Catrice longlasting lip pencil waterproof -100 upper brown side -150 vintage rose

Merhabalar,

Bugün sizlerle Catrice markasina ait dudak kalemlerinden bahsetmek istiyorum. Bendeki renkleri 100 numarali upper brown side ve 150 vintage rose. Fiyatlari Almanya´da 1,5 euro idi.

Öncelikle asansörlü degil acmaniz gereken kalemler. Waterproof yani suya dayanikli oldugu belirtilmis ve gercekten suya dayanikli, bardaga cikmiyorlar. Kaliciliklari basarili diyebilirim. 2-3 kahve ictikten sonra tazeleme ihtiyaci duyuyorum. Ojelerfora Selma´nin bahsettigi öpücük testini gectiler :) Öpücük testi nedir derseniz, kalemi ruj gibi tüm dudaga uyguluyorum ve elimin üzerine bir öpücük kondurup bakiyorum, elime gecen bir iz varsa testten kaliyorlar, yoksa testi gectiler demektir.

Peki yapilari sürümleri nasil derseniz, sürümleri zor, renklerini hemen vermiyorlar. Benim dudaklarim cok pigmentli degildir ve hatlarim cok belirsizdir, bunu da belirtmeliyim. Belki daha belirgin hatlari olan ve pigmentli dudaklarda farkli sonuclar verebilir. Benim icin bircok defa üzerinden gecmem gerekiyor, renkleri tam alabilmem icin. Alttaki resimdeki swatch´larinda üzerlerinden 6-7 defa gectim diyebilirim. Cok katman sürünce de hop cizgilere doluyorlar, görüntüleri hic hos olmuyor. Bu kalemleri ruj gibi tüm dudaga uygulayip birakmamak gerek, mutlaka sonrasinda ruj kullanilmali. Hem rujun kaliciliklarini arttiriyorlar hem de cizgilenme görüntüsünü ortadan kaldirmis oluyorsunuz.





Ben bu kalemleri dudagimda denemeden, elimin üzerinde swatchladigimda renklerini begendigim icin almistim. Fakat dedigim gibi tek baslarina görüntülerinden pek memnun olmadigimdan ruj öncesi uyguluyorum. Kaliciliklarini sevdim ama keske cizgilenme yapmasalardi diyorum.

Okudugunuz icin cok tesekkür ediyorum,
Zey



Yorumlar

  1. Catrice markasına ait o kadar az ürünüm var ki, oysa o kadar da merak ettiğim ürünleri var markanın. Bana yakın Rossmann a hala gelmedi. Bakırköy'e açılma durumu var mağazanın inşallah istediklerimi ordan alabilirim.
    150 vintage rose benim rengim ama dediğin gibi dudakta çok farklı duracaktır. Bir de sürümü kolay olsaymış:)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Catrice markasinin merakla yeni cikacak olan koleksiyonunu bekliyorum güzel parcalar kestirdim gözüme, yazilarini paylasiyor olacagim.

      Eger firsatiniz olursa far bazina bakabilirsiniz, benim yagli göz kapagim olmasina ragmen hic yaglanma yapmadi güzel sabitledi farimi ;)

      Sil
  2. İkisinin de rengi çok güzel ama ben bir türlü kalem kullanamıyorum. halbuki üst dudağım çok ince. :) Ama kalem kullanınca sanki ben ben değilim gibi geliyor. Denk gelirse bir de bunları deneyelim bakalım :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Benim de dudaklarim cok ince, sabahlari ise giderken uyguluyorum ama cogunlukla tazeleyemiyorum bile :/

      Sil
  3. Renkler harikaymış halbuki, sırf rengi için bile alabilirim bunları. Zorlayarak sürerim olsun :))

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ben de renklere kanip almistim :) Kaliciliklarini seveceksin eminim

      Sil
  4. Elimde hiç bu markanın ürünü yok, ama çok hoş renkler seçmişsin... Mat olması güzel ama çizgi yapmasaymış dediğin gibi :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Maalesef cizgilenme rahatsiz etti :(

      Sil
  5. Çizgilenme olması benide korkuttu o görüntüyü dudakta sevmiyorum. Genel olarak Flormarın dudak kalemlerini cok seviyorum bu markadan almam herhalde :/

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Flormari ben de severek kullaniyorum tesekkürler yorumun icin canim

      Sil
  6. Yanıtlar
    1. Renklerini begendigim icin almistim ben de hoslar gercekten :)

      Sil
  7. Catrice' nin denediğim hiç ürünü yok henüz. Kalemlerin renklerine bayıldım ve bugün snapte başlaştığın yeni koleksiyon merakımı çaldı bakalım ne zaman gelecek TR'ye =)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Eger firsatin olursa far bazini dene derim, yazini yazmistim, cok memnun kaldim fiyati da cok uygun. O koleksiyonu sabirsizlikla bekliyorum, ihtiyacim yok ama alacak parcalar belirledim bile ;)

      Sil
  8. Tam aradığım renkler yaa çok teşekkür ederim :))

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Okudugun icin ben tesekkür ederim :)

      Sil
  9. Catrice den hiç ürünüm yok Rossmana uğramak lazım :))

    YanıtlaSil
  10. renklere aşık oldum, hemen defterime not ettim:)
    güzel günlerde kullanın

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ben de renklerini begendigim icin almistim umarim memnun kalirsin :)

      Sil
  11. Catrice çok merak ettiğim markalardan birisi, ellerine sağlık:)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Okudugun icin ben tesekkür ederim :)

      Sil
  12. İzmirden sevgiler:)) sağlıkla kullanın .

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Cok tesekkür ediyorum, Almanya´dan size de sevgiler :)

      Sil
  13. Renkleri ne güzelmiş, keşke çizgilere dolmasaydı tek başına sürünce, ruj niyetine sürülüp çıkılırdı valla hazır öpücük testinden de geçmiş hehe :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Her güzelin bir kusuru vardir, renkler güzel ama :)

      Sil

Yorum Gönder