Essence ...all I need concealer palette - 10 cover it all


Bugün sizlere Essence all I need concealer paletinden bahsetmek istiyorum. Almanya fiyati 3,45 euro olan bu ürün icersinde 6 gram ürün bulunuyor ve acildiktan sonra ömrü 18 ay. Arkasinda 10 numara cover it all yazsa da, baska rengini görmedim bu paletin :)


Ürünün paketlemesi her palette oldugu gibi, ince ve hafif bu yüzden kolay tasinabilir ve cok yer kaplamiyor. Ama dusurunce ne olur bilemiyorum hic dusurmedim. Arka kisminda renklerin ne amacla kullanilabilecegi yaziyor.

Bej renji kusurlari kapatmak icin, pembe rengi yorgun görünümü aydinlatmak icin, yesil ise kirmiziliklari nötrlemek icin, sari rengi göz alti karanlik alanlari kapatmak icin önerilmis.
Arkasinda yazanlar bu sekilde fakat 5 farkli renk bulunmasina ragmen aciklamada 4 rengi tanimlamislar. Sanirim orta ve bir yanindaki (sag tarafindaki) renk icin ayni ifade gecerli olacaktir.


Her bir renk epey kati kivamda, firca ile uygulamak oldukca güc. Parmaklarinizla isittiginiz zaman bile kolay dagilmadilar maalesef. Sürükleyen hareketler degilde vurkac hareketler ile guzel sonuc alabilirsiniz.

Dedigim gibi firca ile uygulmasinda ben basarili olamadim, makyaj süngeri ile de istedigim sonucu alamadim, en güzeli parmakla uygulamak oldu.


Paletteki herbir renk bence basarili. Pigmentasyonlari da güzel. Örtücülüklerini de begendim.

Yapilari cok ince degil ama cok kalin da degiller. Gün boyu kalici olmadilar ama 4-5 saat kadar kalici oldular. Ben üzerine baska likit bir kapatici kullanip pudra ile sabitleyince, kaliciliklarini biraz daha uzatabildim ve begendim.

Benim göz altlarim bu ara cok kuru degil ama yine de kurular. Kuru göz altlarim icin guzel sonuc verdiler, cok kuru bir görüntü yaratmadilar tek baslarina kullnadigimda. Pudraladigimda da rahatsiz edici bir kuru görüntü olmadi.


Daha önce Rival de loop ve Catrice markalarinin kapatici paletlerini kullanip yazmistim. Buradan okuyabilirsiniz.

Bazi renkleri göz kapagima far öncesi baz olarak da denedim. Fakat yagli göz kapaklarimda epey bir yagli görüntü olusturdular. Kapaticiliklari iyi oldugundan renk esitsizliklerini giderdiler ve far kaliciligini arttirdilar.


Benim icin fiyat ve performans acisindan basarili bir palet. Kapaticiligi iyi, fakat parmak ile uygulamak en guzeli.

Okudugunuz icin tesekkür ederim,

ZeY


Yorumlar

  1. Yazınız çok güzel olmuş. Ayrıca bu tarz paletleri çok fazla markalar çıkardı flormar, make up forever vs..

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Tesekkür ederim, uygun fiyatli oldugu icin Essence ürünlerini denemek cazip geliyor bana. Almanya´da Flormara ulasmam da kolay degil, make up forever da pahali bir marka benim icin, o yuzden denemelere devam :)

      Sil
  2. bu türkiyede yok sanırım ama çok benzerleri var artık..

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Sanirim henüz yok. Uygun fiyatli benzer Catrice ve Rival de Loop denemistim karsilastirma yazisi var. Bir dahaki Türkiye´ye gelisimde Flormar denemek istiyorum, cok olumlu yorum gördüm

      Sil
  3. Hiç denk gelmedim sanıyorum bu palete. Rival ve Wet n Wild kullandım benzer olarak. Evet yapıları fırça ve süngere uygun değil. Ben de senin gibi likit kapatıcılarla uyguluyorum kapatıcılıklarını sevdiğim için. Her güzel üründe bir eksik tamamlamaya çalışıyoruz:)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Sanirim henüz Türkiye´de henüz yok, o yuzden denk gelmemissinizdir. Mükemmel ürün yok , keske tek uygulamada her ihtiyacimi karsilayan ve fiyati asiri olmayan bir ürün olsa. Buluncaya kadar denemelere devam :)

      Sil
  4. Bende daha yeni aldım sayılır
    Güle güle kuşlan canım

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Tesekkür ederim, sen de güle güle kullan, yorumlarini merakla bekliyorum :)

      Sil
  5. Flormarı kullanıyorum çok memnunum tavsiye ederim Türkiyeye geldiğinde ablam:)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. O kadar cok olumlu yorum okudum ki Flormar palet ile ilgili, gelisimde denk gelirsem mutlaka bakarim canim tesekkür ederim :)

      Sil
  6. Çok bilgilendirici bir yazı olmuş canım ellerine sağlık. Bu tarz paletler bana pek kullanışlı gelmediği için alıp almamak arasında kalıyorum :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Okudugun icin tesekkürler canim, keske ihtiyacimiz olan hersey bir üründe olsa da bu tarz paletlere ihtiyacimiz hic olmasa..

      Sil
    2. Bana danedense yapilari sertmis gibi geliyor flormara bir bakmakta fayda var bu gelirse bunu da denemekgerek

      Sil
  7. Catrice mi essence mi daha iyi :)

    YanıtlaSil
  8. Essence ürünlerini çok seviyorm gerçekten hem makyaj malzemesine bi ton para ödemek zorunda kalmıyor hemde güzel sonuç aliyorm 4 sene önce yurt dışından bi tanidigim sayesinde öğrenmiştim bu markayı ve çok aradım bulamadim ve bugün essence ürünleri satan bir mağaza buldum bu concealeri biraz önce aldım ve çok güzel sonuç aldım kesinlikle tavsiye ettiğim bi marka

    YanıtlaSil
  9. Güzel görünüyor Zeynep'çim. RDL kullanıyorum anca parmakla iyice yumuşatıp uygulayabiliyorum. Essence gelirse bakabilirim RDL den daha iyi renk vermiş sanki. Blog tasarımın da çok güzel olmuş. Güle güle kullan :)

    YanıtlaSil

Yorum Gönder