Maybelline Brow satin kas kalemi ve fari (pudrasi) - medium brown

Merhabalar,

Bugün geciken bir yazi ile karsinizdayim. Maybelline BROWsatin.

Bir tarafi kas kalemi, diger tarafinda ise kas fari (pudrasi) bulunan bu ürünün bendeki rengi medium brown.

Almanya fiyati ise 8 euro idi.


Ürünün kalem kisminda 1 gram ve far kisminda 1 gram olmak üzere 2 gram ürün var toplamda. Ve tahmin edersiniz ki, cok cabuk bitebilecek bir ürün. Almanya´da 3 rengi bulunmakta, dark blonde, dark brown ve bendeki medium brown.

Kas fari uyguladiginiz aplikatörü oldukca yumusak ve uygulamasi oldukca kolay. Kalem kismina gelirsek, ilk aldigimda 1 ay kadar cok severek kullandim. Rengini hemen veren, cok bastirmadan, kas diplerine zarar vermeden kullanabildigim bir üründü. Kaliciliklari da iki kisminda oldukca basarili. Fakat ne olduysa 1 ay kadar sonra oldu.



Ürünü epey bir kullandim, zaten gramaji az oldugu icin bitirmeye cok yakinim. Fakat kalem kismi kurudu. Rengini kolay vermemeye basladi. Rengini kolay vermedigi icin bastirarak uyguluyorsunuz bu da benim kaslarimda gün sonunda makyajimi silerken dökülme yapti.



Far kismina gelecek olursak sanirim kalemden daha cok kullandim bu kismini. Ürünü alip elimin üzerine uyguladigimda da pek renk vermiyor artik, bitirdim bu kismi.

Rengi cok hosuma gitmisti ve kendi kas rengimle uyumlu olmustu. Cok dogal hafif bir renk veriyor. Kalemle doldurmaktan daha dogal bir durus elde ediyorsunuz. Far kismini cok severek kullandim. Aplikatör süngeri yumusacik ve cok hizli bir sekilde doldurabiliyorsunuz kaslarinizi. Kalemi ilk baslarda sevmis olsam da suan kurudugu icin artik kullanamiyorum.




Tekrar alir miyim? Hayir almam. Hem icerisindeki ürün miktarina göre fiyati fazla, hem de son zamanlardaki performansindan memnun kalmadigim icin...

Yoluma suradaki yazimda bahsettigim Catrice markasinin kas kalemi ile devam ediyorum.

Okudugunuz icin cok tesekkür ederim :)
Zey


Yorumlar

  1. Soslu badem seni haftanın bloğu seçmiş. Konu da tam benlik oldu. Kaşlarım çok açıldı ve kalem far v.s ihtiyacı duyuyorum. Ama sen bundan çok memnun değilsin sanırım. Tanıtım için teşekkürler

    YanıtlaSil
  2. Soslu badem seni haftanın bloğu seçmiş. Konu da tam benlik oldu. Kaşlarım çok açıldı ve kalem far v.s ihtiyacı duyuyorum. Ama sen bundan çok memnun değilsin sanırım. Tanıtım için teşekkürler

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Simdi gördüm yazisini cok tesekkürler, dedigim gibi ilk baslarda cok severek kullandim fakat kurumasi pek hos olmadi :(

      Sil
  3. Öncelikle tebrik ederim. Kaş kalemi hiç kullanmadım. Yanlış alınan kısımlara kullanmayı istesemde cesaret edemedim dağılır diye. Ama farklı bir önerin olursa o zaman bakarım. Takibe aldım bloğunu bende ağırlamak isterim. Sevgiler

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Merhabalar, cok memnun oldum hemen ziyaretinize geliyorum. Catrice markasinin yazimin sonunda linkini paylastigim kaleme bakabilirsiniz, özellikle fircasini cok basarili buldum, sevgiler

      Sil
  4. Ben kaş dökülmelerimden dolayı kalemden fara geçtim gerçekten fark oluyor.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Normal farklari fircayla uygulamak zaman aldigindan, bu kalemin far kismi cok pratikti benim icin

      Sil
  5. aslında kalem yapısal olarak güzel duruyor ama hemen bitmesi kötüymüş :)

    YanıtlaSil
  6. ben kaş farı olarak smashbox ve flormar cocoa mat far kullanıyorum çok memnunum..

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Smashbox kullanmadim ama flormar alacaklarim listemde cok tesekkürler

      Sil
  7. Kuruma işine şaşırdım, kalem yani =)
    Gramaj da az bence mantıklı karar ;)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Kurumasina ben de sasirdim acikcasi ilk zamanlar cok begenmistim halbuki :(

      Sil
  8. bende kaş kalemi kullanmayı daha çok seviyorum, doğallık açısından ... oriflamenın kaş kaleminden oldukça memnunum . tavsiye edebilirim yani... bilgilendirme için çok teşekkürler... sevgiler..

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Oriflame kullanmadim ama cok tesekkür ederim canim not aliyorum hemen , sevgiler :)

      Sil
  9. Great post! :)

    http://myfashionsenseblog.blogspot.pt/

    YanıtlaSil
  10. Bende de aynı renk var fakat bana sanki biraz kızıl kaldı sevemedim. Yakında bende kendimce yorumlamayı düşünüyorum 😇😇😇

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Farkli yorumlar daha cok hosuma gidiyor, umarim kalemin kuruma problemi olmamistir sende, bekliyorum yazini canim :)

      Sil
  11. Son günlerde bende bu kalemi kullanıyorum.Şimdilik memnunum.Umarım benimki de kuruma yapmaz :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Sanirim bu problemi yasayan birtek benim, bu ürünle ilgili hicbir olumsuz yoruma denk gelmedim, umarim siz de severek kullanmaya devam edersiniz, sevgiler :)

      Sil
  12. Bu yazı müthiş oldu benimde merak ettiğim ürünler arasındaydı ☺️

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ise yaramasina sevindim, sanirim kuruma sonunu birtek ben yasadim :/

      Sil
  13. Bu kai kalemini öve öve bitirememişlerdi bende kaş kalemi kullanmama rağmen satın alıcaktım iyiki almamışım teşekkürler:)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Dedigim gibi baslarda ben de cok severek kullandim fakat kuruma problemi hic hos olmadi :/

      Sil
  14. Ben de yapısını beğenmemiştim denediğimde, o yüzden almadım.

    YanıtlaSil
  15. İlk gramı duyduğum da bende ona o fiyat fazla demiştim aynısını söylemişsin sende :)

    YanıtlaSil
  16. Uzun bir süredir Kaş kalemlerinden uzak duruyorum. Aman 8-10 tane kalmış kaş kıllarına zarar gelmesin diye:) Uzak durdukça da soğuyorum ben de bi garibim yani:)

    YanıtlaSil
  17. kaş kalemlerine bulaşmamak lazım benim kaşlarımı daha da döküyor bunu da almaması için arkadaşlarıma önereceğim :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Aslinda yumusak yapili kalemlerle sorun yasanmiyor mesela Catrice epey güzel cikti. Dogru kalemi bulana dek olan kaslarimiza oluyor tabi :/

      Sil
  18. kaş kalemi kaşlarımı döküyorr ☹️

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Bircogumuz bu problemi zaman zaman yasiyoruz :/

      Sil
  19. Hayatımda bir kez kaş kalemi aldım o da koyu geldi diye kullanmadım sonradan.Arada farla dolduruyorum ama zaten kaşlarım simsiyah olduğu için beni daha da sert gösteriyor diye pek yapmamaya çalışıyorum:)
    Kullanmasam da emeğine sağlık yazın çok faydalı olmuş:)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Okudugun icin ben tesekkür ederim, keske ihtiyacim olmasa da ben de kullanmasam :)

      Sil
  20. Kalemle kaslarımı doldurmaya pek korkuyorum, zaten seyrek kaşlarım var, daha fazla dökülme olmasın. Bu sebepten dolayı Kaş farı tercih ediyorum ☺

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. En güzeli hangisi bize uygunsa onu kullanmak tabiki , sevgiler :)

      Sil
  21. Kalemle kaslarımı doldurmaya pek korkuyorum, zaten seyrek kaşlarım var, daha fazla dökülme olmasın. Bu sebepten dolayı Kaş farı tercih ediyorum ☺

    YanıtlaSil
  22. Ay benimkinin kalem tarafida kurumak uzere. Hangi kalemi alsam diye donup duruyorum. Millet makyaj yapmadan disari cikmaz ben kas doldurmadan😂

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Catrice markasinin kas kalemine bakabilirsin basarili bir ürün canim :)

      Sil
  23. Kaş farlarını daha çok seviyorum, bu da merak ettiğim ürünlerden biri =)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Sanirim far kullanmak en iyisi ama zaman aliyor benim icin far kullanmak, o yuzden kalem daha pratik oluyor :)

      Sil

Yorum Gönder