Catrice kas kalemi - 020 date with ash-tone

Merhabalar,

Bugün sizlere uygun fiyatli severek kullandigim bir kas kaleminden kisaca bahsetmek istedim.

Catrice markasina ait 020 numarali date with ash-tone isimli bir tarafinda tarak olan bir kas kalemi.

Almanya fiyati 1,45 euro idi, eminim Türkiye´de de uygun fiyatli bir ürün.



Aslina bakarsaniz ürünü instagramdan paylasmistim. Ama sevdigim biri der ki, birgün instagram popülerligi bitecek ve elimizde bloglarimiz olacak. Iste o gün arsivime bakinca hatirlayacagim ki bu kalemi severek kullanmistim. Cünkü burasi hep benimle kalacak.


Konuyu dagittim hemen yorumlarima geciyorum.

Kalem oldukca yumusak, benim icin kullanimi oldukca kolaydi. Kas diplerime zarar verecek kadar bastirmadan rengini verdi. Kaslarimda bir dokulme sorunu da yasamadim. Rengi de tam sevdigim gibi, belli belirsiz küllü diye adlandirilan siniftan. Zaten ismindeki ´ash´ kelimesi de burdan geliyor olsa gerek.


Asansörlü olmadigi icin acmaniz gerekiyor ve bu yüzden cabuk bitecegini düsündügüm bir ürün. Simdiye dek epey defa actim ve kuruma olmadi, hala yumusacik. Ilerleyen yazilarimda sizlere zamanla kuruyan bir kas kaleminden de bahsedicem. Ama bu kalem o degil. Ilk aldigimda bayilarak kullandigim kas kalemi son zamanlarda kurudu :/ Ilerleyen yazilarda gelecek.


En sevdigim ise kaslarinizi taramaniz icin diger tarafinda bulunan kas taragi oldu. Kaslarinizi güzel kavriyor ve tariyor. Cok yumusak bir tarak degil ama bu sayede sanirim güzel bir etkisi var. Sirf taragi icin bile alinir bu kalem diyorum, taragini epey kullanisli buldum ve sevdim. Bittikten sonra kesinlikle taragini atmayip kullanmayi planliyorum.

Belli belirsiz bir kas doldurma yapmak istiyorsaniz, hele ki acik tenli iseniz, rengini sevebilirsiniz.

Sizin favori kas kalemleriniz hangileri ? Ya da bu ürünü kullanan var mi? Yorum yazarsaniz cok mutlu olurum.

Okudugunuz icin cok tesekkür ederim,
ZeY

Yorumlar

  1. Koyu tonunu bulursam alırım canim

    YanıtlaSil
  2. Yanıtlar
    1. Yves Rocher kas kalemi kullanmadim tesekkür ederim yorumunuz icin

      Sil
  3. çok benzer başka bir kalem var elimde bu da güzelmiş yoksa..

    YanıtlaSil
  4. Wetn wild in buna benzer bir kalemini aldım ve çok pişman oldum aldığıma hiç güzel değil hemen bitiyor.Bu aklımda bulunsun,sevgiler.:)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Denk gelirsen bak derim canim sevgiler :)

      Sil
  5. Bu ürünü kullanmadım aslında markanın hiç bir ürününü kullanmadım yine şehrimde yok :)hafif güzel bir ürüne benziyor. Güzel günlerde kullanın :)

    YanıtlaSil
  6. bu kalemin sanırım bir koyusu, bende de var. catrice ten aldığım ilk ürünlerden biriydi. başlarda severek kullanıyordum aslında yapısını sizin gibi ben de çok beğendim. kalemle ilgili sıkıntım yok diyebilirim sadece benim kaşlarıma kalemden çok kaş pudrası daha iyi geliyor sanırım. kesinlikle katılıyorum sırf taraf
    ğı için bile alınır zaten alırken beğenmezsem tarak olarak kullanırım demiştim :))) sevgiler, yazı için teşekkürler <3

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Yorumun icin ben tesekkür ederim, ayni fikirde olmana sevindim tarak konusunda :)

      Sil
  7. Taraklı kaş kalemleri bence çok kullanışlı... :) Ben de buna bakacağım mutlaka... Günlük kaş farı kullanıyorum ama seyahatlerde kalemleri tercih ediyorum :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Günlük aceleyle hazirlandigimdan maalesef far kullanamiyorum, kalem kurtaricim oluyor genelde, tesekkürler :)

      Sil
  8. Güle güle kullan şuanki saçıma uyum sağlayabilir :))

    YanıtlaSil
  9. Ben biraz kızıllık içeren bir kaş ürünü mü diye bakınayım dedim. Bu arada o çok sevdiğimiz insana katılıyorum, bloglarımız hep bizimle kalacak❤

    YanıtlaSil
  10. Hiç kaş kalemi kullanmadım bunu merak ettim :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Kaslarini tariyorsan eger ve bir tarak arayisindaysan da bakabilirsin belki canim

      Sil
  11. Yanıtlar
    1. Simdiye dek yorumlarda kullanan biri olmadi

      Sil
  12. Yanıtlar
    1. Blogunuza baktim ama makyajla pek ilgili oldugunuzu göremedim

      Sil
  13. Ben genelde far ile kaşımı dolduruyorum ama yumuşak bir kaleme hayır demem :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Far icin üsenen biriyim maalesef hep aceleyle kalemle dolduruyorum :)

      Sil
  14. Catrice ürünleri genellikle beğeniliyor. Ben de deneyeceğim ilk fırsatta.

    YanıtlaSil
  15. Fırçası dikkat çekici. Ben asansörlü kaş kalemi istiyorum aslında bu ara. Nedense onlar daha yumuşak ve daha inceymiş gibi geliyor.. Catrice markasını henüz kullanmadım. Teşekkürler bilgi için :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Aslinda haklisin asansörlü kalemler daha ince , bu tarz kalemleri ise sürekli acmak gerekiyor inceligi yakalamak icin ama asansörlü kalemde aradigimi bulamadim henüz, Maybelline yazisini da paylasicam, ilk aldigimda bayildim, asansörlüydü ama sonradan bir kurudu ki anlatamam :/

      Sil
  16. Çok güzel bir kaş kalemiymiş daha önce hiç denemedim nedense beremem gibi geliyor bana hep :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ben de far ile doldurmayi beceremem gibi geliyor hep, kalem daha ince oldugundan kolay geliyor bana :)

      Sil
  17. Kaş kalemini en cok kullanan insanlardan biriyim sanirim ��catrice denemedim ama loreal yves rocher ve diger markalari kullandim.en sevdigim kikonun asansörlü kas kalemi oldu.tavsiye ederim

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Kiko indirime girdiginde bakabilecegim bir ürün, cok tesekkür ederim

      Sil
  18. Lorealin kas kalemi yeni cikan indirimde kizin israri ile aldim gercekten harika sabitliyicisi de kalem sekilde evet acmak zorunda kaliyorsun ama indirimde yedeklemek gerek

    YanıtlaSil
  19. Lorealin kas kalemi yeni cikan indirimde kizin israri ile aldim gercekten harika sabitliyicisi de kalem sekilde evet acmak zorunda kaliyorsun ama indirimde yedeklemek gerek

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Loreal markasindan kas ürünüm yok sanirsam, indirim burda kolay kolay olmuyor , olsa da Essence standinda oluyor ama denk gelirsem bakarim tesekkürler canim :)

      Sil
  20. Uzun zamandır Kaş kalemi kullanmıyorum. Köklere baskı yapar zara verir dökülür filan diye. 2.doğumumda baya bi kayıp verdim kaşlardan zaten. Kaş farı kullanıyorum bu yüzden ama yumuşak uçlu bir kalem bulursam da hayır demem diyordum. Kalemde hakimiyetim daha iyi çünkü. Rossmann a gittiğimde bakayım.
    Çok teşekkür ederim paylaşım için.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Yorumlarinizla bu güzel desteginiz icin ben tesekkür ederim.

      Aynen katiliyorum kalem yumusak olmadiginda zarar vermesi kacinilmaz oluyor maalesef, ve kalem daha kontrollu uygulama sagliyor :)

      Sil
  21. Ben de catrice markasinin 030 brow n peas rengini kullaniyorum.Cok da memnunum.Bir de gosh markasinin 03 numarali grey brown adli kalemi cok guzel küllü kahve bi bakin derim.Sevgiler

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Cok tesekkür ederim yorumunuz icin aklimda olacaklar :)

      Sil

Yorum Gönder