Rival de Loop Pure Skin Konzentrat unreine haut - porenverfeinerd + aloe vera

Merhabalar,

Bugün sizlerle Rival de loop markasinin haftalik serumlarindan pure skin yorumlarimi paylasmak istedim. Daha önce Lifting ve detox olan haftalik serumlarimi denemistim. Yazilarina buradan ve suradan ulasabilirsiniz :) Rossmann´larda bulabileceginiz bu markanin pure skin serumlarina 4,5 euro odedim.

Tekrar resimler icin özür dilerim, yine öncesinde fotograf cekmeyi unuttum. Tekrar almak icin Rossmann´a gittim fakat bu sefer de ürünü bulamadim, bende daha fazla bekletmeden yazimi bu sekilde hazirladim.


Bir hafta boyunca kullanmak üzere icerisinden 7 ampul cikiyor. Ampulleri kirarken dikkatli olmakta fayda var. Icerik olarak temiz bir ürün, zaten tüm serumlarinda vegan oldugu belirtilmis. Pure skin serumlari, gözenekleri skilastirma vaadinde ve iceriginde aloe vera bulunmakta.

Hemen belirtmek isterim ki, serumlar 30 yas ve üzeri icin uygunmus.


Gözlemlerime gelecek olursak, herhangi bir hassasiyet ya da kizarma yasamadim. Emilimi cok yavas. Yapis yapis bir his birakiyor. Daha önce kullandigim Detox ve Lifting serumlarindan fazla rahatsiz edici bir histi diyebilirim. Bu hissi cidden hic sevmedim ama yilmadan denemeye devam ettim.

Her aksam düzenli kullandim ve bir defa sabah makyaj altina uygulamayi denedim. Makyaj altina baz olarak benim cildim icin uygun degilmis maalesef cünkü normalde hicbir sorun yasamadigim fondotenim gün icerisinde dalga dalga durdu. Bir ampül fazla gelse de, 10 dakika gibi araliklarla uygulayarak tüm ampülü yedirdim cildime, her aksam. Sabah makyaj öncesi kullandigimda ise bir ampulün sadece 3te 1ini kullandim, emilmesini bekleyecek zamanim yoktu.

Benim icin burnumun üzerindeki gözeneklerde skilasma sagladigini söyleyebilirim. Burun kenarlarimda ve yanaklarima dogru olan kisimlarda bir etkisi olmadi. Burnumun üzerindeki gözeneklerin görünümünün azalmasi ile de, siyah nokta görünümüm epey azaldi. Keske burun kenarlarimda ve yanaklarimda da ayni etkiyi yaratsaydi :(

Onun disinda nemlendirmesi basariliydi. Aksam uygulayip sabah uyandigimda yumusacik bir cildim vardi.

Kesinlikle tekrar alacagim bir ürün. Yine de belirtmek isterim ki, benim cildimdeki etkileri bu sekildeydi. Sizlerde farkli olabilir. Her ürün her ciltte farkli sonuc verebilir.

Okudugunuz icin tesekkür ederim,
Zey

Yorumlar

  1. burunda gözenekleri sıkılaştırması büyük başarı :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ziyaretiniz icin tesekkürler, keske diger gözeneklere de etkisi olsaydi diyorum, denemelere devam :)

      Sil
  2. Begenmenize sevindim. Hiç denemedim. Ama serum deyince daha etkili oluyor

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Yas 30´u gecince serum arayislari basliyor maalesef :/ Sevgiler

      Sil
  3. Begenmenize sevindim. Hiç denemedim. Ama serum deyince daha etkili oluyor

    YanıtlaSil
  4. 30 yaş sınırı olmasaydı kesinlikle denemek isterdim..

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Aslinda bircok serum icin gecerli bu yas siniri fakat cogu zaman dikkatten kacabiliyor

      Sil
  5. güle güle kullanın bir an kendim uygulayabilirim dedim ama yaş sınırı varmış :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. 30 yas altindaysaniz kiymetini bilin <3

      Sil
  6. Bu markayı seviyorum suana kadar aldıgım her ürünü başarılıydı :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Vegan icerikli olmasi dolayisi ile ben de seviyorum :)

      Sil
  7. ben bu yazıyı bekliyordum :) nasıl etkileri diye ,çünkü bu şekil konsantre serumları alıp deneme kullanma yaşım geldi azıcık. hem cilt üzerinde nemlendir başarısı hem de burun üzerindeki sadecede olsa gözenekleri sıkıştırmaya başlaması güzel sonuçlar
    yanında bide vegan kelimesi varki dünyalara bedel.
    çok teşekkürler güzel yazın için
    sevgiler

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ziyaretin icin ben tesekkür ederim ilk önce :) Benden daha iyi bilirsin ki her cilt ici farkli olabilir sonuclar, ama benim icin etkisi güzel bir üründü, sevgiler

      Sil
    2. ben üzerinde vegan yazan hiçbir markadan korkmuyorum. Çünkü hassas evet cildim çok ciddi bir şekilde, ama vegan içeriğe sahip olması için bi markanın çok ciddi süreçlerden geçiyor. Bunun bir tık üstü zaten organik kozmetiğe gidiyor. Rossmann dan aldığım hiçbir krem, yüz temizleme sütü mendilleri dahil alerjik reaksiyon göstermeyen marka benim gözümde. hele fiyat politikaları muhteşem. keşke insanlarımız bilinçlense ve etiket okuma alışkanlığı kazansa reklamlara inanmak yerine.

      Sil
    3. Cildinin hassasiyetini bildigim icin o sekilde yazdim yorumumu, cünkü cok endiseleniyorum insanlar görüp olumlu yazdigim icin kullanir ve olumsuz sonuclar alirsa diye..

      Keske etiket okuma aliskanligimi önceden edinseydim, ben cok gec basladim dikkat etmeye maalesef, son 2-3 senedir dikkatliyim diyebilirim

      Sil
  8. Bu markanın ürünlerini çok begeniyorum. Özellikle şu anda bir göz çevresi kremini oldukça severek kullanıyorum. Burundaki gözeneklerin sıkılaşması zordur başardıysa bence zamanla diger bölgelere de etki edecektir. Saglıkla kullan :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Tesekkürler yorumun icin canim, benim cildimde iyi sonuclar aldigim bir ürün oldu. Suan ben de bu markanin argan yagi iceren cok kuru göz altlari icin olan göz cevresi kremini kullaniyorum, ilerleyen zamanlarda onu da yazarim elbet. Belki de ayni kremdir senin kullandigin ile.. Ayni ürün iki farkli yorum olabilir, bir ürün hakkinda ne kadar cok farkli yorum olursa o kadar güzel olur diye düsünüyorum :)

      Sil
  9. Ah bi Rossmann bulabilsem yakinimda ! :(

    YanıtlaSil
  10. Yaşım oldu 33 sanırım benim de bu tarz ürünler kullanmaya başlamam lazım.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ben de son 2 senedir serum kullaniyorum yasim 28-29 iken basladim :/

      Sil
  11. Serumlar gerçekten cabuk etki ediyor.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Özellikle bu sekilde haftalik serumlar etkisi cabuk gözlemleniyor

      Sil
  12. Çok gözenekli bir yapım yoktu ta ki lazer yaptırana kadaar. Sanki yzümde öyle bir etkisi oldu. Bende de bu ürünlerden var ama bu mu bilmiyorum. Gerçi yaş itibari ile ürün bana baya büyük kaçıyor ama gene de elimde yoksa bir bakacağım =)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Lazerin böyle bir etkisi oldugunu bilmiyordum, bu tecrübenle ilgili bir yazin var mi okumayi cok isterim

      Sil
  13. Bu ampülleri sürekli görüyorum ama bir türlü deneme fırsatı bulamadım,biraz da çekindim cildim hassas olduğu için.Gözenek sıkılaştırma konusunda işe yarar ürün bulmak çok zor eğer etkili olduysa kullanmaya devam et bence.Bende bulursam deneyim bakalım işe yarayacak mı?Sevgiler.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Bu tarz haftalik yogun serumlari en az bir ay cildi dinlendirdikten sonra tekrar kullanmayi tavsiye ediyorlar, ben de biraz zaman sonra ya bunu ya da detox olani tekrar kullanirim, cok tesekkür ederim :)

      Sil
  14. Bursa'ya da Rossmanı öyle bir yere açmışlar ki :/ Üşengeçliğime gidemiyorum. Ama alınacak epey şey birikti gitsem çok iyi olucak. :) Bu ürünü ben de listeme ekledim. Gözenekleri küçülten bir serum olması benim için epey artı olabilir. :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Umarim sen de olumlu etkisini görürsün canim, her ciltte sonuc farkli olabilir ;)

      Sil
  15. Ben de kullandım. Benim için sadece iyi bir nemlendirici oldu. Bu ampullerin 3 farklı çeşidi vardı yaş aralıkları ve cilt ihtiyaçlarına göre. Diğerlerine hala bakamadım. Kışa doğru inşallah artık:)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ben diger farkli cesitlerine denk gelmedim ama bu 30 yas üstü olunca bana uyuyor diye almistim. Rossmann zamani geldi benim icin de, biraz uzak oldugu icin her zaman gidemiyorum maalesef..

      Sil

Yorum Gönder