerinden ve yipranmis saclar icin yogun nem ve parlaklik verdigini iddia ediyor.

Bendeki 50 ml´lik minik boyu oldugu icin 5-6 kullanimda bitti. Tadi damagimda kaldi ne yalan söyleyeyim ve suan büyük boyunu ariyorum, bulunca alip kullanmaya devam edecegim.

Normal sampuanimi uyguladiktan sonra elime bir miktar alarak sac uclarima uyguladim. Saclarim kisa oldugu icin de parmaklarimla kalani sac diplerime masaj yaparak tüm sacima yaymaya calistim. 2-3 dakika beklettim fazla degil, ama durularken saclarimin yumusacik olup parmaklarimin arasindan nasil kaydigini size anlatamam. Ayrica kokusu da cok güzel :) Ilk kullanimda dahi etkisini gördüm ve begendim bu ürünü.

Saclarimi yumusacik yapti ve abartisiz hic taramasam da olurdu bu ürünü kullandiktan sonra. Cok fazla saci karisan dolasan biriydim aslinda (özellikle ensemdeki saclarim uzunken epey dügüm olurdu) fakat sacimi epey (kulak hizasinda) kisa kestirdigimden beri bu sorunum cok aza inmisti. Saclarima gözle görünür bir parlaklik verdigini söyleyemiyorum fakat saclarimdaki elektriklenmemi neredeyse sifira indirdi diyebilirim.

Türkiye´de bu ürünün 250 ml fiyati 33 lira fakat indirim zamani daha uygun bir fiyata almaniz mümkün. Ben snapchatte (deneyen-bayan) paylastiktan sonra indirimden yararlanip alip bana da resim atanlar oldu sanirim 34 liraya almislardi. Almanya´da 250 ml´lik fiyati 10 euro.

Kisacasi bu ürünü basarili buldum. Vaatlerini yerine getirdigini düsünüyorum. Dedigim gibi büyük boyunu alip kullanmaya devam edecegim. Daha önce Toni&guy isidan koruyucu sac spreyini kullanmistim fakat daha uygun fiyatli sac spreylerinden daha farkli bir etkisini görmedigimi söyleyip bir daha almam demistim. Ayrica deniz tuzu spreyini de sacim uzunken cok fazla kullanmamistim fakat saclarimi kisa kestirdigimden bu yana, özellikle sacima masa yaptigim zamanlar onu da severek kullaniyorum.

Okudugunuz icin cok tesekkür ederim,
Zey

Yorumlar

  1. 50 ml 2 euro,bence tam boyu almamak lazım 50 ml'den beş tane kapsaydın keşke allah aşkına :)) çok tuzlu geldi bana 30 euro. İndirimsiz 4 haliyle hesaplasak bile 20 euro yapar. Ben fiyata takıldım ama iyi gelmesine sevindim en azından :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Aslinda mantikli düsününce evet pahali Türkiye fiyati daha uygun. Daha önceden kullanmis ve bu kadar sevmis olsaydim emin ol tüm ufak boylari alirdim ama tedirgin oldum birkac tane alip denemeye suan da ariyorum fakat henüz bulamadim :(

      Sil
    2. Yanlis yazmisim Almanya fiyatini hemen düzelttim :(

      Sil
  2. Canım ben de küçük boy ürünlerinin bulunduğu bir paketin içinde küçük boyunu kullanıp memnun kalmıştım 💕❤️ Sevgiler

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Okudugun icin tesekkür ederim katiliyorum sevdiklerimden oldu bu ürün :)

      Sil
  3. 250 ml boyu Douglas ta 9.99 euro ve amazonda 11 euro yani 30 euroya hicbiyerde görmedim o kadar pahali olmamasi lazim.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Cok tesekkür ederim cünkü aklim 30 lirada kaldigi icin Almanya fiyatina da 30 euro yazmisim 250 ml fiyati 10 euro Douglas´da, hemen düzelttim :)

      Sil
  4. Yazını okumayı özlemişim denemeden kötü puan alınca kendime ceza vermiştim bilgisayara girmicem diye.Şimdi oturunca bilgisayar başına hemen geldim bloguna :) güzel bi ürüne benziyor denemek lazım :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Canim tesekkür ederim okudugun icin, basarili buldum ben büyük boyunu almak istiyorum mutlaka ilk firsatta, denemelerinde basarilar umarim istedigin gibi sonuclanir sinavin da, basarilar :)

      Sil
  5. Blogunuzu bir toplulukta görüp ziyaret ettim ve hemen takibe aldım. Açıkçası adı hoşuma gitti çünkü deneyerek yapılan paylaşımları çok seviyorum. Ben de blogumda deneyimlerime yer vermeye çalışıyorum. Sizi de beklerim:)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Cok memnun oldum hosgeldiniz mutlu ettiniz beni :) Ben de blogunuzu heen ziyarete geliyorum.

      Sil

Yorum Gönder