Bu aralar yüzümü güldürenler :)

Merhabalar,

Kisacik bu ara yüzümü güldüren güzel anlarimi sizlerle de paylasmak istedim.

Hepiniz cogu zaman iyiki bu sayfalari acmisim dememe sebep oldunuz, cok ama cok tesekkür ederim. Desteginiz ve yakinliginiz icin ayri ayri minnettarim <3

Sevgili Beyaz Begonvil blogunun ve ayni zamanda instagramdaki @organizesurprizler sayfasinin  sahibesi Gülsah beni snapchatte takip etmeyi en cok sevdigi ilk 5 arasinda göstermis, bir kez daha tesekkürler cok mutlu oldum! Yazisina buradan ulasabilirsiniz efendim. Facebook´ta da destegini esirgemedi benden canim benim.. Bu arada snapchat adresim deneyen-bayan :)

Sevgili Soslu Badem blogunun sahibesi ise beni haftanin blogu secmis. Cok mutlu oldum. Kendisi facebook üzerinden de paylasimlarimi duyurarak hep destek oldu bana. Yazisina buradan ulasabilirsiniz efendim. Tekrar tekrar tesekkür ediyorum :)

Son olarak biraz önce kendi taklidimi snapchatte izledim ve uzun zamandir bu kadar gülmemistim. Sevgili Guzel Ruhlu Kadinlar blogunun sahibesi Mehtap snapchatte benim taklidimi yapti. Snapchat adresi johannarley. Maalesef 24 icerisinde yok olacaklar fakat snapchat kullanicisi iseniz belki bakmak istersiniz diye düsündüm. Bloguna da buradan ulasabilirsiniz. Cok eglendim cok güldüm cok tesekkür ederim :)

Her zamanki gibi okudugunuz icin tesekkürler, iyiki varsiniz !
Zey



Yorumlar

  1. Başarılı insanların birçok platformda adı geçer bu çok normal ve temiz kalbini kaybetmemiş insanlar her defasında ilkmiş gibi sevinir <3
    Bu arada Güzel Ruhlu Kadınlar'ı takiben aldım ve bayıldım Deneyen Bayan taklidine. Essence oje detayı inanılmaz renk katmış yahu bayıldımmm:)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Cok ama cok tesekkür ederim mutlu ettiniz beni <3
      Taklit cok basariliydi alnimdaki parlamadan, kolumdaki dövmeme varincaya dek, cok güldüm :)

      Sil
  2. güzel ruhlu kadınlar hesabından bahsetmişlerdi ama unutmuştum hatırlamış oldum bakacağım hemen..

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Burada tanistigim güzel insanlardan biri kendisi

      Sil
  3. Tebrik ederim ne güzel mutluluk :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Cok tesekkür ederim herkes mutlu haberler alsin dilerim :)

      Sil
  4. Kaliteli paylaşımlar elbet hakettiği yere geliyor. Tebrik ederim. Takibe aldım fakat henüz göremedim taklidini :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Cok tesekkürler mutlu ettin beni :) Snapler silinmeden yetisebilirsin umarim :)

      Sil
  5. Tebrikler canim. Hakediyorsun. Her zaman seviyeli ve kalitelisin. Ben de severek takip ediyorum.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Cok mutlu ettiniz beni cok tesekkürler ben de severek okuyorum yazilarinizi :)

      Sil
  6. umarım hep böyle mutlu olursunuz, hiç kimse sizi üzmez =) şu iki günlük dünyada ufak şeylere gülüp bunlardan mutluluk duymak temiz ruhlu insanların yapptığı bir şeydir :) hep gülmeniz dileğiyle <3

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Cok tesekkür ederim umarim bu güzel dilekler tüm güzel kalpli insanlari bulur <3

      Sil
  7. Dün senin snaplerini izledikten sonra Mehtap'ı da takip ettim ve gerçekten bire bir sen. Hatta ben ses tonunu bile benzettim bu arada. Ayrıca haftanın blogu değil şahsen benim gelmiş geçmiş en sevdiğim bloggersın. sıfır ego sıfır kibir maaşallah :*

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ben de cok güldüm ve cok iyi yakalamis can alici noktalari :) Cok ama cok tesekkür ederim mutlu ettin beni cok :*

      Sil
  8. Harika bir blogunuz var. Bloglar Yarışıyor kampanyası ile siz de blogunuzla kazanmaya aday olun, blogunuzu tanıtın, mansiyon ve promosyon ödüller kazanın. Sponsorlarımızın desteği ile bloglar arası etkinlik yarışmamızı 2016 yılı içerisinde 3.kez düzenliyoruz. Detaylı bilgiyi websitemizden öğrenebilirsiniz.
    İlginiz ve desteğiniz için teşekkürler!


    Web : http://www.bloglaryarisiyor.net
    Mail: iletisim@bloglaryarisiyor.net
    Tel : +90212 330 9707


    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Tesekkürler, ilk firsatta inceleyecegim sitenizi

      Sil
  9. İnşallah hep böyle mutlu olursun Zey!

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Tesekkürler canim insallah hepimiz mutlu haberler alalim :)

      Sil
  10. Çok sevindim senin adına. Ya beni snapchate özendiriyorsunuz :)) biz de görmek isteriz

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Cok tesekkür ederim, snapchate ben de yeniyim yerinde kullanilinca dogal güzel videolar cikiyor bence bir dene ;)

      Sil
  11. Snapchat kullanmıyorum merak ettim :)) tebrik ederim, hep mutlu olun ^.^

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Cok tesekkür ederim hepimiz insallah her zaman mutlu haberler aliriz :)

      Sil
  12. son yazısıma bi baksanaaa :)

    YanıtlaSil

Yorum Gönder