Aklimdan gecenler - Almanya´da is bulabilecek miyim?

Merhabalar,
Bugün biraz dedikodu yapalim mi?
Yok ki ben de malzeme :) Bazen bana yazanlar oluyor, sirf baska kisiler hakkinda birseyler söyleyip benim de yorum yapmami bekliyorlar. Kim ki o tanimiyorum, takip etmiyorum diyince hayal kirikligiyla kesiliyor mesajlasma..
Yok ben de malzeme canim, valla yok olsa dükkan senin..
Ben düsmüsüm kendi derdime, banane kim ne yapmis ne demisse..
Özetliyim,
Temmuz sonunda Almanya´da calistigim is yeriyle kontratim bitiyor ve benim acilen is bulmam lazim.
Is contratimin bitiminden sonra 3 ay zaman tanidilar bana is bulmak icin ve dolayisiyla Almanya vizem Ekim sonuna dek, is bulamazsam Türkiye´ye dönüs.. Suan icin bunu istemiyorum.. Hos Türkiye´ye dönersem de ne is yapmak istiyorum henüz net degil kafamda.. Ama Türkiye´de bilimin icinde olmak ve sinir olmak istemiyorum..
Calistigim is yerine, ben ayrilcagim icin yeni elemanlar aldilar, onlara is ögretmeye calisiyorum, o kadar sacma ki. Projenin her seyini bilen benim ama hic bir fikri olmyan insanlar calisacak. Hemen ekliyim benim kontratimi uzatmiyorlar sacma sapan politikalari yüzünden..
Tezimi bir yaziyor bir siliyorum, ilerleme kaydedemiyorum dogru düzgün..
Kardesim suan görevlendirmeyle doguya gitti. Kendisi Denizci ama kara görevi cikiyor her sene nedense.. Bu konuda da cok doluyum da basimiza is acilmasin diye bsy demiyorum.. Hergün Hakkariden haberlere bakiyorum, allahim korusun hepsini, hepsi sag salim dönsün sevdiklerine.. Aklim onda sürekli..
Almanyanin güzel havasi da mahfetti beni, bir günes aciyor bir buz gibi soguk, dengemi iyice bozdu..
Hal böyle olunca, senin bilmem nerdeki takipci sayin, begeni sayin beni ilgilendirmiyor. Benimki de seni ilgilendirmesin.
Üzgünüm benden size malzeme yok, ben sevdigim seyi yapiyorum. Gözümü kulagimi mümkün oldugunca kapatmaya calisiyorum. Hesaplar pesinde degilim. Matematik yapmiyorum! Takip ettiklerimi okuyorum, yorumlar yaziyorum.. Kendi blogumda da elimden geldigince paylasimlar yapiyorum. Hepsi bu ! O kadar basit ki ! Hicbir matematigim yok, beklentim yok. Severek yaziyorum ve her geri dönüsle de mutlulugum katlaniyor <3
Sana cok basit gelebilir bu ama benim tarafimdan duyabileceklerin bu kadar. Basit düsün basit yasa! Her seyin altinda bi olay bi dedikodu arama! Nacizane...
Not: Yorumlariniz her zaman cok önemli ama bu sefer ricam, benzer konudan sikayeti olan varsa icini düksün sadece! Kendimle ilgili iyi seyler duymak icin yazmadim bunu.. Umarim yanlis anlamazsiniz bu ricami ama sadece aklimdakileri döktüm cümlelerime.. ama beni ve paylasimlarimi olumsuz yönde elestirmek isterseniz lütfen buyrun, tabiki saygi cercevesinde.

Mutlu haftasonlari !
ZEY

Yorumlar

  1. Çok şey ögrendim bu yazıdan zaten ben senden çok şey ögreniyorum hep, umuyorum ki hakkında en hayırlısı olur Zeynep. Bu ara izmirde de havalar berbat gidiyor soguk-sıcak. Benim kardeşim de denizci olacak, lise okuyor. Allah hepsini korusun gözetsin. Amin.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Estagfurullah her zaman birbirimizden ögrenecek cok seyimiz var, umarim hayirlisi neyse olur benim icin en kisa zamanda , amin canim amin

      Sil
  2. Neden böyle birşey yapılıyor anlamıyorum bana kalırsa Almanya'da düzen kurmuşsun devam et gelme buralara en azından şimdilik. İş konusunda Allah yardımcın olsun
    Burasıda türkiye havacıyıda denizciyide atarlar karaya burda
    Allah korusun hepsini

    YanıtlaSil
  3. İnş güzel bir fırsat çıkar, bilim insanına verilen değer çok düşük buralarda ah ah... Hayılısı olsun hakkınızda...

    Allah hepsini korusun, vatanı milleti için canı pahasına mücadele edenlerin yardımcısı olsun...

    Basit, sade ve düz mantık en sevdiğim en neti :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. O yüzden Türkiye´de bilim adina birseyler yapabilecegimi ve smutlu olacagimi düsünmüyorum,
      Allah herkesi sag salim sevdiklerine kavustursun, yardimcilari olsun,
      Cok tesekkürler :)

      Sil
  4. Vasiyetine üzüldüm canım, insanların bazen ne derece sığ düşündüklerini inanmıyorum. O kadar sorun varken bu tur saçmalıklara beyin yormak neyin nesi. Umarım iş konusunda tez zamanda olumlu haberler alırsın,herşey gönlünce olur.

    Öpüyorum :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Tesekkür ederim canimcim ben de opuyorum cok ;)

      Sil
  5. Ah Zeynep kızım.İnan çok ama çok üzüldüm.Kardeşini Allah'ım korusun, size bağışlasın.Sen de dilerim iş bulursun kızım.Seni takip edeceğim.Yazman çok iyi, yaz canım.Güzel haberlerini de okumak nasip olur dilerim.Sevgilerim ve dualarımla canım .

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Cok mutlu ettiniz beni, ben de sizin blogunuzda geziniyordum, takipteyim, cok memnun oldum. Iyi dilekleriniz icin de cok tesekkür ederim :)

      Sil
  6. Umarim almanyada baska bir is olanagin olur ve kalirsin. Avrupada varolus mücadelesi zordur ama o savastan galip çikan insan rahat ve insanca yasar. Sevgiler canim.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Umarim cok tesekkür ederim , mutlu aksamlar

      Sil
  7. Yüksek lisansını nerde yaptın bilmiyorum ama doktorada Almanya'yi iyiki seçmişsin. Ben Ege'de yüksek lisans yaptım şuan senin gibi tez yaziyorum ve gerçekten zor.İs bir arıyorum bir aramıyorum enteresan bir haldeyim.Insallah bir amaç uğruna emek veren araştırma yapan insanların değerini daha çok bilinir.Buarada inşallah Essence başvurun kabul edilir.(seni alsınlar seni almayacaklar da kimi alacaklar yaa)😇

    YanıtlaSil
  8. Yüksek lisansını nerde yaptın bilmiyorum ama doktorada Almanya'yi iyiki seçmişsin. Ben Ege'de yüksek lisans yaptım şuan senin gibi tez yaziyorum ve gerçekten zor.İs bir arıyorum bir aramıyorum enteresan bir haldeyim.Insallah bir amaç uğruna emek veren araştırma yapan insanların değerini daha çok bilinir.Buarada inşallah Essence başvurun kabul edilir.(seni alsınlar seni almayacaklar da kimi alacaklar yaa)😇

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Sana da kolayliklar ve basarilar canim, bu aksam P&G sirketine basvurumu yaptim bakalim hayirlisi :)

      Sil
  9. Dedikodu het camiada var, magazin için yaşayan insanlarız. O kadar ki, bana göre en çok izlenen tv programları magazin ağırlıklı olanlar. Kim nerde ne yapmış durumları.
    Geçen gün snapchatte sahte takipçi ve beğeni olayı ile ilgili bişeyler söyledim. İnstagramda da duyurdum. Snapchat hesabıma akın oldu. İsim vericem filan zannettiler. Sonraki snaplarimle ilgilenmediler bile:))
    Neler yaşadığımı anlatsam 20 magazin programı çıkar:)
    İş başvurularını takip ettim, dilerim içinden geçen sana huzur verecek bir yer işe mutabakata varıp kalırsın orda ideallerin için.
    Kardeşinin şahsında aynı durumda olan herkese sabır diliyorum zor bir süreç. En kısa zamanda bu riskli günler bitsin inşallah.
    He bir de rakamlara takılmıyorum demişsin ya, rakamların yükselmesi mutlu eder aslında. Emeğin karşılığını aldığını hissettirir. İşim ve yaşım gereği başarıyı defalarca yatmış bir insan olarak (Hamdolsun) şu blog veya instagrama takipçi gelmesi veya tıklanma sayısının dünden daha fazla olması mutlu ediyor hala beni:)
    Herşey gönlünce olsun.
    Takibe devam...

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Hic sasirmadim desem, kesinlikle isim vereceginizi düsündüklerinden izlemeye gelmislerdir..

      Cok tesekkürler iyi dilekleriniz icin umarim hayirli sonuclar olur her anlamda hepimiz icin..

      Rakamlarin artmasi takibi sevindiriyor ama bunu hirs yapip sacmalamiyorum,
      Umarim siz de iyi sonuclar almissinizdir, belki de aldiniz bile sonuclari ben kacirdim,
      Sevgiler :)

      Sil
  10. ZEY cim Almanya haricinde başka avrupa ülkelerine gidemez misin?
    kardeşine ve tüm askerlerimize her gün dua ediyoruz. benim de kayınbirader doğuda görevli asker , hp oturup hop kalkıyoruz Allah yardımcımız olsun.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Allah hepsinin yardimcisi olsun canim..
      Suanki basvurularim Almanya ile sinirli cünkü sinirsiz oturma izni almama ramak kaldi, onu aldiktan sonra baska ülkeleri de düsünebilirim ama bu kadar beklemis ve sonuna gelmisken onu almak isterim acikcasi

      Sil
  11. gerçekten can sıkıcı ayrıntılar hepsi. ama inan bazen böyle düğüm düğüm olan sorunlar, üst üste gelen sıkkınlıklar bir anda yolunu bulup çözüme ulaşıveriyor. dilerim ki hem işin hem almanya hayatın kurduğun düzende hayırlısını bulur ve devam eder. kardeşin için de tüm askerlere dilediğim dileklerimden yolluyorum, sen gönlünü ferah tut ki, umudunu, ilhamını yitirme ki gücünü kaybetmeyesin, her sey çözülür :)) sevgiler

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Canim cok tesekkürler tüm güzel dileklerin icin, zamanla görecegiz bakalim hayat neler getirecek, Sevgiler :)

      Sil
  12. Umarım buraya gelmeden, orada istediğin gibi bir iş bulursun. Burada senin kıymetini bilmezler. Hele İzmir'de sektör çok kısır.

    Kolaylıklar diliyorum, güzel haberlerini bekliyorum.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ben de suan icin oyle olmasini umuyorum, Tesekkürler canim :)

      Sil
  13. canım umarım herşey gönlünce olur, iş imkanı olarak kanadaya vb de bakabilirsin bence, almanya ile sınırlı kalma. Kanadaya bence gideceğim bu gidişle beraber bir parfümeri acarız orada belki :) şaka bir yana buraya sakın dönme !

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ne güzel olur ama Kanada coook uzak orada yasamayi istemem acikcasi :/
      Sansimi Almanya icin zorluyorum bakalim ..

      Sil
    2. güzel haberlerini bekliyorum :)

      Sil
  14. öncelikle rabbim korusun diyerek başlıyorum. elimden sadece senin için dua etmek gelir canım benim. inşallah seni hakeden bir yerde harika bir işin olucak. sevda demişti dersin.
    sevgilerimle

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Cok tesekkürler güzel dilegin icin canim insallah hersey güzel olacak, bakalim zaman neler getirecek :)

      Sil
  15. umarım bir an önce iş ile ilgili problemini çözersin. Çünkü Türkiye'de bilim gerçekten de çok zor. Kardeşin ile ilgili endişeni anlıyorum bizde son 1 yıldır hep mardin haberlerine baktık :( dilerim ki kardeşine sağ salim kavuşursun. Bizim artık öyle bi şansımız yok :(Gelelim dedikodu meselesine seni bilen biliyor ve ben yaptıklarından yazdıklarından keyif alıyorum. Sen sevdiğin gibi yapmaya devam et... biz burdayız :) öperim seni Zey :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Insallah canim insallah, opuyorum ben de güzel haberlerini bekliyorum :)

      Sil
  16. Umarım istediğiniz,hayalini kurduğunuz kariyere iş hayatına kısa sürede ulaşırsınız.Yazınızı dikkatlice okudum.İnanarak ilerlediğiniz sürece başaracağınıza inanıyorum.Allah yardımcınız olsun...

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Tesekkür ederim iyi dilekleriniz icin

      Sil

Yorum Gönder