Maybelline Jade Dream Samtig Matt - 21 nude - fondoten

Merhabalar,

Bugün ne olduysa beceremedigim, cildime bir türlü kabul ettiremedigim bir fondoten yazisi paylasmak istedim. Maybelline Dream Samtig Matt.

Türkiye´ye ne zaman gelir bilinmez ama eli kulagindadir bekliyorum :)

Almanya´da bu seri 2 ay kadar önce cikti. Üzerinde 12 saate dek nemlendirme özelligi oldugu ve mat bitis sagladigi yaziyor. Tüm cilt tipleri icin uygun oldugu da belirtilmis. Almanya fiyati 9,99 euro ve 6 farkli rengi bulunuyor ve bendeki 21 nude rengi. Yapisi köpük fondotenler gibi, cok sivi bir kivamda degil. Tüp icerisinde 30 ml ürün bulunuyor. Günes korumasi icermiyor maalesef.

Kapaticiligi epey yüksek. Cok güzel örtüyor tüm kusurlari ve cok agir bir yapisi yok, yüzünüzde fondoten oldugunu 10 dakika sonra unutuyorsunuz. Ilk sürdügünüzde nemlendirmesini de hissettiriyor fakat 5 dakika sonra bu nemi de hissetmedim ben. Yapisi ne ince ne kalin tam orta karar diyebilirim. MAC face and body gibi su gibi ve incecik degil ama..

Benim karma hatta yagliya dönük cildimdeki gözlemlerimi hemen yaziyorum. Öncelikle mat bitis dese de, t bölgemde parlama yapti. Pudrayla sabitlemek yaglanmami sadece 1-2 saat geciktirdi diyebilirim. NYX makyaj sabitleyici ve matlastiran spreyi ile 3-4 saat parlamadan durabildi. Her kosulda parladim :) Hafif bir oksitlenme de var, rengi biraz degisiyor zamanla.

Esas problemim, cildimin fondoteni kabul etmeyip kusmasi oldu. Uyguladiktan 30 dakika sonra dalga dalga durdu ve yer yer fondoten olmayan bölgeler olustu. Akliniza gelebilecek her türlü yöntemi denedim fakat sonuc cildimle bütünlesmedi. (En alttaki resimde, cene kismindaki görüntüsünü görebilirsiniz)

Nemlendiricimle karistirip uyguladim, yag damlatip denedim, makyaj sabitleyici sprey , thermal sprey skip sonrasinda uyguladim yine olmadi. Fircayla uyguladim, süngerle uyguladim, elle uyguladim olmadi. Islak kuru uyguladim yine olmadi. Ne ettiysem olmadi. Bu arada en iyi sonucu nemli sünger ile uyguladigimda aldim.

Tabiki bu demek degildir ki sizlerde de bu sonuc olacak, ama ben ne yaptiysam cildimle bütünlestiremedim. Kapaticiligindan cok memnundum halbuki :(

Okudugunuz icin cok tesekkür ederim,

Zey








Yorumlar

  1. Renginde bir turunculuk var gerçekten.. ben pek sevmiyorum turuculuğu. Yani beyaz ten olduğum için hakikaten tüp patlamış gb oluyo :) oksitleniyo ve boynum aşırı beyaz kalıyor.. teşekkürler yazı için.. :*

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Okudugun icin ben tesekkür ederim, renk skalasi 6 adet idi ama yine de olmadi bana :/

      Sil
  2. ayy başlığı okuyunca bir heyecanlanmıştım ama çok kötü durmuş maalesef ...

    YanıtlaSil
  3. Bu fondöteni dün Maybellin'in instagram hesabında gördüm ve matlaştırdığı için bana uygun değil, diye düşündüm. Bugün de sende okuyorum :)) Benim cildim çok kuru olduğu için ben de seninle benzer sorunu yaşarım sanırım. Ellerine sağlık...

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Okudugun icin tesekkür ederim canim

      Sil
  4. Çok turuncuymuş Zeynep, kusma yapması da kötü olmuş. Teşekkürler bilgilendirdiğin için..

    YanıtlaSil
  5. Baya turuncuymus canim vallahi. Maybelline de hic boyle beklemezdim

    YanıtlaSil
  6. Turuncu kime yakışır ki? Maybelline gibi bir "dünya markası" için yüz kızartıcı ürün, olmamış 👎

    YanıtlaSil
  7. Bencede kötü bir ürünmüş Türkiye'ye gelmesin zaten biz Fit Me'yi bekliyoruz😅 Başka ürünler ile karıştırarak deneyebilirsin zarar ziyan olmasın diye😉

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Fit me poreless olani kullaniyorum onunda yazisi gelecek :)

      Sil
  8. açık tenlilerin zaten en büyük sorunu cildinde oluşan kızarıklıklar. birde içerisinde turunculuk barındıran ürünler tam tuz biber oluyor. selam ben pancar nasılsınız modunda dolaşıyorum. üzüldüm böylesine bir ürünün açın ten rengi kişileri düşünmemesine.
    sevgilerimle

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Buldugum en acik rengi bu idi ama maalesef sonuc bu sekilde , sevgiler

      Sil
  9. Fit Me gelsin bu gelmesede olurmuş :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Fit me poreless yazisi da gelecek, güzel fondoten :)

      Sil
  10. Ne kadar da turuncuymuş. Belki çok sarı alt tonlu ürünlerin varsa onlarla karıştırarak kullanabilirsin.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Karistirdim diger renkler ile ama maalesef olmadi :(

      Sil
  11. beyaz tenli biri olarak bu kadar turuncu ürünleri ne yapsam yediremem cildime. aslında yapısı kapatıcılığı filan güzelmiş mat olması da cabası ama neden renk skalası sorunlu acaba... açıklayıcı yazı için çok teşekkürler, keşke çağlanın da dediği gibi fit me gelseymiş :)) sevgiler

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Almanya´da 6 rengi var ve bu en acigi diyebilirim. diger renkleri canladiramadim gözümde, maalesef olmadi :/ Fit me poreless kullaniyorum basarili ve yazisi gelecek canim sevgiler

      Sil
  12. güzel şeyler deniyon seeeen :)

    YanıtlaSil
  13. hiç böyle duracağını tahmin etmezdim, bilgilendirdiğin için teşekkürler. Eline sağlık..
    blog keşif etkinliğinden geliyorum sizi takipteyim, bende beklerim!:')
    http://meleksalman.blogspot.com.tr/

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Tesekkür ederim, ben de hemen geliyorum bloguna ;)

      Sil
  14. Bende de bb krem oksitlenme yapıyor ama hep değil anlayamadım sebebi nee :))

    YanıtlaSil
  15. Merhaba blog yorum etkinliğinden geliyorum. Sizi blog üzerinden takibe aldım :) Eğer bir fondötenin tonu uymuyorsa zaten bir daha elim gitmiyor. Çok güzel bir paylaşım olmuş ^^ Ben de bloguma beklerim, sevgiler...

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Cok memnun oldum, GFC ve G+ tan takipteyim :)

      Sil
  16. Benim mat fondötende tercihim kesinlikle loreal serisi cok renk seçeneği var bir de rimmelin bir serisini arkadaşım kullanıyor cok mutlu

    YanıtlaSil
  17. Benim mat fondötende tercihim kesinlikle loreal serisi cok renk seçeneği var bir de rimmelin bir serisini arkadaşım kullanıyor cok mutlu

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Loreal güzel ama ben maybelline fondotenlerini daha cok begendim simdiye dek ama bu haric ;)

      Sil
  18. Bende çok merak ediyordum bu fondöteni hatta geçen gün tam alıyordum ki son anda vazgeçip rafa geri bırakmıştım :)) yazınızı okuduktan sonra, iyi ki almamışım diyorum şimdi çünkü benim cildimde karma yağlı arası ve muhtemelen bende memnun kalmayacaktım :))

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Muhtemelen ayni sonuc olacakti, cok sevindim, benim icin ya atilacak ya da baskasina verilecek bekliyor bu fondoten :(

      Sil
  19. güzel bir yazı olmuş açıklayıcı keşke rengide uysaymış iyiymiş :) bende beklerim bloguma https://bayankirpikk.blogspot.com.tr/ sevgiler :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Tesekkür ederim, hemen geliyorum bloguna :)

      Sil
  20. Cilt yapısı farklı birinde denedin mi Zeynep? Acaba onda nasıl durur? Ten rengi buğday kuru cilt mesela? Güvendiğimiz markalarda hayal kırıklığından nefret ediyorum. Kozmetik gıda farketmez. Ayrı etkiliyor bu durum beni.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Denemedi,m acikcasi bu fikir hic aklima gelmedi..
      Burada denemesini isteyebilecegim bir arkadasim var, onun da cildi asiri hassas suana dek denedigi pahali, uygun fiyatli tüm fondotenler kizarikliklar olusturuyor cildinde.. Denemek isteyecegini de düsünmüyorum

      Sil
  21. Snapchatte bu ürünü de izlemiştim :) Her markanın her ürünü birbirinden farklı performanslarda oluyor sanırım. Belki adamlar diyordur iyi bi concealer yaptık,bu fondöten de böyle saçma sapan olsun arada kaynar falan :)) çokça sevgiler :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Evet snapchatte gösterdim nasil dalgalandigini yüzümde :(
      Aslinda cok seveni var bu ürünün, benim cildim nedense kabullenmedi fondoteni hicbir sekilde..
      Benden de bolca sevgiler :)

      Sil

Yorum Gönder