Tirnak bakim rutinim - Yves Rocher - Kiko - Sally Hansen

Merhabalar,

Bugün sizlere youtube videosu cekercesine tirnak bakim rutinimi adim adim yazmak istedim, umarim keyifle okursunuz :)


Ilk adim olarak sizelere Yves Rocher´nin Elixir d´huile isimli tirnak bakim yagindan bahsetmek istiyorum. Bu yagi maniküre baslamadan önce ya da normal zamanda yatmadan önce kullaniyorum, tirnak etlerimi yumusacik yapip ayni zamanda bakim yapan bir yag bu. Iceriginin 100% dogal oldugu sisenin arka kisminda yaziyor. Kendi aplikatörü ile uygulamasi da kolay. Aplikatörü sisenin icerisinden cikariyorum ve üzerindeki miktari 10 parmagima da uyguluyorum. Extradan bir kez daha ürün almiyorum. Bu yagin Almanya´daki fiyati 9,99 euro idi. Bittikce alacagim bir ürün diyebilirim.






Yves Rocher yagi ile yumusattigim ve bakimini yaptigim tirnaklarima sonrasinda Sally Hansen instant cuticle Remover uygulayip 1 dakika bekletiyorum. Aslinda bakarsaniz, öncesinde yag kullanmasanizda tek basina Sally Hansen harika is görüyor. Ben birazda bakim amacli zaman harciyorum öncesinde yag uygulayarak. Öncesinde yag kullanmadan direkt sally hansen kullaninca, tirnak etlerimi keserken daha bir kanamaya megilli oluyorlar, cabuk kaniyorlar. 1 dakika bekledikten sonra ellerimi yikiyorum. Üzerinde 15 saniye beklemek yeterli ve kesinlikle 1 dakikadan fazla bekletmeyin yaziyor. Sonrasinda yumusacik olan tirnak etlerimi, alttaki resimde ortada gördügünüz manikür stick diye gecen ince uzun bir stick ile itiyorum. Sally Hansen zaten o kadar güzel yumusatiyor ki, fazlalik olan etler kendiliginden iterken yerinden cikiyor. Daha sonrasinda resimde gördügünüz beyaz renkli (ismini bulamadim internetten) manikür aleti ile bastirmadan, geriye ittigim etlerimi ve fazlalik olarak düsündügüm kisimlari kesiyorum. Bastirmamaya dikkat edin, kanatabilirsiniz etlerinizi. Sally Hansen Almanya fiyati 5-6 euro.


Bir sonraki adimim ise, uzun zamandir severek kullandigim Yves Rocher Base sos resist diye gecen base coat oluyor. Almanya fiyati 9,99 euro idi. Ilk sürdügümde bir serinlik hissediyorum tirnaklarimda ama 1 dakika icinde etkisi geciyor. Bastan söylemeliyim bence biraz kalin bir yapisi var, az alip az uygulamak gerekiyor. Fircasi da genis oldugundan cok ürün geliyor ve uygularken dikkat etmek gerek, bulasma yapabiliyor. Önceleri ciddi anlamda tinak kirilmalari yasiyordum 5-6 tirnagim sürekli kiriliyor ve hic uzamiyordu. Hic soyulma problemim olmadi fakat sürekli yan taraflardan kirilan tirnaklar ve hep yamuk törpülemek zorunda kaldigim tirnaklarimdan cok rahatsizdim. Bu baz sayesinde sadece bir ya da 2 tirnagim kiriliyor ve kirilmadiklari icin de uzuyabiliyorlar. Tirnak kirilmami bu kadar azalttigi icin kendisine tesekkür ederim :)



Son adim olarak tekrar bir baz uyguluyorum. Evet maalesef iki kat baz kullaniyorum. Yves Rocher ile kirilan tirnak sayim epey azaldi ama tamamen de durmadi maalsef, ben de bu yüzden tirnak sertlestiricisi aramaktaydim. Kiko´nun son indiriminde 2 euroya bu tirnak güclendirici ve sertlestiricisini aldim. Fircasi Yves Rocher gibi büyük degil, normal ve kolay uygulaniyor. Hatta yapisi Yves Rocher ´den bir tik daha ince diyebilirim. Yves Rocher bazi ve bu benim icin cok güzel bir ikili oldular. Tirnaklarimda 1 yada bazen hic kirilma olmuyor ve epey uzuyorlar.




Benim uzun bir zamandir yaptigim tirnak bakimim bu sekildeydi. Umarim keyifle okumussunuzdur, sorulariniz varsa yorum olarak birakabilirsiniz.

Okudugunuz icin tesekkür ederim,

Zey

Yorumlar

  1. Kesinlikle Yves rochere bakicam 2 urunede tam benlik çünkü keyifli bir yazı olmuş

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Begenmene ve yazimin ise yaramasina cok sevindim, umarim sende memnun kalirsin ürünlerden

      Sil
  2. Yves Rocherden bende uzun zamandır almak istiyordum kararsızdım teşekkürler :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Umarim sende memnun kalirsin canim ziyaretin icin ben tesekkür ederim :)

      Sil
  3. Sally hansen orada yves' göre bir hayli uygunmuş. Çok merak ettiğim bir ürün. ❤

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Denemelisin canim basarili bir ürün <3

      Sil
  4. Tırnaklarımın sertlemesini bende istiyorum çok çabuk kırılabiliyorlar :( o kadar uzat et çat diye gitsin :/ şeker, yağ ve limonla beraber kenardaki etlerini itiyorum güzel bir peeling oluyor :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ben etlerimi zaman zaman kopardigim icin limonlu karisimlar fena acitiyor, o yüzden uzak duruyorum maalesef :/

      Sil
  5. bu ara tırnaklarım lahana gibi kat kat soyuluyor. bir an önce bakıma başlayayım ben de.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Soyulma problemim hic olmadi ama bakim sart haklisiniz :)

      Sil
  6. Yves Rocher yagi gozume kestirdim hemen baktim internetten Turkiye'de 15 lira gibi bir fiyata. Ilk firsatta alacagim. Yine harika bir yazi canim :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Bazi ürünler burda her ne kadar ucuz olsa da, bazi ürünler Türkiye´de epey ucuz Almanyaya kiyasla, cok tesekkür ederim canim okudugun icin :)

      Sil
  7. Sally hansen benimde çok merak ettiğim bir ürün ama hiçbir yerde denk gelemedim 😀☺️

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Indirime girdigi icin mi kalmiyor acaba ilginc

      Sil
  8. Bilgilendirme için teşekkürler. Hepsi merak ettiğim ürünlerdi. İlk gördüğümü alıcam (:

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Okudugunuz icin ben tesekkür ederim ! umarim benim kadar memnun kalirsiniz :)

      Sil
  9. Böyle bir rutine benim de ihtiyacım var. Hepsini not ettim ve uygulayacağım.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ziyaretiniz icin tesekkür ederim cok mutlu oldum duyduguma :)

      Sil
  10. Yves Rocher'ın yağına mutlaka bakacağım. Sally Hansen'den ben de çok memnunum :)

    YanıtlaSil
  11. Bir de, etlerinizi nasıl kesiyorsunuz? O aletten bende de var ama hiç beceremiyorum :-/

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Dedigim gibi etlerimi resimdeki beyaz manikür aletiyle cok bastirmadan aliyorum, yumusadiktan sonra cok kolay oluyor

      Sil
  12. ben bunlara ek bir de el-tırnak peelingi kullanıyorum..

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Cok nadir peeling yapiyorum o yuzden eklemedim buraya, okudugunuz icin tesekkürler

      Sil
  13. Off kadın olmanın zorluğunu bir kez daha anladım ...

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Zaman zaman üsensek zor gelse de cogu zaman zevkle yaptigimiz bakimlar ;)

      Sil
  14. Sally hansen jel, hayat kurtarıcı <3 ben yağ olarak da sally hansen in e vitaminli yağını kullanıyorum. Memnunum

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Yagi kullanmadim ama bir sans verebilirim bu yorumundan sonra, ziyaretin icin tesekkür ederim

      Sil
  15. Canım bende sana gratıs vs yerlerde satılan kalyon markasını tavsiye edeceğim,Kalyonun yağı varmı oralarda bılmıyorum ama kullandığım süre içerisinde çok memnun kalmıştım hem sertleşti hem güçlenmişti tırnaklarım.Bu senın tavsiye ettiğim cilada iyi geldi tırnaklarıma kırılmalar olmuyor ama soyulmalar boy boy :( soyulmasın istiyorum artıkya,ne yapacam daha bılmıyorum yağ alıyım bari dedim en son belki bunu alırım,belki kalyona dönerim.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Kalyon bu aralar cok duydugum bir marka ama Almanya´da yok maalesef :/ Cok tesekkür ederim yorumun icin

      Sil
  16. Ben de yves kesin bakacagim ama sally hansen cok pahali burda ben de de tirnak eti temizleyici gibi birseyi var ama krem gibi sürülüyor belki eski bor ürün bilmiyorum ama yumusatti tirnak soyulmasini engellemek icin gratiste satılan mor kapakli amerikan markasi sertleştiren bir urun aldim rk cok iyi hatta her cesidini aldım tavsiye ederim

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Tam adini yazarsan bana, bakarim Türkiye´ye gelince, tesekkür ederim :)

      Sil
  17. Ben de yves kesin bakacagim ama sally hansen cok pahali burda ben de de tirnak eti temizleyici gibi birseyi var ama krem gibi sürülüyor belki eski bor ürün bilmiyorum ama yumusatti tirnak soyulmasini engellemek icin gratiste satılan mor kapakli amerikan markasi sertleştiren bir urun aldim rk cok iyi hatta her cesidini aldım tavsiye ederim

    YanıtlaSil
  18. Yagla masaj yapmak bana da çok iyi geldi yoksa tirnaklarim yaprak gibi ayriliyordu. Bir kat da koruyucu sürüyorum oje altina etlerim zaten ince.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Aynen yag gercekten iyi geliyor, tesekkür ederim yorumunuz icin

      Sil
  19. Gerçekten denemek isterim ürünü.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Umarim deneme sansiniz olur ve memnun kalirsiniz

      Sil
  20. Tırnaklarıma harcadığım zamanı cildime harcasam hiç yaşlanmazdım:)
    Çok zayıf tırnaklarım var buna rağmen 19 yaşından beri inatla uzun kullanıyorum. Şimdi kendime göre bir rutin oluşturdum bir süredir onunla devam ediyorum. Yves Rocher çok duyup merak ettiğim bir üründü, bu yazı iyi oldu.
    Teşekkürler:)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Masallah demeliyim bayiliyorum tirnaklariniza ben :) Benimkiler nadir o kadar uzayabiliyor, hos alistim kisa olmalarina, labta deney yaparken uzun olmalari rahatsiz ediyor.. Okudugunuz icin ben tesekkür ederim :)

      Sil
  21. Yves rocher - ise kesin bakacağım, içerik olarak güvendiğim cok sevdiğim bi marka ^^ ayrıca fotoğraflaara bayıldım ! - yazının akıcılığına ise ayrıca bi tutuldum emeğine sağlık sevgili "deneyen bayan" !!<3

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Begenmene cok sevindim cok ama cok tesekkürler motivasyon oldu :) <3

      Sil
  22. Yves rocher cok memnunum yagindan tirnak etlerim biraz daha iyi hala yanlardaki kalkan etlere tam cozum bulamadim ama cok iyi geliyor tavsiye ederim����sertlestiriciye de bakayim

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Yagi ben de severek kullaniyorum ilk resimlerdeki yag bitmek üzere, tekrar alacagim ürünler arasinda :)

      Sil

Yorum Gönder