Garnier clean & fresh göz makyaji temizleme suyu

Merhabalar,

Bugünkü konugum Garnier markasinin clean & fresh göz makyaji temizleyicisi.

Öncelikle resim icin kusura bakmayin, biten ürünlerimi normalde sakliyorum ama bu sefer bulamadim siseyi, atmisim sanirim. O yüzden alisveris yazimda paylastigim resmi eklemek zorunda kaldim. Alisveris yazima da buradan ulasabilirsiniz.


Ürünü Almanya Müller magazasindan 2,99 euroya almistim. Üzerinde makyaj temizleme losyonu yazan bu ürün 125 ml´lik bir plastik sisede. Iceriginde ürüm ekstresi bulunuyor. Suya dayanikli makyaji cikarmayi vaad ediyor ve hassas gözler icin oldugu belirtilmis. Cift fazli degil, calkalamaniza gerek yok.

Gelelim gözlemlerime;

- Suya dayanikli göz makyaji dahil güzel temizliyor (Benefit they are real haric)
- Göz cevremde kizariklik ya da hassasiyet olusturmadi
- Gözlerimi yakmadi
- Kirpiklerimi dökmedi
- Temizledikten sonra herhangi bir his birakmadi hemen kuruyor ve tuhaf bir his birakmiyor

Severek kullandim ve bitirdim. Tekrar almayi düsünebilecegim bir ürün.

Okudugunuz icin tesekkürler,
Zey

Yorumlar

  1. Yanıtlar
    1. Argan yagli olan da yoktu ben snapchatten paylastigimda ama geldi, bu da gelir diye düsünüyorum canim :)

      Sil
  2. göz makyajımı neyle temizlersem temizleyeyim birtürlü içime sinmiyor türkiye de bulabilirsem deneyeceğim teşekkürler :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Makyajimi temizledikten sonra ben de mutlaka yüzümü bir jel ile temizliyorum nedense benim de icim rahat etmiyor, okudugunuz icin ben tesekkür ederim :)

      Sil
  3. "Gözlerimi yakmadi, Temizledikten sonra herhangi bir his birakmadi hemen kuruyor ve tuhaf bir his birakmiyor" sözleri benim için çok önemli :) O yağlı hissiyattan veya sonrasında temizleme suyunu temizlemekten hiç hoşlanmıyorum.
    Teşekkürler :)

    YanıtlaSil
  4. çift fazlı değilse kesinlikle bana olmaz bu..

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Cift fazli degil, okudugunuz icin tesekkürler, sevgiler

      Sil
  5. Çift fazlısını kullanıyorum, övüldüğü kadar "şahane ötesi" bir ürün değil ama güzel temizliyor. Bu ürünler benim için ön temizleyici, mutlaka yüzümü yıkıyorum, içim rahat etmiyor. Bu üzümlüsünün temizleme sütünü falan gördüm ama makyaj temizleyicisine hiç rastlamadım.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Aynen ben de jel ile temizliyorum yagli cildim var zaten temizlik olmazsa olmaz yoksa gözenek ve siyah nokta hemen artiyor maalesef :(

      Sil
  6. Yanıtlar
    1. Okudugun icin ben tesekkür ederim :)

      Sil
  7. His bırakmaması cidden güzelmiş :)

    YanıtlaSil
  8. Şu Garnier markasina bir ben isinamadim galiba :( çok güzel bir yazı olmuş ellerinize sağlık

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Okudugunuz icin tesekkürler, nedense ben hep garnier makrasina geri dönüyorum

      Sil
  9. Benim de alma vaktim geldi çok geç kaldım

    YanıtlaSil
  10. Netrugena dan nefret ettim ama aldigim icin kullanacagim mecburen gözlerimi yakıyor üzerini mutlaka temizliyorum harika pamuklarla😊😊😊bu gelirse aklimda makyaj temizleme suyu ile de cikardigim oluyor

    YanıtlaSil
  11. Netrugena dan nefret ettim ama aldigim icin kullanacagim mecburen gözlerimi yakıyor üzerini mutlaka temizliyorum harika pamuklarla😊😊😊bu gelirse aklimda makyaj temizleme suyu ile de cikardigim oluyor

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Harika pamuklar hayatimin ürünleri <3

      Sil
  12. Suya dayanikli rimel kullaniyorum yazin ve çok zor temizleniyor.

    YanıtlaSil
  13. Garnier´i bu konuda basarili buldum ben canim

    YanıtlaSil

Yorum Gönder