Essence quick & easy sponge nail polish remover - acetone-free

Merhabalar,

Bugün kisacik bir yazi ile burdayim. Bir oje cikarici.. 

Essence quick & easy sponge nail polish remover acetone-free 

Icerisinde kendi süngeri bulunuyor. Parmaginizi icerisinde biraz bekletmeniz cogu zaman yetiyor. 2 euro gibi bir fiyati vardi, raf ömrü 6 ay yaziyor. Suan tam 6 aydir benimle ve hala is görüyor. Aseton icermedigi yaziyor. Tirnaklarimda herhangi bir olumsuzluk gözlemlemedim kullanirken, kurutmadi etlerimi mesela. Beyaz beyaz bir görüntü olusturmadi. Tabiki arkasindan bakim yagi yada nemlendirici kullandim. 

Koyu renk ojeler icin biraz daha fazla bekletmeniz gerekiyor ama digerlerini basari ile cikariyor. Icersinde glitter bulunan ojelerde zorlaniyor, evet. Kalinti birakiyor ugrastiriyor.

Fiyatina göre iyi performansi var bence.. Hala kurumamasi ve kullanabiliyor olmam ayrica cezbetti beni. Eger bulursam bir tane daha almayi düsünüyorum. 

Okudugunuz icin tesekkür ederim,
Mutlu haftalar olsun,
Zey

 

Yorumlar

  1. Bende kullaniyorum cok memnunum :) guzel cikartiyor ojeleri

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Sen de güle güle kullan canim ben de sevdim :)

      Sil
  2. Bu yorum yazar tarafından silindi.

    YanıtlaSil
  3. Kavanoz ürünleri tercih etmiyorum pek, seni memnun etmesine sevindim :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Nedense bana daha kullanisli geliyor bu tarz süngerli olanlar :)

      Sil
  4. Hiç kullanmadım bu tarz oje çıkarıcı. Bende alayım. Essence ürünleri oldukça şaşırtıyor insanı :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Bazen gercekten sasirtiyorlar uygun fiyatli ürünler, umarim benim kadar seversin :)

      Sil
  5. Çok pratik geliyor bana da, seviyorum bunu

    YanıtlaSil
  6. beyaz görüntü oluşturmamış olması dikkatimi çekti özellikle zira asetonsuz yazan nice çıkarıcılar benim tırnaklarımı beyaz beyaz kurutuyor, bunu gördüğümde deneyeceğim artık, hakkında hep olumlu şeyler okudum, eline sağlık =)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Evet o görüntü ve sonrasindaki gerilme hissi fena.. Suan Kiko´nun bu tarz süngerli bir oje cikarisini deniyorum ve bembeyaz kurutuyor tirnaklarimi :(

      Sil
  7. ben de isana aldım geçenlerde çok memnun kaldım hiç beklemezdim o performansı..

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Isana markasina ilk Rossmann alisverisimde ben de bakmayi düsünüyorum, glitter iceren ojeleri de iyi cikardigini okumustum

      Sil
  8. şişenin rengine aşık oldum. burada denk gelirsem şişesi için bile alırım.
    sevgilerimle

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Farkli sise renkleri var ve icerikleri farkli canim, sanirim icerisinde besleyici yaglar iceren bir baska cesidi daha var Essence markasinin ama onu kullanmadim , sevgiler :)

      Sil
  9. Ben zamanın birinde bu tarz bir ürün Gabriniydi sanırım yada başka bir marka yerel kozmetikçiden almıştım pek memnun kalmamıştım, Essence hep gözüme çarpar bakmazdım,memnun kalmadım ya hani bunlardan :) Ama aklımda denk getirirsem denemek isterim.Teşekkür ederim :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Bazi markalar kötü bir ilk izlenim biraktiginda degistirmek zor oluyor, ben de oyleyim :)

      Sevgiler..

      Sil
  10. Yves Rocherinkini kullanıyorum gayet iyi temizliyor bitince şans verebilirim :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Indirimde denk gelirsem ona da bakabilirim, tesekkürler yorumun icin canim :)

      Sil
  11. Flormar ın benzer urunnu severek kullanıyorum ama simli ojelerde fala nzorlayabiliyor. Buna ve ısana' ya bakayım bi, sevgiler.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Flormari kullanmadim ama Isana´yi ben de denemek istiyorum. Essence de simli ojelerde zorlaniyor maalesef, sevgiler

      Sil
  12. essence benim en sevdiğim marka uygun fiyatlı oluşu ambalajlarının şirinliği bunu da çok merak ettim ! ^^ ayrıca kısa,öz, güzel anlatımdan ötürü bence herkes şans verecektir bu ürüne. Bende bu tür oje çıkarıcı arayışındaydım daha pratik daha kullanışlı geliyor bunlar- ilk deneyimi de bundan yana yapayım o halde <3 (Bu arada ben bu blogu nasıl takibe almamışım ! hemen izlemeye aldım) kocaman sevgiler, ellerine sağlık <3

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Cok ama cok memnun oldum hosgeldin diyorum daha cok görüsmek dilegimle <3

      Sil
  13. Bu oje çıkarıcılardan normalde bende kullanmazdım hediye geldikten sonra az önce deneme fırsatı buldum ve çok sevdim :))

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Sevindim güle güle kullan canim :)

      Sil
  14. Bunlar çok pratik oluyor. Ben başka marka kullandım. Bunu da denemem lazım. Teşekkürler

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ziyaretin icin ben tesekkür ederim :)

      Sil
  15. Sade aseton olarak Isana dene derim aldığım için çok mutluyum :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Not aldim bakicam ilk Rossmann´a gidisimde, tesekkür ederim <3

      Sil
  16. Hemmenn bakilacaklar listesine alindi.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Cok memnun etti bu yorum beni tesekkürler güveniniz icin :)

      Sil

Yorum Gönder