M.A.C. kendi olusturdugum far paletim

Merhabalar,

Bugün sizlerle uzun zamandir istedigim ve sonunda Amerika´ya gittigimde olusturdugum far paletimi paylasmak istiyorum.

Alisveris yazimda sizlerle bu paleti paylasmistim. Yazima suradan ulasabilirsiniz. Amerika MAC magazasindan 15 li bos far paletini 10 dolara aldim. Sonrasinda herbir fara da 6 dolar ödedim.

Zaten uzun zamandir yapmak istedigim bir paletti. Yaklasik 10 rengi internette görüp okuyup gözüme kestirmis ve isimlerini not almistim. Sadece istedigim 6 rengi bulabildim ama zamanla dolduracagim.

Yorumlarima gelecek olursak, tozutma yapiyorlar :( Parmakla uygularsaniz daha az tozutuyorlar ama firca ile dikkat etmek gerek. Nedendir bilmem sadece fircayla alirken tozutuyorlar, sonrasinda göz kapaginiza yerlestirdiginiz an etrafa dagilmiyorlar. Karistirma fircasi ile kolayca dagitabilirsiniz. Yapilari yumusacik ve sürümleri kolay. Yapilari ne cok kremsi ne de tamamen toz seklinde, parmaginizla aldiginiz zaman oldukca kremsiler. Bazi farlarda göz altima bile tanecikler konar uygularken ama bu farlarla oyle bir sorun olmadi. Pigmentasyonlari oldukca güzel hemen renklerini veriyorlar. Far bazsiz da benim icin kaliciydilar. Ama benim yagli göz kapaklarim oldugundan Catrice markasinin suradaki yazimda bahsettigim far bazlarindan uyguladim.

Gelelim isimlerine, bastan baslayarak yaziyorum;

1- ORB A35 - tüm göz kapagima uygulamak icin aldim, baz gibi
2- Soft brown A65 - hafif bir gecis rengi olarak düsündüm sanki icerisinde kizillik var biraz
3- Bamboo A75 - icindeki hafif turunculugu sevdim
4- Wedge A35 - cok hafif bir sütlü kahve rengi hafif grilik iceriyor
5- Swiss chocolate AA5 - meshur far! herkes cok begeniyordu ben de begenerek aldim
6- Haux A85 - icerisindeki bordolugu sevdim

Simdi sizi resimlerle basbasa birakiyorum. Sizlerin kullandiginiz ve bana onerebileceginiz renkler varsa yorum olarak birakirsaniz cok sevinirim,

Okudugunuz icin cok tesekkürler,
Zey






















Yorumlar

  1. bende böyle bir palet oluşturmak istiyorum ama mac te far paletini aldık diyelim refil farları çok pahalı böyle bir palet servet değerinde oluyor tanesi 43 tl yani 15li oluşturmak için 645 tl sadece farlar. amaaa yurtdışında başka 270 tlye geliyor 3 tl ortalama dolar :( anca ben 4lü ya da 6lı yapmaya çalışacağım.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Cok haklisin Almanya fiyatlari da 11 euro refill farlarin..

      Sil
  2. çok güzel güle güle kullan;) keşke burada da makul fiyatlarda olsalardı

    YanıtlaSil
  3. Renklerin hepsi ne kadar da güzel :)

    YanıtlaSil
  4. amerikanyada nereleri gezmiştin annatsanaaa :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ben onun da yazisini yazmak istedim aslinda ama yazana dek zaman gecti hatirlarmiyim bakalim isimleri :))

      Sil
  5. haux ve wedge i çok beğendim, harikalar güle güle kullan <3

    YanıtlaSil
  6. Haux çok güzele benziyor. Gerçi hepsi güzel.. Bu far paletleri benim çok hoşuma gidiyor ya. Kendimi profosyonel hissediyorum :)

    YanıtlaSil
  7. kendi oluşturabildiğin bir far paleti ne kadar güzel. Hepsinin tonu da enfes gözüküyor, güzel günlerde kullan:)

    YanıtlaSil
  8. Benimde cok istediğim şeylerden bir tanesi MACten far paleti hazırlamak ama ne mümkün fiyatlar uçuk :)

    YanıtlaSil
  9. harika renkler seçmişsin güle güle kullan..

    YanıtlaSil
  10. Çok naturel renkler. Allık olarak bile kullanılır bazıları:)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Allik olarak da belki daha bronz bir tenim olursa kullanabilirim, cok tesekkür ederim :)

      Sil
  11. Soft brown a bayıldım bence buradan çok ucuza yapmışsın bu paleti güzel olmuş güle güle kullan:))

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Firsati kacirmadim yoksa Almanya´da da daha pahaliya geliyordu cok tesekkür ederim :)

      Sil
  12. Güle güle kullanin :) çok pahali olmasa güzelde :/

    YanıtlaSil
  13. Harika renkler seçmişsiniz.Güle güle kullanın :)

    YanıtlaSil
  14. Güle güle kullan bizlere buralarda ekstra pahalı geliyor bunlar bi gün deneme nasip olur inşallah :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Cok tesekkür ederim daha guzelleri sizlerin olsun insallah efendim :)

      Sil
  15. cok cok güzel tonlar secmişsin inşallah banada nasip olur :)))

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Daha güzelleri senin olsun canim cok tesekkür ederim :)

      Sil
  16. Haux sahiden müthiş görünüyor burdan. Sadece onunla göz makyajımın far bölümünü tamamlarmışım gibi geliyor. Sanki çok iyi göz makyajı yaparmışım gibi rengi görünce heyecanlandım:))

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Renkler gercekten heyecanlandirici, özellikle insanin kendi sectigi renkler olunca :)

      Sil
  17. Tonlar birbirine cok yakin amasen acik tenlisin onun icin sende hos durur gulegule kullan

    YanıtlaSil

Yorum Gönder