Amerika kozmetik alisverisim 1

Merhabalar,

Bu ve bundan sonraki bir ya da iki yayinda sizlerle Amerika´dayken yaptigim kozmetik alisverisimi fiyatlariyla paylasmak istiyorum. Hem yurt disi fiyatlarini hem de yeni ürünleri sizlerle paylasmak istedim. Zaten kullandikca blogumda olacak her bir ürün :)

Öncelikle sizlerle paylastigim fiyatlar vergisiz fiyatlar olacak ve sizler % 8,5 gibi bir vergi ekleniyor her bir ürün fiyatina. Benim gittigim Arizona eyaletinin vergi seviyesi bu sekildeydi. Ben tüm bu alisverileri Phoenix sehrinden yaptim.

Maalesef neredeyse hicbir Drugstore diye tabir edilen markette tester ürünler yoktu. Aliyorsunuz ve acip deniyorsunuz, begenmediginiz ya da size uymadigi zaman geri getirip paranizi iade alabiliyorsunuz. Sadece Sephora´da bol bol tester vardi :)

Bu arada söylemek isterim ki, fotograf makinem ile ilgili bazi sorunlarim var ve resimleri ipad ile cektim. Telefondan daha iyi olacagini düsündüm. Fakat malum Almanya´nin kasvetli gunessiz havasi da isin icine girince, istedigim gibi olmasalar da, resimleri elimden geldigince bu kadar iyilestirebildim. Yeterince ara vermistim yazmaya, daha fazla beklemek istemedigim icin de yazimi bu sekilde paylasiyorum.

Ilk gözüm kapali aldiklarimdan basliyorum. Maybelline Age rewind ! Maalesef ülkemizde olmayan ama benim hem kapaticisini hem de fondotenini severek kullandigim ürünler. Almanya´da fondotenin sadece 4 rengini görebilmistim. Daha acik, kendi ten regime yakin olanlari bulunca almak istedim. Adet fiyatlari 12,99 $. Ayrica yeni cikan Age rewind serisinin makyaj bazini da ilk defa gördüm ve aldim, onun da fiyati 9,99 dolardi.


Nyx markasinin HD concealer´ini severek kullaniyorum. Hatta yazisini yakinda bloguma yaziyor olacagim. Almanya´dan daha uygun fiyatli oldugunu görünce hemen 2 farkli rengini alip denemek istedim. Fiyatlari 4.99 dolar. Maybelline markasinin transparan pudrasini da bircok yabanci youtuber´da görmüstüm onu da 9,99 dolara aldim.


Wet and wild markasindan sanirim ilk edindigim rujlar oldu. Türkiye´ye gelisimde Golden Rose velvet mat serisini bulup almistim ama wet and wild markasindan istediklerimi bulamamistim. Amerika´da tanesi 0,99 dolar olunca hemen 2 sevdigim acik pembe tonunu aldim.



Bu aralar epey meshur olan Rimmel London markasinin bu yüz sekillendirme paletini de 7 dolara aldim. Detayli bir yazisini yazacagim. Bendeki 02 numarasi. Hoola bronzerin minik boyunu bulunca da hemen almak istedim. Hem paketi, hem icerisindeki aynasi, ve de fircasi bile birebir orijinal boyuyla ayni olan bu minik hoola´yi ise 15 dolara aldim. Ürün gramaji ve fiyati, orijinal boyun tam yarisi.



Sanirim bu yazi serisi 3 parca seklinde olacak, hem sizleri cok bunaltmamak hem kisa tutmak adina burada ilk kismi bitiriyorum.

Toplamda 79,92 dolar tutan bu ürünlere vergi olarak toplam 6,79 dolar eklendi ve toplamda 86,71 dolar ödemis oldum.

Umarim keyifle okumussunuzdur, tesekkür ederim :)

Zey

Yorumlar

  1. Umarım aldıklarından memnun kalirsin yorumlarini bekliyorum

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Tesekkür ederim, kullandikca yorumlarim blogta olacak

      Sil
  2. Bitirmeseydinde okurdum ya bayıldım nasıl içim gitti, güzel günlerde keyifle kullan dilerim aldıklarını. İnsanın böyle imkanları olupta değerlendirmesi çok büyük şans,güzel günlerde kullan tekrar yorumları özellikle merakla bekliyorum..

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Cok tesekkür ederim kullandikca paylasiyor olacagim :)

      Sil
  3. Güzel günlerde kullan,hepsi çok güzeller :)

    YanıtlaSil
  4. güle güle kullan kuzum bende maybelline kapatıcısını merak ediyorum ama bir türlü türkiyeye getirmediler. Nyx desen hala mağaza açacağız diyorlar ama tarih belli değil :(

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Nyx kapaticidan memnun kaldim dedigim gibi yazisini en kisada yazacagim, umarim biran önce magazalari acilir güzel ürünleri var nyx markasinin

      Sil
  5. Güle güle kullan canım, açıkçası hepsini merak ettim. Dahası da varmış ya onları da merak ile bekliyorum. Paylaşıma devammm :))

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Epeydir para biriktiriyordum bunun icin epey de harcadim, dahasi gelecek canim tesekkürler :)

      Sil
  6. Gözlerim döndü :) çok güzel ürünler almışsın güzel günlerde kullan canım :)

    YanıtlaSil
  7. Hepsi çok istediğim ürünler yaa, uzun yazsan okurdum valla. Güle güle kullan :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Devami gelecek yarin olmasada carsamba günü 2. kismi bitiririm cok tesekkür ederim canim :)

      Sil
  8. Güzel günlerde kullan canım :)

    YanıtlaSil
  9. Son zamanlarda Maybelline Age Rewind fondöteni bolca duymaya başladım. Benim yurtdışı seyahatim olmayacağına göre kız kardeşime sipariş verdim bile. Artık nereye ne zaman görev çıkar da gider ve alışveriş zamanı olur bilemem ama böyle bir yük yükledim ona:))
    Hepsini güzel günlerde kullan her yerden takibe devam:)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Fondotenin yapisi cok ince örtücülügü bir o kadar güzel ben severek kullaniyorum, umarim siz de memnun kalirsiniz, bircok ciltte kusma yaptigini dalga dalga durdugunu okudum ama ben bir sorun yasamadim, Cok tesekkürler :)

      Sil
  10. Umarım hepsinden memnun kalırsın :)

    YanıtlaSil
  11. Güzel günlerde kullan canım.Maybeline Age Rewind fondötenleri bende çok merak ediyorum ama malesef ulaşamıyoruz.:(

    YanıtlaSil
  12. güle güle kullan güzel bir alışveriş olmuş. Maybelline'in o meşhur ama ülkemizde olmayan concealerleri bir gelse öyle bi satacak ki haberleri yok :))

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Dogru söylüyorsun ama iste.. Tesekkür ederim canim

      Sil
  13. güle güle kullan maybelline in age rewind ı benim de sevdiğim kapatıcılardan buraya gelsin diye bekliyorum hala..

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Cok tesekkür ederim, umarim biran önce gelir

      Sil
  14. guzel gunlerde kullan canım benım:)

    YanıtlaSil
  15. Güzel günlerde kullan hepsini Zey :) Ürünlerle ilgili detaylı yorumlarını merakla bekliyorum :) <3

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ben de yazmak icin sabirsizlaniyorum tesekkürler canim

      Sil
  16. Hoola çok sevimliymiş. burada hiç görmedim o şekilde. Güle güle kullan ^.^

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Tesekkür ederim tam seyahat boyu aslinda sevdim ben de

      Sil
  17. İçim gitti ya hepsi harika güle güle kullan:))

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Tesekkür ederim daha güzelleri senin olsun canim <3

      Sil
  18. Güle güle kullan canim çok güzel seylwr almissin

    YanıtlaSil
  19. güle güle kullan zeycim. neden bazı ürünler Türkiyede olmuyor acaba.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Cok haklisin olsalar da epey fiyat farki oluyor maalesef.. Ayrica sizlerde the Balm konusunda sanslisiniz bolca indirimler oluyor, Almanya the balm fiyatlari Türkiye´ye kiyasla yüksek mesela

      Sil

Yorum Gönder