Yves Rocher kayisi özlü peeling - Cok mu güzel yoksa abartilmis mi ?

Merhabalar

Bugun sizlere merakima yenik düsüp aldigim fakat kullandiktan ve bitirdikten sonra abartildigini düsündügüm bi üründen bahsertmek istiyorum. Yves Rocher Kayisi özlü peeling yorumlarimi paylasmak istiyorum.

Ürün 50 ml plastik tüpte, özellikle indirim zamanlari cok uygun fiyatlara, 10 lira gibi, almaniz mümkün. Icersindeki kayisi özleri ile derinlemesine temizlemeyi ve cilde parlaklik vermeyi vaad ediyor. Paraben icermiyor. Haftada 1-2 defa islak yüze uygulanabilecegi belirtilmis. Hassas ve akneli ciltler icin önerilmiyor !


Öncelikle benim yagli cildimde verdigi temizlik hissi basarili idi. Kurutmadi da cildimi. Herhangi bir alerjik reaksiyonda olusturmadi. Ama yani simdiye dek kullandigim peeling´lerden farkli degildi. Tanecikleri iri, sert ve peeling islemi sirasinda yumusamiyor. Bu yüzden cok bastirmadan cok üstten hafif hareketlerle peeling yaptim diyebilirim. Bu noktada temizlik islemini ne kadar gerceklestirdi tartisilir. Tanceiklerin iri olmasi ve erimemesi de, gözeneklerimi nasil temizleyebilecegi konusunda süpheye düsürdü beni!

Verdigi ferahlik ve temizlik hissini sevdim. Kayisi kokusu cok güzel, rahatsiz edici degil. Paraben icermemesi arti bir özellik fakat ben abartildigini düsünüyorum bu ürünün. Peeling islemini hafif dokunuslarla cildime zarar vermeden yapmaya calistiysam da, yüzümü duruladiktan sonra cildim epey kizardi.

Maalesef tekrar almayi düsünmedigim bir ürün oldu kendisi :/



Okudugunuz icin cok tesekkürler,
Zey

Yorumlar

  1. yorumumu söylüyorum: abartı !!!!

    YanıtlaSil
  2. Ben oldukça sevdim bu ürünü sonrasında yumuşacık oldu cildim ama tabii ciltten cilde farklılık gösterir:))

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Diger peeling´ler gibiydi benim icin cok fazla konusulup övülmesini anlayamadim :)

      Sil
  3. Bende bu ürünün çok fazla abartıldığını düşünüyorum.Normal bir peelingden farkı yok en azından benim kullandıklarım arasında bir fark göremedim.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Aynen ben de kullandigim 6 ya da 7 farkli peeling arasinda pek bir farki oldugunu düsünmüyorum

      Sil
  4. Ben de seven kısımdayım sanırım ama çok abartılacak bir ürün değil evet :))

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Abartildigi ve cok övüldügü icin almistim :)

      Sil
  5. Kararsız kaldığım bir üründü, yazını okuduktan sonra netleşti... :-)
    Tavsiyen var mı peeling olarak?

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Garnier 3 ü 1 aradayi ben yillarca kullandim ve begendim ama suan da bebe markasinin baska bir peelingini kullaniyorum o da cok basarili bence :)

      Sil
  6. Ben peeling işlemi uygulayamıyordum ta ki bunla tanışana kadar! Bende sevenlerdenim. Bittikçe de bulundurmayı düşünüyorum. Diğer peelingler yüzümü tahriş ediyor ama bunda ilk günden beridir hiç olmadı.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Seven de var tabi ama abartilcak kadar vauv olmuyorsun :)

      Sil
  7. Ayy bütün suratı çiziyor ve sonrasında geriyor. Almayın aldırmayın !!

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Sanirim benim kizarma sebebim de o ciziyor yüzü

      Sil
  8. Bu peelingi arada uygulayıp bitirmeye çalışıyorum. O iri tanecikleri yüzünden kuru ciltler için uygun değil. Uygun fiyatlı ve kötü denmeyecek bir ürün bence ama performansı çok daha iyi ürünler olduğu kesin

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Bence de performani daha iyi ama bu kadar abartilmamis ürünler vardir

      Sil
  9. Canım objektif yorumların için teşekkürler bende merak ediyorum bu ürünü bu şekilde vazgeçtim almaktan:)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Okudugun icin ben tesekkür ederim canim. Cok beklenti icine girmeden alip denemekten bir zarar gelmez ama vauv süper diyemeyebilirsin

      Sil
  10. Bence de kesinlikle abartı ürün. Ama indirim zamanı tekrar alacağım ben, kokusu, uyguladıktan sonra verdiği yumuşaklık ve minicik kabı ile tatilde kolay taşınabilirliği için. Yoksa olmazsa olmaz bir ürün değil canımm <3

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Dogru söylüyorsun aslinda minik oldugundan seyahatler icin cok uygun :)

      Sil
  11. Almmayı düsündügüm bir üründü görüslerin cok önemli benim icin cok tesekkurler zeycim :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Canimsin, yani normal peeling´ten öteye gidip vauv dedirtmedi :(

      Sil

Yorum Gönder