Benefit porefessional - Maybelline baby skin - Nyx pore filler - Gözenek bazlarimi karsilastiralim

Merhabalar,

Bugün sizlerle bir karsilastirma yazisi paylasmak istedim. Elimde bulunan makyaj bazlarimi fiyat ve performans acisindan kiyasladim. Umarim keyifle okursunuz.

Makyaj bazlari gözeneklerimizi örterek, yüzümüzdeki makyajin gün icerisinde daha kalici olmasini ve üzerine uyguladigimiz fondoten ya da bb/cc kremlerin daha pürüzsüz görünmesini sagliyor. Gözeneklerimizin oldugu bölgelere uygulayarak gözenek görüntüsünü azaltmis oluyoruz. Yazimda bahsedecegim 3 ürünün de iceriginde silikon oldugunu söylemeden gecemeyecegim. Gün sonunda cildimizi cok iyi temizlememiz gerekiyor ki gözeneklerimizde birikme yapmasinlar.



Benefit porefessional: Bana yilbasinda aldigim icerisinde deneme boylari benefit ürünleri olan kutudan cikmisti. Normal boyu 22 ml ürün iceriyor ve Almanya satis fiyati 34,99 euro. Kokusu beni rahatsiz etmedi. Fondoten üzerine uygulamak isterseniz de kolayca tampon hareketlerle uygulayabilirsiniz. Rengi ten rengi, seffaf degil. Cok sivi bir kivami yok jel gibi oldukca kolay uygulaniyor.

Maybelline Baby skin: Almanya´da bircok kozmetik magazasinda bulabileceginiz maybelline baby skin 22 ml ve fiyati 8,99 euro. Sanirim bu 3´lü arasindan kokusu en fazla gelen ve ilk basta tuhaf hissettiren bu baz. Digerlerine göre biraz fazla silikon kokuyor. Fondoten üzerine uygulamak isterseniz biraz dikkat etmek gerek cünkü Benefit kadar kolay dagilmiyor ve fondoteni oynatabiliyor. Jel gibi bir kivami var. Seffaf bir renkte. bu 3´lü arasinda benefitten sonra en kolay dagilan baby skin.

NYX pore filler: Almanya Douglas fiyati 11,99 euro olan pore filler icerisinde 20 ml ürün iceriyor. Sanirim uygulamada en zorlandigim bu oldu. Cünkü oldukca tok bir yapisi var ve topaklaniyor. Ama yine de hic dagilmiyor demiyorum, sadece kiyasladigim zaman en zorlandigim bu oldu. Ten renginde ve kivami oldukca yogun digerlerine göre. Kokusu beni rahatsiz etmedi. Fondoten üzerine uygulamak zordu cünkü kolay dagitamadigim icin fondotenimi oynatti.



Simdi derseniz peki hangisi en iyi is cikardi diye, 3´ü de gayet basarili görevlerini yerine getiriyor. 3´ünden de findik tanesi kadar alip burnuma ve yanaklarima dogru uyguluyorum. Bazen alnima ve ceneme de uyguladigim oluyor ama tüm yüzüme uygulamiyorum, sadece gözeneklerim olan bölgelere. Bu 3´ü de gözenek kapamada basarili. Makyajinizin daha kalici olmasini sagliyorlar. Performans olarak benim gözlemlerime göre 3´ü de ayni ve basarili. Karma/yagli cildimde 3´ü de ayni miktarda parlama yaptilar, bu konuda da biri digerinden farkli degil. Hepsi kadifemsi pürüzsüz bir his birakiyor.

Bana sorarsaniz, sen hangisi ile yoluna devam edersin diye, ben Maybelline Baby Skin derim.

Benim icin baby skin ulasilabilir, fiyati da en uygun olan. Benefit fiyat olarak benim tercih edebilecegim bir baz degil maalesef. Nyx kullaniminda zorlandim. Hal böyle olunca performanslari da bana göre ayni iken, en uygun fiyatli olan baby skin ile yoluma devam edecegim. Zaten hala kullaniyorum 3´ünü de :) Benefit bitmek üzere ama Nyx ve Maybelline hala yaridalar.

Alttaki resimde ilk seffaf renkli olan baby skin (soldaki), ortadaki porefessional, sagdaki ise pore filler.



Bu arada, eger benefit ve maybelline makyaj bazlarini bir kere daha ve farkli bir blogta okumak isterseniz arkadasimin yazisina buradan ulasabilirsiniz. Ayni ürünler ama farkli yorumlar, en sevdigim :)


Sizler de Benefit´e o kadar yüksek bir ücret ödemek istemiyorsaniz, nyx markasina bakabilirsiniz. Ayrica Almanya´da iseniz (cünkü biliyorum beni Almanya´dan da takip eden arkadaslarim var) fiyati en uygun olan baby skin tercihiniz olabilir.

Kisaca, performanslari ayni olan bu 3´lü arasindan secim size kalmis ;)

Umarim sorulariniza cevaplar verebilmisimdir. Atladigim ya da sormak istediginiz varsa yorum yazarsaniz cok sevinirim.

Okudugunuz icin tesekkür ederim,
Zey

Yorumlar

  1. Keşke baby skin burada da olsa :/ Anladığım kadarıyla the body shop instablur ile nyx baz birbirine çok yakın 55tl civarı fiyatı gözenek sorunu olanlara önerebilirim

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Tesekkür ederim yorumun icin The Body Shop instablur kullanmadim ama not aliyorum ;)

      Sil
  2. Ayy unutmamissin ya.. Benim kocaman gozeneklerimede porefessional iyi geldi. Biraz sans isi boyle urunler bence :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Unutmadim tabiki <3 Her zaman söylenir ya her ürün her ciltte farkli sonuc verir diye, aynen öyle ;)

      Sil
  3. bende de gozenek korumsdi olarak hem baby skin ve loreal skinperfection serisindekini kullandim ilk lorealin kini almistim ve epey memnundum douglastan indirimde almistim 12€ 7€almistim denemek icin sonra memnun kaldim sonra rosmanlarda meybilininkini gordum ondan ilk basta memnun deyildim halada memnunmuyum deyilmuyim bilemiyorum ben fondotenin uzerine surmeyi seviyorum ama fondoteeni yerinde oynatiyyo benefiti cok istedim ama seninde dedigin gibi pahali geldi acaba parasina deyiyomu alsam pisman olurmuyum diye diye almadim ama aklim hep onda ve yazon icin tesekur ederim bir almanyadan takipcin olarak 🙄🤗😘

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Loreal´i ben kullanmadim ama merak ediyorum acikcasi. Umarim yazi isine yaramistir cok tesekkür ederim yorumun icin :)

      Sil
  4. Maybelline hazır ürünlerini getirmeye başlamışken bunuda getirse ya :) Çok güzel detaylı bir yazı olmuş <3

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Sanirim cekilis icin Maybelline baby skin´i ben getirebilirim bakalim :) Tesekkürler canim

      Sil
  5. Karşılaştırma yazısı için çok teşekkürler, ellerinize sağlık :) Buradan yetkililere sesleniyorum, yıl olmuş 2016, hala gözenekleri kalıcı olarak küçültmenin bir yolunu bulamadınız :):) Cilt tipimiz neredeyse aynı fakat Porefessional bana çok fazla gözenek tıkama hissi veriyor ve T bölgemi çabuk yağlandırıyor. NYX hakkındaki görüşlerinize tamamen katılıyorum. Maybelline Baby Skin ülkemizde de olsaydı, tüm gözenek mağdurları olarak deneseydik keşke :(

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Keske kalici bir yöntemi olsa cok haklisin ama gecici cözümler serumlar olabiliyor sadece..
      Baz kullandigimda mutlaka makyajimi sildikten sonra jel ile de yikiyorum yüzümü ve tonik kullaniyorum bana da sanki bsyler kalmis gibi geliyor icim rahat etmiyor diger türlü :)

      Sil
  6. Yanlış mı algıladıö bilmiyorum ama ben fondotenden donra değil, önce bu ürünü kullanıp sonra fondöten uyguluyorum. Hiç fondöten üzerine kullanmayı denememiştim 😱 W7 ' de Benefit muadili bende ikisi de var ve performansları aynı desem yeridir ✌️

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Normali fondoten öncesi haklisin ama merak iste ben fondotenden sonra da uyguluyorum yabanci bir youtuberda görmüstüm. Dikkatli uygulamak gerekiyor fondoteni oyanatabiliyor. W7 markasini merak ettim firsatim olursa alirim tesekkürler yorumun icin :)

      Sil
  7. maybeline çok merak ettimmmmm zira baz kullanmayı cok seviyorum ten makyajı yapmasam bile. Oluşturduğu o pürüzsüzlük çok hoşuma gidiyor ^^ benefit de çok iyiymiş ama dediğin gibi fiyat açısından sürekli alınabilir değil (benim için) ellerine sağlık, teşekkürler <3

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Bu aralar Garnier markasinin optik olarak 5 saniye de pürüzsüz gösteren bir bazini kesfettim aynen söyledigin gibi makyaj yapmasam bile o bazi kullaniyorum gözle görülür bir etkisi var ya da bana öyle geliyor bilemiyorum :) Yorumun icin ben tesekkür ederim <3

      Sil
  8. Maybelline çok merak ediyordum, ilk defa bir bloga yorum yaziyorum okumak içinde çok zamanim yok aslinda 😊 çok teşekkür ederiz. Benefiti çok merak ediyorum keşke biraz daha uygun olsaydi

    YanıtlaSil
  9. Maybelline çok merak ediyordum, ilk defa bir bloga yorum yaziyorum okumak içinde çok zamanim yok aslinda 😊 çok teşekkür ederiz. Benefiti çok merak ediyorum keşke biraz daha uygun olsaydi

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Yorumun icin ben tesekkür ederim :)

      Sil
  10. Bu makyaj bazlarını hiç kullanmadım. Rossmandan aldığım bir makyaj bazını kullanıyorum şu an ve memnununum

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Cildine uygun irrite etmeyen ve uygun fiyatli bir ürün bulduysan ne mutlu sana, benimki hep daha iyisini bulma cabalari :)

      Sil
    2. Markasi nedir nilgun hnm

      Sil
  11. Maybelline ürünlerini genelde çok severek kullanıyorum ama silikon kokusu biraz fazla dediğin için kendimi geri çektim :( Ama en uygunu da maybelline :))

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Kimilerine göre kokusuz bu baby skin ama benim karsilastirdigim bu 3´lüden en cok kokan maybelline idi , kisiden kisiye degisiyor her zamanki gibi :/

      Sil
  12. Baz olarak rimmel london stay matte primer kullanıyorum ve çok memnunum ama nyxi de merak etmiyor değilim :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Not aliyorum rimmel london markasini tesekkür ederim :)

      Sil
  13. bende bu tarz bir baz arayışındaydım :) çok iyi geldi emeğine sağlık :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Yorumun icin tesekkür ederim, sevindim isine yaramasina :)

      Sil
  14. Aslında hiç ihtiyaç duymuyorum bu tip bir ürüne ama sırf denemek için nyx alacağım sanırım.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Dogru söze ne denir kimin 3 tane baza ihtiyaci varki iste merakima yenik düsüp aliyorum

      Sil
  15. Yazınız için Teşekkür ediyorum:) kendi blogumada bekliyorum https://haberebakcaydemle.blogspot.com

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ziyaretiniz icin ben tesekkür ederim :)

      Sil
  16. Harika bir yazı oldu Zey, ellerine sağlık. Bende küçük boy porefassional var, NYX konusunda kararsızdım. Gözenek sorunum çok yok açıkçası, bu bazları özel zamanlarda çok az kullanıyorum. Cildim çok kuru olduğu için nemlendirici, aydınlatıcı bazlar günlük kullandıklarım. NYX denememe hiç gerek yokmuş, küçük porefassional zaten beni uzun süre idare ediyor. :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Tesekkür ederim ;) Hangimizin bu kadar cok baza ihtiyaci var ki, meraktan iste deniyoruz. Dedigin gibi benefit minik boyu zaten uzunca bir süre yetiyor

      Sil
  17. Yağlı cildim silikon yapılı bazlarla hiç anlaşamıyor. Yine de fikir olması açısından karşılaştırma yazılarını çok seviyorum :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Benim de yagli cildim var fondoten kusmasi en cok yasadigim sorunlardan ama bu bazlarla daha iyi tutundu fondoten bir de yaglanmasa keske :/

      Sil
    2. Ben aslında seviyorum yağlı cildimi, kırışmıyor :))

      Ben fondöten de kullanmıyorum günlük hayatta. Yanlış anlaşılmasın cildim pürüzsüz değil, pudra kullanıyorum, o sorun için.

      Sil

Yorum Gönder