Dior hydra life Pro-youth sorbet eye cream - göz kremi

Merhabalar,

Bugün sizlere 3 aydan biraz daha fazla bir zamanda kullanip bitirdigim 15 ml ürün iceren Dior Hydra Life Pro-youth sorbet göz kreminden bahsetmek istiyorum. Türkiye´den Almanya´ya dönüsümde hava alani Duty Free´den 34 euro gibi bir fiyata almistim.

Cok sevdigim arkadasim Elif´in tavsiyesiyle almaya karar verdim. Tekrar tekrar tesekkür ederim cunku cok sevdim. Bana söyledigi en cazip etkisi, göz alti morluklarimi kapatmaya gerek duymuyorum o kadar iyi görünüyorlar demisti. Benim gibi 2 kat göz alti kapaticisi uygulayan birine denecek etki mi bu? Ilk gördügümde aldim. Kesinlikle bir daha alacagim bir ürün desem sanirim ne kadar sevdigimi anlarsiniz :)


Olumsuz özelliklerinden baslamak istiyorum ama sadece bir olumsuz özelligi var bu kremin, o da sisesinin kullanissizligi. Cam sise icerisindeki ürünü, sisenin üst kisimlarinda ürün olmasina ragmen parmaginizla almaniz cok zor. Sisenin sekli itibariyle parmaginizla ulasamiyorsunuz. Ulasmak icin ben bir makyaj cubugu kullandim. Tabi kulak temizleme cubugu da kullanilabilir. Ayrica cam sise olmasi da, düsüp kirilmasina cok müsait ama oldukca kalin bir cam kolay kirilacak gibi degil. Hic düsürmedim. Sisenin agir oldugunu da söylemeliyim.



Göz kremlerini asiri hizli tüketen biri olarak 15 ml´lik bu ürünü 3 aydan biraz daha fazla sürede bitirdim. Etkisini gördükce kullanigim ürün miktarini arttirdim sanirim. Psikolojik olarak, ne kadar cok uygularsam o kadar cok etkili olur gibi diye düsündüm :)


Vaadlerinin hepsini yerine getiren bir krem oldu benim icin. Kullanirken bastirarark uygulayin diyor, sürükleyerek degil. Cok fazla nem vermeyi, siskinliklere iyi gelmeyi ve yaslanma etkilerini geciktirmeyi söz veriyor. Icerigindeki 3 etken madde ise Jisten, Centella ve Black Rose.



Öncelikle sunu belirtmeliyim, ürünü kullanirken neredeyse tüm gün bilgisayar basindaydim. Ama uykum duzenliydi ve en az 7,5 saat uyuyordum. Bilgisayar basinda olmak ve uykusuzluk benim morluklarimi cok etkiledigi icin bunlari belirtmek istedim.


Benim asiri kuru göz altlarimi cok iyi nemlendirdi. Hizli emildigini söyleyebilirim ama ince bir tabaka uygularsaniz. Sabahlari makyaj öncesi ince bir tabaka uygulayip, bastirarark sürüklemeden uyguladim. Aksamlari ise ince bir tabakanin bastirarak emilmesini sagladiktan sonra, daha fazla uygulayarak kendi halinde emilmesi icin biraktim.

Göz alti siskinliklerimi yarim saat icinde minimuma indirdi diyebilirim. Göz cevremdeki kirisikliklari gidermedi ama yenilerini de eklemedi.

En ama en bayildigim ise, gercekten göz alti morluklarimin aydinlanmasi oldu. Tek kat ince bir göz alti kapaticisi ile sahane aydinlik göründü göz altlarim. Hatta cogu zaman sadece fondotenimi göz altlarima da uyguladim ve kapatici sürmedim.

Biliyorum pahali bir ürün Türkiye fiyati 200 lira civarinda ama benim icin morluklarimdaki aydinlanma icin bile tekrar alabilecegim bir ürün.

Bu aralar Rival de Loop markasinin bir göz kremini kullaniyorum ama dior´u aratti diyebilirim. Bir de Kiehls markasinin bir göz kremini almistim, o da sirada bekliyor.

Okudugunuz icin tesekkür ederim,
Zey


Yorumlar

  1. O kadar çok göz çevresi kremi denedim ki. Kamufle eden, anlık olarak morarmaları gideren ürünler evet oldu ama kalıcı bir çözüm bulamadım.
    Tabi uyku düzensizliğim sürdükçe sanırım zor.
    Geçen yıl bir krem kullandım yere göğe sığdıramadılar 180 lira gibi fiyatı. Çok düzenli kullandım ama o da olmadı :(

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Sanirim bugüne dek en cok denedigim cilt bakim ürünü göz kremleri oldu. Ben de cok farkli marka ve fiyat araliginda epey bir krem denedim ama bu ciddi anlamda iyi geldi. Bu kremin seveni oldugu kadar sevmeyeni de cok ama ben begendim.

      Sanirim uyku düzensizliginin etkisi cok fazla, ben uykumu düzenli aldim ama bilgisayar basinda cok fazla vakit gecirdim

      Sil
  2. Tam ihtiyacim olan ürün ama oldukça pahaliymis. Gerçi 3 ay gidiyorsa ayda 10euro verilebilir.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Almanya Douglas fiyati 50 euro civari ama Duty Free fiyati uygundu. Sanirim daha uzun süre kullanilabilir bu krem, ben cokca kullandigim icin 3 ayda bitti

      Sil
  3. Ne zamandır merak ediyordum deneyecegim:)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Umarim benim kadar memnun kalirsin <3

      Sil
  4. Fiyatı baya pahalı türkiye de :/

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Haklisin. Türkiye´de gelirimize göre cok fazla harciyoruz kozmetige

      Sil
  5. Caniş Slm güzel bir inceleme yazısı emeğine sağlık sanırım benimde bu tarz bir kreme ihtiyacım var :) sevgiyle kal

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Umarim sen de benim kadar memnun kalirsin canim okudugun icin tesekkürler <3

      Sil
  6. Fiyatı daha uygun olsa alırdım :)

    YanıtlaSil
  7. şu kaz ayaklarına iyi gelseydi keşke:)

    YanıtlaSil
  8. Ay göz altı morluğu mu dedin :D Hemen denenmeli diyeceğim ama fiyatı tuzlu tabi ki markasına ve performansına göre çok normal. Ama aklıma yazdım mutlaka deneyeceğim bunu bir ara :*

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Canim müller magazalarina gidip tester isteyebilirsin, ya da orda deneyebilirsin. Bu kadar pahali kremi gözü kapali almak tabiki riskli, ben de arkadasimdan duymasaydim kesinlikle direkt almazdim, haklisin pahali

      Sil
  9. çok merqak ettim şimdi ama keşke daha uygun fiyatlı olsa

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Keske ! Okudugun icin tesekkür ederim canim

      Sil
  10. Bu kremi bana aylar önce tavsiye etmiştiniz, bir arkadaşınızın çok memnun olduğunu söyleyerek. Tereddütsüz satın aldım kremi, yüz için olan nemlendiricisiyle birlikte. Şu an Skincode kullanıyorum, biter bitmez Dior'a başlayacağım. Bu etkiler bende de olursa, göz kremi arayışım kesin biter. :) Çok teşekkürler... :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Umarim en az benim kadar memnun kalirsin ve etkili olur ! Fiyati az daha uygun olsa ve elimde Kiehls göz kremi olmasa direkt bunu tekrar alirdim , ama kiehls bitince alacagim :)

      Sil
  11. bu yaşıma kadar hiç göz kremi kullanmadım :) ama kullanmaya başlasam iyi olacak teşekkürler

    YanıtlaSil
  12. Seni takipteyim canım bana da beklerim sevgiler
    http://guzelvekulturluyum.blogspot.com.tr/

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ben sizi zaten hem blogtan hem google plustan takipteyim :)

      Sil
  13. Yoğun çalıştığım için göz altı morluklarından şikayetçiyim. Bu ürünü denemekte fayda var.

    YanıtlaSil
  14. Umarim en az benim kadar memnun olursunuz, sevgiler

    YanıtlaSil

Yorum Gönder