NYX Wonder Stick Highlight and Contour -WS04 Universal

Merhabalar,

Bugün sizlere NYX markasinin bir tarafi highlighter, diger tarafi kontur islemi icin tasarlanmis stick ürününden bahsetmek istiyorum. Bendeki Wonder Stick WS04 Universal rengi.

Almanya Douglas magazasindan 11,90 euroya almistim. Özellikle kalem seklinde olmasi dolayisiyla oldukca pratik uygulamasi olan bir ürün. Sayesinde burun kontürü yapmaya basladim :)


Bildigim kadariyla NYX markasi ürünlerini stokluyor ve en kisa zamanda satilmaya baslayacak.


Douglas´tan gördügüm kadariyla bircok farkli rengi mevcut bu ürünün ve ben en cok tercih edilen universal rengini , magazada deneyip begenince almaya karar verdim.


Özellikle burun konturunde cok basarili uygulayabiliyorsunuz. Kalem seklinde olmasi büyük avantaj ve sadece istenilen bölgeye ince cizgi halinde uygulamaya olanak sagliyor.


Ürün pigmentasyonu basarili. Dagitmasi cok kolay. Gün boyu kaliciligi da epey uzun, 6 saat kadar.
Fondoten öncesi uyguladigim da oldu, kontur rengini. Bu sayede cok sürdüm aman yarabbi nasil hafifletirim derdi de olmuyor. Fondoten üzerinde dagilmasi kolay ve fondotenimi oynatmadi. Kontür renginin güzel bir kahve oldugunu ve bircok ten rengine uyabilecegini düsünüyorum.

Aydinlatici, kontür kismina göre biraz daha az kalici ama buna ragmen 4-5 saat isil isil durdugunu söyleyebilirim. Aydinlatici altin gibi sari yansimali.


Özellikle seyahatlerde bu tarz bir ürün cok ise yariyor. Ben de Amerika´ya giderken bu ürünü almistim ve ne ayrica bir kontur pudrasi ne de aydinlatici tasimama gerek kalmamisti.

Okudugunuz icin tesekkürler,

Zey

Yorumlar

  1. en nefret ettiğim şey firmaları hesaplarında dm ye bakar mısınız demelere falan eminim emeğinizin karşılığını alırsınız :) Bu ürünü merak ettim :) denk gelirsem satın alırım :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Tesekkür ederim benim de en sevmedigim seydir dm e bakar misiniz mesajlari !
      Basarili bir ürün umarim biran önce NYX satislari baslar ful stoklarla ;)

      Sil
  2. Normalde kontür pek yapmıyorum ancak bu ürünü bulursam hem yapmaya başlarım hem de seyahatlerim açısından çok yardımcı olur.. Snapchatte uygulanmış halini görmüştüm,baya güzeldi.Bilgilendirici paylaşım için teşekkür ederiz. :)

    YanıtlaSil
  3. Ben de burun konturu yapmaya basladim bu ürünle, pratik gercekten :)

    YanıtlaSil
  4. çok kullanışlı bir ürün gerçekten sanırım

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ben severek kullaniyorum oldukca pratik :)

      Sil
  5. Aydınlatıcı rengi gerçekten çok güzel duruyor markalara msj atılmasına bende çok karşıyım bence de bulmak isteyen görmek isteyen sizleri görüyor bence blog konusunda çok başarılısın inşallah daha iyi yerlere gelirsin canım ☺️

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Cok tesekkür ederim emek veren herkes karsiligini istedigi gibi alir umarim , sözlerin senin icin de gecerli ben de senin yazilarini severek okuyorum :)

      Sil
  6. Tam istediğim ürünmüş.Douglas mağazası bulursam mutlaka bakacağım.

    YanıtlaSil
  7. Ben herkesin bağeneceğine eminim sanki :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Renk skalasi da genis mutlaka herkese uyan bir rengi vardir ve begenirler :)

      Sil
  8. Böyle bir ürün benim için de çok kullanışlı olabilir. Bir bakacağım. Bu arada instagramdan takip etmeme rağmen nedense buradan takip etmemiş. Yazılarını da kaçırmışım. Neyse artık takipteyim.

    YanıtlaSil
  9. Maybelline'nin yeni çıkan ürününü almıştım ona benzettim biraz. Nyx ürünlerini çok merak ediyorum artık stoklar yenilenmeli online sitesi açılmalıııı :))

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Umarim biran önce acilir , sen de maybelline´i güle güle kullan canim yorumlarini bekliyorum :)

      Sil
  10. Şu sıralar buralarda en popüler şeyler kontür stickleri bunada bayıldımmm:))

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Evet Maybelline de cikardi onu kullanmadim bilemiyorum ama bunu severek kullaniyorum :)

      Sil
  11. çokk başarılısınnn, ayrıca bu sticke bayıldım güle güle kullan ;)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Cok tesekkür ederim canim okudugun icin güzel sözlerin icin :)

      Sil
  12. Gerçekten çok kullanışlı ve güzel bir ürünmüş teşekkürler :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Pratik ve basarili bir ürün gercekten, ziyaretin icin ben tesekkür ederim

      Sil
  13. Bu urunu epey oldu goreli ama hic ras gelmedim douglasdada gormedim gerci benim bulundugum yerde douglasta nyx yok 😣 gule gule kullan benim yerimede kullan 🤗😊😉

    YanıtlaSil
  14. Bu urunu epey oldu goreli ama hic ras gelmedim douglasdada gormedim gerci benim bulundugum yerde douglasta nyx yok 😣 gule gule kullan benim yerimede kullan 🤗😊😉

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ben de bulamiyordum hep bitmis oluyordu bu rengi ama Douglas hep yenileniyor mutlaka denk gelirsin birgün, tesekkürler canim

      Sil
  15. Bu yorum yazar tarafından silindi.

    YanıtlaSil
  16. Güle güle kullan canim. Ben de almanyada olan birçok ürün avusturyada da var haberdar oluyorum diye seviyorum bu paylasimlarini.

    YanıtlaSil
  17. Turunculuk içeriyor mu çok kararsızım almakta😣

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Hayir hic turunculuk barindirmiyor aslinda, uygulamasini snapte bol bol yapiyorum izlemek isterseniz deneyen-bayan :)

      Sil

Yorum Gönder