Garnier cift fazli argan yagli makyaj temizleme suyu

Merhabalar,

Bugün sizlere Garnier markasinin argan yagli makyaj temizleme suyundan bahsetmek istiyorum.

Hem cilt hem de göz makyajinizda kullanabilecegeniz bu cift fazli karisim ile dudaklarinizi da rahatca temizleyebilirsiniz. Üzerinde yazan bir diger dikkat ceken özelligi ise, suya dayanikli göz makyajini da temizlemeyi vaad etmesi.

Kendisi 400 ml´lik dev boyutta olup, Almanya Müller magazasindan 4,75 euroya almistim. Artik Türkiye´de de kolayca bulabilirsiniz hatta indirim zamani yakalarsaniz da cok daha uyguna alabilirsiniz ki tadindan yenmez ;)


Iceriginin dogal oldugu sisenin arka kisminda yaziyor ve her cilt tipi icin uygun oldugu da belirtilmis.
Kullanmadan önce calkalamayi unutmayin.

Gelelim benim gözlemlerime;

- Temizleme konusunda basarili, hem cilt ve göz makyaji hem de kaliciligi yuksek rujlarin cikarilmasinda basarili
- Argan yagi icermesine ragmen yagli bir his birakmadi ki karma cildim var diyebilirim (eskisi gibi yagli degil cildim)
- Suya dayanikli maskara cikarma konusunda da basarili (Benefit They are real haric!)
- Kirpiklerimde dökülme gibi bir sorun olmadi
- Göz cevrem hassastir ve bazi ürünler tahris eder ki, bu ürünle böyle bir sorun da yasamadim
- Gözlerimi yakmadi
- Genel olarak cildimde herhangi bir reaksiyona sebep olmadi


Ben severek kullaniyorum ve tekrar almayi düsündügüm bir ürün

Okudugunuz icin tesekkürler,
Zey

Yorumlar

  1. yağlanma hissi bırakmadan, göz makyajını bile çıkarması dikkatimi çekti. ürüne şans verebilirim...
    sevgiler...

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Okudugun icin tesekkür ederim canim :)

      Sil
  2. Ben de satın aldım bu ürünü, umarım sizin kadar memnun kalırım :)

    YanıtlaSil
  3. Her şeyi almak isterim hep ama makyaj temizliğini temizleme jelleriyle yapmazsam içim rahat etmiyor ondan hemen hiç almıyorum temizleme sularından

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ben makyajimi bu tarz sularla temizleyip, sonrasinda je ile yine de yikiyorum

      Sil
  4. Garnierın makyaj temizleme sularından herkes memnun nerdeyse :) Bir alıp denemem lazım ama bir türlü fırsat bulamadım :) bende bioderma h2o misel suyu kullanıyorum oda iyidir canım :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Biodermayi kullanmadim ama cok olumlu yorumlari var, merak ettiklerimden :)

      Sil
  5. Bende denicem bunu yaa çok merak ediyorum :))

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. O zaman simdiden güle güle kullan canim :)

      Sil
  6. Çok hassas bir cildim oldugu için ben pek sevemedim. Seni memnun etmesine sevindim. Keyifle kullan :)

    YanıtlaSil
  7. Benimde merak ettiğim ürünlerden. Herkes olumlu yorum yapıyor diye uzak duruyorum ne zaman alsam ben beğenmiyorum :( Zeynep abla diyosa alınır ama <3

    YanıtlaSil
  8. göz makyajında çok başarılı bulmadım ama onun dışında gayet iyi bence :-))

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Sizin disinizda birkac kisiden daha duydum göz makyajinda basarili bulmadiklarini, her zaman söylendigi gibi her ürün her ciltte farkli etki ediyor

      Sil
  9. Ben 5 gündür kullanıyorum indirim zamanında almıştım. Ben göz makyajı çıkarmada bile memnun olanlardanım ☺️ Bence cok cok başarılı bir ürün. Cildim yağlı oldugu icin tek endişem beyaz noktalar yapması . Umarım yapmaz bakalım deneyip göreceğim :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Benim simdiye dek kullandigim hicbir ürün o tarz beze olusturmadi, umarim bunda da olmaz :)

      Sil

Yorum Gönder