Rimmel London Kate Moss serisi Yüz sekillendirme paleti- 002 Coral Glow

Merhabalar,

Amerikadan vergiler dahil 7,5 dolara aldigim yüz sekillendirme paleti olarak gecen Rimmel London Kate Moss serisinden bu paleti birlikte inceleyelim bugün.


Rimmel London markasina Almanya´da marketlerde rastlamak zor , internetten bulabilirsiniz. Bu yüzden bu markayi ve özellikle bu paleti Amerika´da bulmusken merakima yenik düsüp aldim.

Aslinda palette bana en cazip gelen allik rengi oldu. Paletteki tek mata yakin olan tam da mat diyemeyecegim renk bu allik.

Bendeki 002 Coral Glow rengi. Palette bir highlighter, bir bronzer ve bir allik bulunuyor ve 18,5 gram ürün iceriyor.

Kontür paleti diyemiyorum, zaten yüz sekillendirme paleti olarak geciyor, cünkü ürünlerden highlighter (dogal olarak) ve bronzer hafif isiltili.


Bu paletin pigmentasyonu benim icin orta seviyede. Ama 3 ürün icerisinden en basarili buldugum allik oldu. Özellikle koyu renk saclarimla birlikte, yüzüme verdigi rengi begendim.

Tozutma problemi var maalesef. Fircayla uygularken dikkat etmek gerek. Rengini tam almak icin biraz bastirmak gerekiyor ki bu da tozutmaya neden oluyor. Cok minik bir halde tozutma yapiyor ve gözle sadece isiltilari sayesinde görüp farkedebilirsiniz. Tozutma problemi olan paletlere isinamiyorum nedense..

Highlighter rengini parmakla uyguladim ve fircadan daha basarili oldu benim icin.

Kaliciliklari tüm gün olmasa da, günün yarisina dek iyiydi. Hem fondoten üzerinde hem de fondotensiz kullandim, ilginc olsa da ayniydi performanslari.


Resimde gördügünüz swatchlari 2 defa uygulayarak elde eldim. Daha basarili pigmentasyonlu ürünler gördüm acikcasi. Bu anlamda benim icin orta seviyede. Ama renk tonlari olarak güzel renkleri var.

Özellikle allik en sevdigim oldu :)

Ayrica paleti far olarak da kullanabilirsiniz. Katlanma bölgesinde hafif isiltili bir bronzer, göz kapaklariniza da aydinlatici rengini kullanabilirsiniz. Tabi dikkatli uygulamak gerek cünkü tozutuyor kendileri.

Eger cok hafif isiltilari sizi rahatsiz etmez ve hafif bir uygulama yapmak isterseniz sevebilirsiniz.



Kisa bir not: Tozutma problemi oldugundan ben isinamadim. Uygun fiyatli baska markalarin tozutmayan ürünlerinden de kendiniz bu ürünleri elde edebilirsiniz. Mesela NYC markasinin surada bahsettigim bronzeri tozutmuyor, pigmentasyonu bu palete göre az olsa da. Mesela Essence mat alliklardan surada bahsettigime de bakabilirsiniz, tozutmuyor. Aydinlatici olarak her evde bir Mary Lou Manizer vardir diye düsünüyorum ;)

Okudugunuz icin tesekkür ederim,

Zey

Yorumlar

  1. Allığın rengi çok güzelmiş <3

    YanıtlaSil
  2. Bloguma hoş geldiniz. Ben de hemen geldim. Çok selamlarımla.

    YanıtlaSil
  3. 7.5 dolar mı bu o zaman watsons indirimsiz bile çok çok ucuza satıyor bunu ki ben indirimden 11.80 tl ye aldım 3 dolar falan ki çok iyi fiyat bronzerda biraz tozutma problemi var ama allık ve aydınlatıcıyı çok sevdim..

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Bazi ürünler mesela The Balm Türkiye fiyatlari gercekten Türkiye´de cok uygun bu konuda da sizler avantajlisiniz

      Sil
  4. Bu ürüne nedense elim gitmiyor çok güzel bir yazı olmuş canım

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Sirf allik rengi icin aldim diyebilirim, tozutmasi da hos degil

      Sil
  5. Ben bu urunu pek sevemedim pigmentasyonu dusuk geldi ve bronzer urununun isiltili olmasi sacma :(

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Haklisin isiltili bronzer herkesin sevecegi bir tarz degil

      Sil
  6. Ben yüzümde kullanmayı sevmedim bu paleti ancak, belli belirsiz göz makyajı yapmak istediğimde kullanıyorum.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Isiltili yapidan hoslanmayanlar icin göz makyajinda kullanmak iyi fikir canim

      Sil
  7. İyiki almamışım çok gidip gelmiştim :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ben de merakimdan ve allik rengi icin aldim canim

      Sil
  8. Allığın rengi çok güzel :)
    Güle güle kullanın

    YanıtlaSil
  9. aslında renkler çok hoş ve yumuşak, bundan ben de alacaktım fakat incelerken simli yapısı olduğunu farkedince vazgeçtim, elimde çok simli ürün var dıye. hepsinin bir arada olması güzelmiş, güle güle kullanın.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Maalesef simli sadece allik rengi mat gibi bir renk tesekkür ederim canim

      Sil
  10. Çok güzel renkler var içerisinde fiyatta makul.

    YanıtlaSil
  11. Bu yorum bir blog yöneticisi tarafından silindi.

    YanıtlaSil

Yorum Gönder