La Roche-posay spf 30 anthelios günes kremi yorumlarim

Merhabalar,

Bugün sizlere bitirmek üzere oldugum günes kremimden bahsetmek istiyorum.

La roche-posay anthelios 30 faktör günes korumasi iceren bir günes kremi. Ben de herkes gibi zamaninda hic dikkat etmez ve bronzlasmak icin elimden geleni yapardim. Ama artik dikkat ediyorum. Özellikle yüzüme günes korumasi kullanmadan birgün bile gecirmez oldum.


Kendisini Almanya´da eczaneden 14 euro gibi bir fiyata aldim. Satis danismanina yagli cildim var diyince, bunu önermisti ve güvenip aldim. Aldigimdan bu yana hergün kullandim. Hatta Amerika´dayken kollarim icin de kullandim ve suan bitmek üzere :)


Icerisinde 50 ml ürün bulunuyor. Pompali sisesi sayesinde oldukca pratik. Istenilen miktarda ürün almanizi sagliyor ve bosa giden ürün olmuyor.


Yapisi yagli el kremleri gibi yogun ve tok olsa da yagli bir his birakmiyor. Krem formda, jel degil. Oldukca cabuk sabitleniyor dolayisi ile hizli uygulayip dagitmak gerek. Ben islak makyaj süngerimle dagitiyorum. Makyaj sabitleyici bir sprey veya thermal su ile de dagitabilirsiniz. Ya süngerimi makyaj sabitleyici veya thermal su ile islatiyorum, yada günes kremini noktalar halinde yüzüme sürdükten sonra, dagitmadan önce, yüzümü makyaj sabitleme spreyi yada thermal su ile islatip ürünü dagitiyorum. Uzun bir cümle oldu :) Daha kolay dagitmanizi sagliyor. Tampon hareketlerle cildime iterek uyguluyorum cünkü sürükleyen hareketler ile uygularsaniz, ürün topaklaniyor ve cildinize yedirmemis oluyorsunuz.





Eger cok fazla ürün almazsaniz, beyaz bir görüntü birakmiyor. Ben her zaman üzerine fondoten ya da bb krem kullandigim icin, fazla ürün alip beyaz bir görüntü olusturduysam da kolaylikla kapatabildim.


En güzeli ise karma/yagli cildimde parlama yapmamasi. Makyaj alti bazi olarak da gayet severek kullandim. Cildim her zamanki kadar (pudra ile sabitlesem de parlar) parlama yapti. Günesten korumasini basarili buldum. Almanya´da bir acip bir kaybolan günes olsa da, Amerika epey günesliydi. Kahverengi lekelerimde bir artis olmadi. Bu da benim icin korumasinin basarili oldugunu gösteriyor.

Severek kullandim, suan bitirmeye cok yakinim. Kendisini tekrar almaya gittigimde bulamadim fakat baska bir günes kremi aldim. Sizlerle onu da bir alisveris yazimda paylasacagim.

Okudugunuz icin tesekkür ederim,
Zey


Yorumlar

  1. La roche güneş kremlerinin seveni çok, olumsuz bir yoruma rastlamadım. Sanırım bir dahaki sefer ben de alacagım

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ben de tekrar alicam bu ürünü ama dedigim gibi bulamayinca merakima yenik düsüp The Body Shop markasinin 50 koruma faktörü iceren kremini aldim, bakalim nasilmis :)

      Sil
  2. La Roche Posay'in güneş kremlerini henüz hiç deneyemedim ama kullananlardan hep olumlu yorumlar duyuyorum.Bende cildime uygun parlama yapmayan bir krem bulursam denemeyi düşünüyorum.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Canim bu krem de parlamaya sebep olmadi, ya da yaglanmami arttirmadi. Her zaman oldugu kadar parladim ama benim cildim hep böyle..

      Sil
  3. bu yıl tercihimi başka markalardan yana kullandım güneş kremi alırken ama bu ürünü çok görür oldum son zamanlarda. la roche un birkaç ürününü kullanıyorum ve çok memnunum. beyaz görüntü bırakmaması da iyi. o parlama olayı bende de illa ki oalcaktır cildim karma çünkü. dediğn gibi pudra olmazsa olmuyor zaten güneş kreminin üzerine :) eline sağlık canım..

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Parlamaya kesin bir cözüm ben bulamadim maalesef.. Tesekkürler ziyaretin icin canim :)

      Sil
  4. parlama yapmaması iyiymiş LRP ürünleri beğenirim genelde..

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Benim bu markadan ilk kullandigim günes kremimdi severek kullandim, okudugum olumlu yorumlar hakliymis dedim, tesekkür ediyorum :)

      Sil
  5. Yağlı his bırakmaması yönünden aklımı çeldi ama yapisinin kremsi olmasi da biraz tereddut ettiriyo bana. Minik sivilcelerden cekindim. Su urunleri almadan once deneme sansimizin olmamasi cok kotu😒

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Deneme sansimiz olmuyor maalesef haklisin ama sivilce ya da herhangi bir irrite durumu olmadi bu kremi kullandigimda. Dedigim gibi islatarak uygulamak iyi sonuc verdi yapisi korkutmasin seni

      Sil
  6. Bende bu aralar bu markanın ürünlerini araştırıyorum bakalkm güneş kremi ihtiyacım da var aslında kullanmam şart hatta :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Benim bu markadan ilk günes kremimdi sevdim umarim sende seversin ;)

      Sil
  7. Makyaj altına kullanabileceğim bir krem arıyordum ben bunu deneyebilirim.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Umarim benim gibi memnun kalirsin canim :)

      Sil
  8. benimde cildim karma/yağlı önerilerini daha dikkatli takip edeceğim :) türkiyede varmı bu güneş kremi benimki bitmek üzere ve iyi bir krem arıyorum.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Cok mutlu oldum ziyaretiniz ve yorumunuza tesekkürler, evet Türkiye´de var sanirim 45-50 lira civarinda

      Sil
  9. Merhaba blogunuzu yeni keşfettim ve artık takipteyim :)
    Bana da uğrarsanız çok sevinirim...

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Cok memnun oldum ben de ziyaretinize geliyorum hemen :)

      Sil
  10. lekelerden korktuğum için kışın bile 30 faktörlü krem kullanırım. 50 faktörlü krem almam gerekli. bu tavsiyeni değerlendireceğim.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Tesekkürler yorumunuz icin umarim istediginiz gibi bir krem bulur ve memnun kalirsiniz, sevgiler

      Sil
  11. Benim elimdeki de bitsin buna bakıcam :)

    YanıtlaSil
  12. La Roche Posay'in bu güneş kremlerini yağlı-karma ciltler çok seviyor, güneş koruyucularda parlamayı önleyen özellik bulmak gerçekten zor. Ben, bu koruyucuyu beğeniyorum açıkçası, kuru cildime rağmen rahatça severek kullanmıştım ben de :) Bu arada, Zey bloğumda da yazdım ama buradan da yazayım, beni blog takip listenden tamamen silip tekrar takibe alırsan, sorun düzeliyor. Bir süredir bunu yaşıyorum malesef :( İlgin için çok teşekkür ederim :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Söyledigin iyi oldu hemen düzeltiyim cünkü göremiyorum seni listede

      Sil
  13. LRP' ile genelde çok iyi anlaşamıyorum. Yanılmıyorsam bu ürünün testerını kullanmıştım, toparlandı diye anımsıyorum ama emin değilim. Belki de senin gibi termal suyla kullanmak en mantıklısı =)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Evet sürükleyen hareket toparlanmasina neden oluyor ben de o yüzden süngerimi islatarak uyguluyorum ;)

      Sil
  14. Bu markanın güneş koruyusunu çok merak ediyordum yorumlamana sevindim :) Önceden roc kullanıyordum yüzüme. Dağıtması biraz zor olsa da ince kırışıklıklara bile iyi gelen bir kremdir. Fakat pahalı olduğu için bırakmıştım. Bir de bunu denemek istiyorum. Parlama yapmaması benim için de seçme nedenlerimden.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Cok mutlu oldum yazimin ise yaramasina, umarim sen de memnun kalirsin :)

      Sil
  15. Ben hala bronzlasmayi çok seviyorum :)

    YanıtlaSil
  16. bu ürünü snapchatte nasıl kullandığını hatırlıyorum gayet iyi bir anlatımdı :) La roche posay in çok iyi bir marka olduğunu duymuştum.Birde senin şu cildine uygun ürünler seçebilmene bayılıyorum.Krem,cilt bakım malzemeleri vs konusunda çok acemiyim sanırım hep yalnış ürünler seçiyorum :/

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Yanila yanila yolumu buluyorum tesekkür ederim canim :)

      Sil
  17. Bu ürün ve Yves Rocher'nin güneş kremi çok övüldü. En kısa sürede deneyeceğim!

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Umarim sen de seversin tesekkürler yorumun ve ziyaretin icin :)

      Sil

Yorum Gönder