Golden Rose Velvet Mat Rujlar

Merhabalar,

Uzun bir ara oldu farkindayim ama yeniden yazmak bana epey iyi geldi. Umarim sizler de keyifle okursunuz.

Bugün sizlere Golden Rose Velvet Mat rujlar ile ilgili yorumlarimi yazmak istiyorum.

Bendeki renkleri 02, 10 ve 27. En son Türkiye´ye geldigimde 11 lira gibi bir fiyata almistim.



Bir önceki Essence ruj yazimda da belirttigim gibi (buradan ulasabilirsiniz), bir rujdan beklentilerimiz pigmentasyonunun iyi olmasi ki, cokca defa uygulamak zorunda kalmayalim. Ne kadar cok uygularsak o kadar kalin bir tabaka elde etmis oluyoruz ki, gün icinde dudak cizgilerimize dolma yapabiliyorlar. Tabi ikinci kriterimiz de kaliciliklari.

Bu anlamda, Golden Rose gercekten basarili buldugum bir marka oldu. Özellikle Türk bir markanin bu kadar basarili ürünlerini görmek beni ayrica mutlu ediyor.

Rujlarin pigmentasyonlari gayet basarili, gün icindeki kaliciliklari oldukca yüksek ve dudaklarimi kurutmadilar. Extra bir nem verdiklerini gözlemlemedim ama öncesinde güzel nemlendirilmis dudaklar icin hicbir sorun yaratmiyorlar. Mat bitislerini ve duruslarini epey sevdim. Gün icerisinde dökülme yapmadilar. Likit olmadiklari icin sürmede bir sorun yasamadim. Yapilari oldukca yumusak ve sürümleri kolay diyebilirim.




Renklerin tenimdeki duruslarini resimlerden görebilirsiniz. Resimlerde 2 yada 3 defa uygulanmis halleri var ki bu da ne kadar yogun renk verdiklerini gösteriyor.


3 rengini de severek kullaniyorum, sanirim öne cikan bir renk yok benim icin.


Belki gec kalinmis bir yazi olabilir cünkü eminim herkesin bu rujlari benden önce deneme sansi oldu. Fakat hem Türkiye´de olmadigimdan hem de aldiktan sonra deneyip yorumlarimi paylasmak icin bu kadar uzun bir zaman bekledim diyebilirim.

Golden Rose Almanya´da internet satisi var fakat rujlarin burdaki fiyatlari 9-10 euro arasinda. O yüzden Türkiye´ye geldigimde birkac rengini daha edinmek istiyorum bu serinin.

Okudugunuz icin tesekkür ederim, atladigim bir nokta varsa, yorumlarda bana sorabilirsiniz.

Mutlu pazarlar !
Zey

Yorumlar

  1. 10 ve 27 mükemmelmiş tam benlik =) güzel bir yazı olmuş teşekkürler <3

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Okudugun icin ben tesekkür ederim canim :)

      Sil
  2. Bu seri hakkında seninle aynı benim fikirlerim de. Kendime uygun olduğunu düşündüğüm renklerini aldım sanıyorum ama yine gözden kaçırdığım var mı diye her kozmetik alışverişim de reyonu bir turluyorum:)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Keske Türkiye´de daha fazla rengini bulabilseydim dedim ben de. Cok tesekkürler ziyaretiniz icin en kisa zamanda ben de uzun uzudiya blogunuzda kacirdiklarima bakiyor olacagim :)

      Sil
  3. Çok güzeller, güle güle kullan. Yazın için teşekkürler canım :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Tesekkür ederim canim bulabildiklerim ve merak ettiklerim bu sekildeydi bir dahaki sefere daha cok rengini bulurum umarim

      Sil
  4. Özellikle 12 ve 27 numaraları severek kullanıyorum ben de :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Zevklerimiz ayniymis :) Güle güle kullan sen de canim

      Sil
  5. Yanıtlar
    1. Bulmak zordu gercekten simdiden güle güle kullan canim :)

      Sil
  6. bende de 02 ve 27 var matlıkları çok güzel :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Evet gercekten basarililar cok sevindim bir Türk markasinin bu basarisiyla :)

      Sil
  7. Güle güle kullan 2 ve 10 numarayi sevdim digerinin tonu bana göre açik.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Okudugunuz icin ben tesekkür ederim, o kadar cok rengi varki mutlaka diger renklere de bakmalisiniz :)

      Sil
  8. zeycim bende de var bu velvetten ama numarasını unuttum. sadece çok kuru geliyor bana bu velvetler.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Güzel nemlendirilmis cok sorunlu olmayan bir dudakta kurutma yapmiyorlar en azindan benim gözlemim bu oldu, her zamanki gibi kisiden kisiye ciltten cilde degisiyor :)

      Sil
  9. Aynıları bende de var benim favorim 16 numara güzel bir renk:))

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Hepsi birbirinden güzel gercekten :)

      Sil
  10. Yanıtlar
    1. Oldukca genis renk secenekleri herbiri birbirinden güzel :)

      Sil
  11. 02 numarasını denemek için aldım,ilk ve son oldu kalıcılık eksikliğinden dolayı.Şimdi likit mat rujlarını kullanıyorum.Daha kullanışlı gibi :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Kaliciliklari hakkinda ilk yorumsuz yorum sizden duydum, likit mat rujlari deneme sansim olmadi henuz, ben de cok merak ediyorum acikcasi :)

      Sil

Yorum Gönder