Sosyal medya hesaplari - gözden kacanlari farketme

Merhabalar,

Nasilsiniz ? Umarim keyfiniz yerindedir.

Bugün farkli bir yazi ile buradayim.

Cok güzel bir blog yazisi okudum, yeni bir uygulamayla ilgili. Yaziya buradan ulasabilirsiniz. Yeni bir uygulama ögrendim sayesinde birkez daha tesekkür ediyorum. Bu uygulama sayesinde sizi takip etmeyen hesaplari görüp, sadece kendilerini takip ettirmek amacli sizi takibe alip, sonrasinda takibi birakmis hesaplari temizleyebilirsiniz. Bu hem instagram hem twitter icin kullanilabilecek bir uygulama.

Bu yaziyi yazmamdaki amacim ise, olur da gözümüzden kacmis ise bunu farketmek.

Benim en cok karsilastigim durum, eger hesap isimleri birbirinden farkli ise, o hesabin sizin blogta yorumlastiginiz o hesap oldugunu anlayamayabiliyorsunuz. Bu yüzden de karsi tarafin gözünde kendini takip ettirip geri takip etmeyen takipci pesinde biri oluyorsunuz. Iste bu tarz bir yanlis anlasilmayi düzeltmek ya da önüne gecmek icin ben de bu yaziyi paylasmak istedim.

Sizlerden ricam, yorumlarda bana kullandiginiz tüm sosyal medya hesaplarinizi yazmaniz. Ben de böylelikle gözümden kacan hesaplari takip etme sansi yakalarim. Kendi adima geri dönüs olacagindan emin olabilirsiniz ve tabiki sizlerden de aynisini beklerim.

Lütfen, yazimda da belirttigim gibi, kendini takip ettirmek isteyen ama kendi takip etmeyecek olan hesaplar katilmasin !

Sizlerde yorumlarda birbirinizle iletisime gecerek, takiplesme etkinligi yapabilirsiniz.

Umarim bu güne dek bir yanlis anlasilma olmamistir kendi adima. Dedigim gibi gözden kacmis olabilir, gelin birbirimize destek olalim, bunun önüne gecelim :)

Bu bir takiplesme etkinligi gibi görünse de, sadece kendi gözümden kacanlari farketmem icin sizlerden ricamdir. Kendi aranizdaki takiplesmelerinizi, sosyal medya hesaplarinizda birbirinize yorum birakarak da yapabilirsiniz. Sorumluluk almak istemem.

Bu yaziyi okuduysaniz zaten blogumdasiniz demektir - "Blogumu takip etmek ister misiniz?" kismindan blogumu takip edebilirsiniz :)
Google plus DeneyenBayan
instagram @deneyenbayan
twitter @deneyenbayandan
Facebook topluluk sayfam Deneyen Bayan

Tüm sosyal medya hesaplarim blog ana sayfasinda sag tarafta yer aliyor, oradan tiklayarak da ulasabilirsiniz her birine

Okudugunuz icin tesekkürler,
Zey


Yorumlar

  1. Güzel yazı ve programdan haberdar ettiğin için teşekkürler. her kelimesine katılıyorum bu yazının, kimse kimseyi zorla takip etmek durumunda değil ancak karşılıklı takip başlatıp sonra takipten çıkmak bana göre ikiyüzlü pis bir durum. program syesinde bu hesapları farkedip takipten çıktım. bu arada hem google+ hem de instagramda aynı isimleyim: duygun evrim su korkmazgil
    sevgiler

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Her yerden takipteyim seni canim, severek okuyorum dürüst düsüncelerini <3

      Sil
    2. çok teşekkür ederim =) cansın <3 ben de seni severek takip ediyorum, Almanya da olup burda olmayan seyler paylaştığında ah ne şanslı diyorum =)))

      Sil
    3. Bazilari tepki gösteriyor buna ama sonucta bizler de bircok urun ülkemize gelmeden daha, yabanci youtuberlardan görüp fikir ediniyoruz. Bence avantaj olmayan ürünleri okumak. Ben de cok tesekkür ederim canim, sen hep yaz biz hep okuyalim <3

      Sil
  2. Güzel yazı ve programdan haberdar ettiğin için teşekkürler. her kelimesine katılıyorum bu yazının, kimse kimseyi zorla takip etmek durumunda değil ancak karşılıklı takip başlatıp sonra takipten çıkmak bana göre ikiyüzlü pis bir durum. program syesinde bu hesapları farkedip takipten çıktım. bu arada hem google+ hem de instagramda aynı isimleyim: duygun evrim su korkmazgil
    sevgiler

    YanıtlaSil
  3. Deneyen Bayan, güzel yazmışsın ve iyi düşünmüşsün, teşekkürler.
    Daha önce de instagramdaki arkadaşların blog adreslerini sormuştun sanırım o da hoşuma gitmişti, çok ince davranışlar bunlar, tebrik ederim!

    Sevgili Derya paylaşmıştı, uzun bir yorum bırakmıştım bu yazıya :)
    Ben de senin gibi düşünüyorum. İsimler karıştığında emin olamıyor insan. Ben gelen herkese bakar, çok özel bir hesap değilse de muhakkak takibe alırım, ancak sosyal medyalarda çok aktif olamıyorum vakitsizlik sebebiyle. Şimdi tekrar kontrol edeceğim, takip etmediğim bir yer varsa geleceğim.
    Ben her yerde: daginik anne'yim (daginikanne). Bu şekilde karışmaması için tek isim kullanıyorum.

    Sevgiler

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Kontrol ettim Zeynep, her yerden takip tamammış ;) Eksik yok! Sevgiler tekrar...

      Sil
    2. Ben de tesekkür ederim, kontrol ettim her yerden takipteyim sizi.
      O kadar cok takipci artirtmak icin oyunlar oynayan hesaplar varki, insan bir yerden sonra tereddüt ediyor geri takip edip etmeme konusunda, böyle olunca gözden kacabiliyor, yanlis anlasilmalar olabiliyor.

      Sil
    3. Ben de bugün bir program kullandım ve sizin de takip etmediğinizi görüyorum maalesef :( yanlış anlaşılma olabilir mi?

      Sil
    4. Kesinlikle bir yanlislik olmustur yoksa size bir üstte yazdigim cevabi kontrol etmeden asla yazmam. Hangi hesaptan takip etmiyorum? Hemen bakip kontrol edicem, eger bir yanlislik varsa hemen düzeltirim

      Sil
  4. Hepimizin böyle bir yazıya ihtiyacı vardı. Teşekkürler:)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Okudugunuz icin ben tesekkür ederim, sosyal medya isimlerinizi yazarsaniz, birbirimize destek olabiliriz

      Sil
  5. Instagram: @civilmakeup, kisisel insta: @sakayapiyosun. Severek takip ediyorum ve kultur seviyenle blog kalitenle takip edilesi bir profilin oldugunu dusunuyorum. Seni takip etmeyenlerin kendi kaybi :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Instagramdan takibe aldim, cok tesekkür ederim güzel düsüncelerin icin, mutlu ettin beni :)

      Sil
    2. Google plus takibindeyim de ayrica :)

      Sil
  6. Bende böyle bir yazıyı paylaşmayı düşünüyordum. ÖZellikle instagramda blogu olup takipten kaçırdığım bloggerlar için. Hem burdan hem ordan.. Ki burdan takip daha da kolay oluyor. Teşekkürler yazı için.. Sosyal medyada takipleşiyoruz zaten ama yine de yazayım..
    İnstagram: www.instagram.com/esyspage
    Twitter: https://twitter.com/esyspage
    G+: https://plus.google.com/u/0/+esrayilmazey/posts

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Instagramdan da benzer bir yazi paylasmistim, gözden kacabiliyor. Tabi bu tarz etkinlikleri kotuye kullanan da cok oldugu icin insan tereddüt ediyor geri takip etmekte. Her yerden severek takipteyim :)

      Sil
    2. Teşekkür ederim. Gerçekten blog yazmaya başlamadan önce tedirgindim. ''Severek takipteyim'' diyerek beni çok mutlu ettin :*

      Sil
    3. Ama gercekten öyle.. Cikarsiz severek blog yazan o kadar az ki, hemen belli oluyorlar, siz de onlardan birisisiniz benim icin <3

      Sil
  7. Dün bu programla ilgili yazıyı bende paylaşmıştım ve hayal kırıklığımıda dile getirmiştim.. Uzunca yazımda paylaştığım için tekrarlayıp sıkmak istemiyorum.. Teşekkür ederim bu etkinlik için..

    İnstagramda: benimtutkum
    Twitter: Makyaj Tutkum|Blog
    Facebook:Benim Tutkum Blog
    G+: Benim Tutkum

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Yazini kacirmisim hemen bakiyorum, sosyal medya hesaplarinizi severek takip ediyorum

      Sil
  8. Her yerde Hüzün Sarısı. Sadece instagramda huzunsarisiblog. Orda da huzunsarisi adını başkası almış ben yanına blog ekleyince. Şikayet ettik bu defa hesabı dondurdu. Tescil belgemi bekliyorum gelsin dava açacağım bu kötü niyetli kişiye:)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Sizi her yerden bayilarak takipteyim :) Umarim hesap ismiyle ilgili sorunlar biran önce cözülür

      Sil
  9. google plus duygunun blogu12
    twitter dblogu1212
    instagram dblogu1212
    youtube duygunun blogu12
    pinterest dblogu1212

    Unuttuğum yok sanırım :)

    YanıtlaSil
  10. Her yerden seni takipteyim sende beni biliyorum amacımız güzel dostluklar kurmak değilmi gitmek isteyenin yolu açık olsun kalan dostlarla biz hep mutluyuz:))

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Aynen öyle, ben de icten yazilarini cok seviyorum hep yaz <3

      Sil
  11. Snapchat instagram ve blogunun sıkı takipçinim zeyyy :) heryerde adım biryaybiryengec

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Instagram ve blogunu ben de takipteyim canim <3

      Sil
  12. Yazın için çok teşekkürler kuzum :) Bu programı öğrendiğim iyi oldu. Maalesef bende de var takip edip sonra geri çeken onları tamamen bir temizlemem gerek. Sevgiler :*

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Blog ve G+ takipteyim canim, program hepimize iyi geldi sanirim <3

      Sil
  13. sevgili deneyenbayan,
    benim başıma geleni anlatmak istiyorum öncelikle. x farklı bi program kullanıyor-dum. Takip etmeyenleri daha doğrusu edip sonrasında çıkanları otomatik çıkartıyorsunuz listenizden. Ben tabiiki ona güvenip takipten çıkanları temizliyordum. taa ki çok samimi bi arkadaşım takipten çıktı gösterene kadar. Çünkü imkansız ediyor beni takip biliyorum. sonrasında anladımki kendi kafasına göre artık nasıl bişey yapıyorsa hiç alakasız kişileri takipten çıkmış gösteriyor. Bu yüzden insanlar beni engelledi ki sonuna kadar haklılar, onlar takip ediyor ama ben takipten çıkıyorum. ciddi vicdan yaptım bende. çok üzüldüm bunu farkettiğimde. artık kim ederse etsin ben hesabı zaten beğenmişsem geri takip ediyorum diyorum. çıkmışsada riske girmeye artık korkumdan bakmıyorum programlarda. böyle bir açıkta oluyor bu tarz takipten çıkan kişileri gösteren programlarda. Lütfen bunuda dikkate almayı unutmayın.
    Sevgilerimle

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Iyiki bunu yazdin, aynen bahsettigin takipten cikanlari gösteren program bazen kafasina göre isler yapabiliyor. Ben tanimadigim sayfalari takibe aliyorum, takip ettiklerimi takipten cikiyorum, hatta dedigin gibi engelleniyorum sanirim takibi biraktim diye.

      Kesinlikle bu sitede gösterilen her kisiye tek tek baktim ve takip etmediklerini gördüm, ben de takibi biraktim.

      Dikkatli olmak gerek.

      Benim lafim kendini kurnaz sanip seni takibe alip begeniler yapip, sen takibe alinca da sincice takibi birakanlara..

      Mutlu haftasonlari

      Sil
  14. Ben de sadece programa güvenmeyip listemden kontrol ettim.
    Instagram deryaninsporgunlugublog
    Twitter @deryaylaspor
    G.plus d.soygül
    Facebook sayfam deryaninsporgunlugu

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ben de kontrol ediyorum her zaman, sizinle her yerden takiplesiyoruz :)

      Sil
  15. IG: selaleuysal02
    Blog : ŞelaleUysal
    Google+ : ŞelaleUysal

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Merhaba, google plustan takibe aldim fakat instagram hesabini bulamadim, bana instagram dm yazarmisin ya da yorum yazarsan ben de seni eklerim, instagram deneyenbayan :)

      Sil
  16. Yazınız yeni bloglar için çok güzel olmuş :) Heryerden takipteyim ayrıca Snapchat kullanıyorsanız kullanıcı isminiz nedir ordan da takip etmek isterim.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Cok memnun oldum, instagramdan yazdim snapchat adimi, ben de takipteyim :)

      Sil
  17. ben çok anlamıyorum ama gördüğüm blogları özellikle takipe alıyorum hiç takipten çıktığım olmadı yayınladıkları yazılara da bakıyorum yorum yapıyorum ilgimi çekmediği yada fikrim olmayan konularda yorum zaten yapamam:)bazen girmediğim bakmadığım oluyor o zaman atladığım birçok yazı olmuştur mutlaka :) blogger yorum kulubünde gördüm linkinizi ordan takibe aldım sizi kim takip etti kim çıktı zor olsa gerek bunlarla da uğraşmak lazım demek ki blog yazarken :)
    http://sadecenilgun.blogspot.com.tr/

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Merhabalar, cok mutlu oldum ziyaretinize hemen ben de blogunuza bakiyorum. Maalesef o kadar cok firsatci var ki, zaman zaman temizlik yapmak gerekiyor !

      Sil
  18. Buralarda da mı? Zaman olsa da uğraşsam; ama takipten bıraksalar da ben bu konuyu takip edemeyeceğim galiba.

    Konuyu çok beğendim, öğrenmiş oldum. Selamlarımla.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ziyaretiniz icin cok tesekkür ederim, sevgiler

      Sil
  19. Benim hesabim gulguclu takip etmeseniz de canınız sağolsun ben sizi takip etmekten mutluyum

    YanıtlaSil

Yorum Gönder