Amerika Kozmetik Alisverisim 3- son kisim :)

Merhabalar,

Son alisveris yazimi da paylasip bu seriyi burada kapatmak istiyorum :)

Wet and wild markasini CVS Pharmacy isimli "drugstore" ta bulup standi incelerken gördüm ki, 3 ürün al 2 öde vardi. Wet and wild 3´lü far paletlerinden bulabildim ve hemen 3 tane aldim. Tanesi 2,19 dolar bu paletlerin 3üne birden, toplamda 4,4 dolar gibi bir para ödedim. Standta baska birsey bulamadim yoksa alirdim :)

Ilk alisveris yazimda bahsettigim "Dolar Tree" adindaki, bizdeki "ne alirsan 1 lira"ci da Brulee gördüm 1 dolara. Hemen 2 tane de Brule aldim. Bu arada hem Brulee´nin bir tanesini hem de 3´lü far paletlerinden arkadasima hediye olarak aldim.


Elf markasinin maskarasini 2 dolara aldim. Ve Elf markasinin kalem seklindeki mat rujlarindan bir adet nude rengini aldim, fiyati 3 dolardi. Eos el losyonunu Almanya´dan almistim, suan kullaniyorum ve gayet basarili buldum. Almanya fiyati 5 euro olan Eos´u, 2,5 dolara görünce, bu sefer salatalik özlü olani aldim.


Yine Elf markasindan bir firca seti yaptim kendime. Standta gördügüm her fircadan aldim diyebilirim. Fiyatlari 2 dolar her birinin.


Eco tools markasindan da bir stippling firca ve 2 tarafli duo firca setini aldim. Firca seti 5 dolardi ve stippling firca yari fiyatina 3 dolara gelmis oldu bana.


Wet and wild markasinin yeni cikan fircalarini da bulunca hemen kaptim. Fiyatlari 2 dolar civarinda herbirinin.


En merak ettiklerimden Make up Revolution markasinin Essencial Mattes far paletini 5 dolara aldim. Basta kendim icin aldigim bu paleti, simdilerde cekilise koymayi planliyorum cünkü MAC far paletim bana yeter de artar bile :)

Yine cekilise koymak icin aldigim Milani ürünleri. Far paletini 9,99 dolara ve alligi 5 dolara aldim.


Milani Almanya´da internet sitelerinde satilan bir marka fakat az da olsa fiyat farki görünce, uygun fiyatli oldugundan almak istedim.


Bir önceki alisveris yazimda bahsettigim Elf bronzerdan 2 tane daha fazladan aldim. birini arkadasima, digerini ise cekilise eklemeyi düsündüm.


Ve dün ilk defa kullandigim Garnier´in yagli ciltler icin olan hem temizleyici hem de maskesi. Kullandikca yorumlarimi paylasacagim :)


Sanirim hepsi bu kadar, okudugunuz icin cok tesekkür ederim,
Zey

Yorumlar

  1. Hepsi de çok güzel güle güle kullan ☺

    YanıtlaSil
  2. Hepsi de çok güzel güle güle kullan ☺

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Tesekkür ederim canim daha güzelleri senin olsun <3

      Sil
  3. Hepsi süper😍 Milaniye inşallah bende yazın kavuşucam 😀

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Tesekkür ederim canim, simdiden güle güle kullan diyorum :)

      Sil
  4. Güle güle kullanın hepsine bayıldımm <3

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Tesekkür ederim canim okudugun icin :)

      Sil
  5. Yazılarını okudukça 7 sülaleyi akıldan geçiriyorum Amerika'da biri varmıydı acaba diye :) Güzel günlerde keyifle kullan dilerim hepsini :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Cok tesekkür ederim, umarim vardir bir akraba oralarda :)

      Sil
  6. fiyatları görünce, yok yok ağlamıyorum gözüme bişey kaçtı demek istiyorum.
    hepsi muhteşem, güzel günlerde kullanın
    sevgiler

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ben de ayni tepkiyi vermistim fiyatlari görünce, cok tesekkürler :)

      Sil
  7. İnsanın gözü gönlü açılıyor bu gibi postlar görünce. Alışverişini izleyenlerdenim güzel bir alışveriş oldu. Keyifli günlerde kullan:)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Tesekkür ederim :)
      Elimden geldigince mantikli alisveris yapmaya calistim, merak ettigim ve almayi erteledigim ürünler aldim ama yine de epey harcadim

      Sil
  8. Ben bu alışverişe ba-yıl-dımm :))
    Özellikle fırçalara bende bi ara fırça alışverişi yapmayı düşünüyorum :))
    Az önce yeni yayın hazırlarken gördüm yorum gelmiş hemen koştum bloga
    1 saattir uğraşıyorum demek ki yayınını göremedim çünkü girdiğimde :))

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ben de simdi yorum birakmistim belki o dur gelen bildirim, hosgeldin demistim :)
      Elimden geldigince mantikli alisveris yapmaya abartmamaya calistim bakalim ürünler nasil :)

      Sil
  9. Aldıkların süperrr :)) bayıldım güle güle kullan canım..

    YanıtlaSil
  10. Elf markasını çok merak ediyorum, revolution da ne kadar uygunmuş hepsini keyifle kullan :)

    YanıtlaSil
  11. Güle güle kullan Zeynep Ablacim :) hepsi ne kadar da uygun fiyatlı ay

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Cok tesekkürler, daha iyileri senin olsun insallah <3

      Sil
  12. Ay milani allık ne kadar ucuzmuş. Şaka gibiii

    YanıtlaSil
  13. Wet in wild paletler hakkinda ne dusunuyorsunuz kalici mi

    YanıtlaSil
  14. Wet in wild paletler hakkinda ne dusunuyorsunuz kalici mi

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Paleti henüz deneme sansim olmadi maalesef

      Sil

Yorum Gönder