Kaufmann´s Haut-und kinder-creme - Bebek cilt bakim kremi

Merhabalar,

Bugün sizlere Kaufmann markasinin bebekler icin satilan cilt bakim kreminden bahsetmek istiyorum. Görkem Karman bahsetmisti ve onda görüp satin aldim. Ben Almanya dm magazasindan aldim fakat Türkiye´de Rossmann´larda da satilmaktaymis. 3,5 euro gibi bir fiyata almistim.


Öncelikle bu markanin kremlerinin daha büyük boylarda kutu icerisinde satilanlari da mevcut. Fakat ben sadece dudaklarimda kullanmak üzere minik tüp icerisinde olani tercih ettim. Iyilestirici özelligi oldugundan, cildinize de uygulayabilirsiniz. E vitamini icermekte. Ben yagli cildim oldugundan yüzüm icin kullandigim kremlerde secici davraniyorum ve tüm yüzüme uygulamadim. Fakat burun cevremde olusan kizarikliklar ve soyulmalar icin kullandim zaman zaman. Yumusatip iyilestirdigini söyleyebilirim.


Dudaklarimi nemlendirmesi ve verdigi his gayet basarili. Hizli emiliyor. Dudaklarimi iyilestirmeye yardimci oldu. Aksam kalin bir tabaka uyguladigimda sabah pürüzsüz olan dudaklarim, ruj sürmeye hazir oluyorlar. Eger ince bir tabaka halinde uygularsaniz, ruj öncesi de kullanabilirsiniz. Bu anlamda diger lipbalmlar gibi ruj öncesi silme gerektirmiyor. Daha öncede suradaki yazimda bahsettigim Nuxe markasinin kutu icersindeki lipbalminin etkisi benim icin cok basariliydi. Tekrar almak istedigim bir üründü fakat biraz pahali bir ürün. Bu kremin etkisi de benim icin Nuxe kadar basariliydi. Severek kullaniyorum ve tekrar almayi düsünüyorum :)



Okudugunuz icin tesekkürler,
Zey

Yorumlar

  1. Rossmann da bulamadım ben :(

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Rossmann´dan alanlar oldu ama kalmadi mi acaba :(

      Sil
    2. Bilmiyorum :/ snapchatten paylasmıstınız, sürekli ordan takip ediyorum sizi :* <3

      Sil
    3. Canimsin <3 Rossmann´a bakmaya devam :)

      Sil
    4. Aynen zeynep abla :) <33

      Sil
  2. Görkem Karman'ın videolara severek izlediğim için bende önerdiği birkaç tane ürünü almıştım :) Bu ürünü de ilk kez gördüm merak ettim açıkçası :))

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ben instagram ve snapchatte gördüm paylastigini, umarim en az benim kadar seversin :)

      Sil
  3. Bende boyle tabaka olusturan urunlerle bir turlu rahat edemiyorum. :/

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Az kullaninca ince bir tabaka sürülebiliyor yapisi o kadar kalin degil

      Sil
  4. Vaseline kullanıyorum dudak çatlaklarımı onarmada çok işe yarıyor tavsiye ederim Görkisto önerdiyse bunada bakılır bende cok seviyorum onu :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Yorumlarina güvendigim sayili youtuberlardan <3

      Sil
  5. Ben de kesin alırım diyorum şimdi :) çok aydınlatıcı bir yazı..

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Cok sevindim begenmenize yazimi, simdiden güle güle kullanin :)

      Sil
  6. bende duyduğumdan bu yana baktım ama bulamadım :/

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Rossmann´dan alip resmini gönderen olmustu bana ama bilemedim

      Sil
  7. Ben her zmn kullaniyorum yuzum icin bol e vitamini iceriyo yaralara ve soyulan bolgelere uyguluyorum yapisi cok guzel ve cilde cok iyi geliyor kullanmynlara tavsiye ederim harika bir krem

    YanıtlaSil

Yorum Gönder