Essence Velvet Stick Matt Lip Colour - 02 Peony Star

Merhabalar,

Bugün Essence markasinin yeni sayilabilecek bir kalem rujundan bahsetmek istiyorum.

Essence Velvet Stick Matt lip colour, bendeki rengi 02 peony star. Almanya dm magazasi fiyati 1,99 euro. 5 rengi bulunuyor. Türkiye´de henüz var mi bilmiyorum ama epey zamandir Almanya´da satista oldugundan, bugün yarin gelecek ürünlerden diye düsünüyorum.


Biraz kalin bir kalem seklindeki bu ruju maalesef acmaniz gerekiyor, asansörlü degil :( Sevmedigim tek yönü de bu.

Bitisi mat dese de tam bir matlik beklemeyin. Icinde isiltilar asla yok ama keskin bir mat da degil. Pigmentasyonu basarili, yapisi yumusacik ve sürümü cok kolay. Rengini hemen veriyor ve kat kat uygulamaya gerek kalmiyor.

Dudakta kuruluk yapmiyor, rahatsiz etmiyor. Kaliciligi ise benim icin basarili, yani 2 kahve ictigimde tazelemem gerekiyor ama kendi haline birakirsaniz 3-4 saat kalici ki, fiyatina göre bu performans epey basarili benim icin.







Rengi Essence markasinin meshur dudak kalemi 06 satin mauve rengini andiriyor, ne dersiniz?

Tam rengi yansitmak icin 2 farkli resim ekledim, umarim iyi görünüyordur.

Okudugunuz icin tesekkürler,

Zey


Yorumlar

  1. gene ne diyoruz. niçinn yookk burda. buraya muhtemelen gelmez bile canım. daha geçen kış çıkan serilerinin yeni geldiğini düşünürsek, 2017 kış sezonu muhtemeldir.
    güzel günlerde kullan canım

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Zamanlamayi anlamis degilim gercekten, ben burda üzerinde yeni yazan bsyi snapchatte gösterdigim zaman , Türkiye´de var bu zaten diyorlar. Bazen de burda olan birsey 2-3 ay sonra geliyor Türkiye´ye .. anlamak zor.. Tesekkürler canim :)

      Sil
  2. renk harikaymış ama türkiyede yok bu seri ne yazık ki :-((

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Gelecek ürünlerdendir diye düsünüyorum, hatta Essence markasinin asansörlü dudak kalemleri de epeydir burda var, onlar da gelecektir , yazilarini hazirladim belki bir fikir olur diye, bakalim.. Zamanlamayi anlamis degilim cidden ben de :(

      Sil
  3. Keşke bu seri türkiyede de olsa:/

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Yakinda olacaktir diye tahmin ediyorum :)

      Sil
  4. Rengi on numara :3 Umarım en kısa zamanda Türkiye'de görebiliriz ♥

    YanıtlaSil
  5. Çok güzel rengiiiii♥ Biraz pastel likit rujlardan 20 numaraya benzettim ben bilemiyorum ne kadar doğru :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. 20 numara ben de yok tam bir kiyaslama yapamam ama rengi ile cezbetmisti beni :)

      Sil
  6. Bende çok sevdim rengini <3 iyi günlerde kullanın :)

    YanıtlaSil
  7. Fiyat-performans açısından güzelmiş bence de. O taraflara yolum düşerse alacaklarımdan oldu şuan kendisi :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Biran önce Türkiye´ye gelmesini diliyorum :)

      Sil
  8. Bu seri keşke bir an önce gelse, rengi çok güzelmiş.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ben de biran önce gelmesini diliyorum tesekkürler

      Sil
  9. Güzel Paylaşımlar için teşekkürler

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Yorumunuz icin ben tesekkür ederim :)

      Sil
  10. Güzel Paylaşımlar için teşekkürler

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ziyaretiniz icin ben tesekkür ederim :)

      Sil
  11. fiyatına göre hakikaten çok başarılıymış kalıcılık süresi, bende essence farklı dudak kalemlerini cok seviyorum kalıcılıkları yok ama renkleri güzel birde dudakları kurutmuyor ^^ bunun rengi de çok güzelmiş hatta bi an ucunu görünce golden rose kalem rujlarına bakıyormuışum gibi oldu ^^ - güle güle kullan bol bol sürüştür <3 <3

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Golden rose da merak ettiklerimden cok tesekkürler güzel yorumun icin <3

      Sil
    2. Teşekkür ederimyazin icin

      Sil
  12. Renk cok güzel. Açmali olmasi benim açimdan negatif üsenirim cünkü :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Benim de sevmedigim noktasi acmak zorunda olmamiz olmustu, sevgiler :)

      Sil
  13. olumsuz özellikleri yokmuş: TR 'DE YOK ! :'(

    Renge bayıldımmmmm!!!

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Türkiye´ye biran önce gelmesi en büyük dilegim suan :)

      Sil
  14. Essence'in ojelerini bayılarak kullanıyorum ama cilt kozmetiği için bir şey dememiştim.. Yazından sonra deneyeceğim renk çok hoşuma gitti bide dokusu .. Bilgi için sağol :).

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Cok tesekkürler yorumunuz icin hosgeldiniz :)

      Sil
  15. Rengine bayıldım ya bunun :) yoksa da gelir inşallah

    YanıtlaSil
  16. Tam benlik renkler ya bayılıyorum bu tonlara Türkiyeye gelmeli kesinlikle :)

    YanıtlaSil
  17. Allahım o nasıl güzel bir renktir öyle! burda niye yoooook!!! :D

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Rengi ile gönlümü calmisti, üzerine performansi da basarili olunca sevdim :)

      Sil
  18. bu renk dudak kalemlerini ruj gibi kullanmayı çok seviyorum. Umarım Türkiyeye de gelir ^.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ben de cogu zaman kalemleri ruj gibi kullaniyorum umarim gelir biran önce :)

      Sil
    2. Bir yerde okudum bu kelmlerin alti acilinca kalin bir kulak cubugu ile ittiriyorlarmis

      Sil
    3. Kalem kirilmadiktan ve yavas nazikce acildiktan sonra bir problem olmuyor ben 3-4 defa actim simdiye dek, ama kalem icerde kalirsa belki itilebilir

      Sil
  19. Yaa keşke bunlar bir an önce türkiyeye gelse

    YanıtlaSil

Yorum Gönder