Maybelline pudra vs. Essence pudra - Transparan sabitleme pudralari karsilastirmasi

Merhabalar,

Bugün sizlerle Essence all about matt fixing compact powder ve Maybelline New Master fix setting+perfecting loose powder transparan pudralari karsilastiracagiz.

Ben özellikle yaglanan T-bölgemdeki yaglanmayi geciktirmek icin kullaniyorum. Ayrica göz alti kapaticimi uyguladiktan sonra kapaticimi sabitlemek ve cizgilere dolmasini engellemek amacli kullaniyorum. Bazen de kontur isleminden sonra daha belirgin gözükmesi icin kontur yaptigim bölgenin altina uyguluyorum. Ne cok kullaniyormusum yahu :)


Essence ile baslarsak, Almanya fiyati 3 euro ve acildiktan sonra ömrü 2 sene. 8 gram ürün bulunuyor ve bence oldukca bereketli bir ürün. Beyaz durduguna bakmayin cok cok fazla uygulamadiginiz sürece beyaz bir görüntü vermiyor. Sabitlemesi oldukca güzel, yani yaglanmami 5-6 saat geciktirebiliyor ki bu benim icin oldukca olumlu. Ayrica göz altlarimda kullandigimda cok kuru bir görüntüsü yok, ki benim tek ve en kuru bölgem göz altlarimdir yüzümde. Göz altima uyguladigimda kapaticimin cizgilere dolmasini geciktirdi. Yine cizgilere dolma az da olsa oldu.
Benim icin kokusuz bir ürün. Tozutma problemi yok gibi birsey. Severek kullaniyorum.

Genel olarak performansindan oldukca memkun kaldim. Tekrar almayi düsündügüm bir ürün.




Maybelline markasina gelecek olursak...





Peki Maybelline nasil ? Öncelikle belirtmeliyim ki bu ürünü Almanya´da görmedim. Türkiye´de var mi hic bilmiyorum. Alisveris yazimda bahsettigim (suradan görebilirsiniz) gibi Amerika´dan 9,99 dolara almistim. Icerisinde 6 gram ürün bulunuyor (Essence daha cok) ve acildiktan sonra ömrü 24 ay.

Bana göre Essence pudra ile arasinda bir tek fark var ve Maybelline bu konuda geride benim icin. Performanslari birebir ayni diyebilirim. Hicbir farklari yok. Sadece Maybelline pudrayi uygularken bir toz bulutu kalkiyor ki aman yarabbi. Cok tozutuyor, hem alirken hem uygularken.. Bu konuda Maybelline beni rahatsiz etti acikcasi.

Bence performanlari ayni, ben eger bu ikili biterse Essence markasini tekrar alirim.





Ben bu tarz pudralari kedi dili diye adlandirilan makyaj fircalariyla uyguluyorum genellikle. Bazen sünger ya da baska firca da kullandigim oluyor ama genellikle elim kedi dili fircaya gidiyor nedense.

Okudugunuz icin cok tesekkür ederim,
ZEY


Yorumlar

  1. Bu yorum yetti benim için, görürsem asla almam :) " pudrayi uygularken bir toz bulutu kalkiyor ki aman yarabbi."

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. :) Bence Essence oldukca basarili performans gösteriyor hic macera aramamak lazim , tesekkürler ziyaretin icin :)

      Sil
  2. Tebeşir tozu aklıma geldi birr görünce o_O Essence'yi elimdeki ürünlerden biri bitince alabilirim aslında :)
    Teşekkürler güzel yorumla için Zeynep :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Okudugun icin ben tesekkür ederim :)

      Sil
  3. essencenin bu pudrası hakkında genellikle çok olumlu yazılar okudum. güzel bir paylaşım olmuş . sevgiler...

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Tesekkürler hem ziyaretin ve güzel yorumun icin hem de Facebook´tan destegin icin <3

      Sil
    2. Evet birsey soracagim essence in kopuk gözaltı kapaticisi hakkında bilgin var mi kiz cok övdü ama bilmiyorum

      Sil
  4. ben de o resimdeki fırçalarla uygulamayı daha çok seviyorum. kedi dili miymiş adı :D mantıklı :D bence de essence adım adım önde, güle güle kullanın =)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Yanlis bilmiyorsam kedi dili :) Tesekkür ederim

      Sil
  5. Essence pudrayı merak ediyorum ben de. Bulursam deneyeceğim.

    YanıtlaSil
  6. Essence pudrayı çok severek kullanıyorum bence de fiyatına göre cok basarılı :)

    YanıtlaSil
  7. Geçenlerde essencenin transparan pudrasını arıyordum sırf bulamadım diye normal pudra aldım inadına iyi yaptım oh :D

    YanıtlaSil
  8. Yanıtlar
    1. Sanirim herkes gayet memnun essence markasinin pudrasindan :)

      Sil
  9. Evet ben de memnun olanlardanım ve dediğin gibi sahiden çok bereketli. Bir de ben The Balm transparan pudra ile dönüşümlü kullanıyorum hiç bitesi yok. Tek sorun ambalajı kırılmaya müsaitti ve kapak kırıldı zaten kısa sürede. O sebeple Essence pudrayı evde yaptığım mskyajlarda tercih edip yanıma alamıyorum:)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. The Balm fiyati uygun olsa onu da merak etmiyor degilim ama Essence´ten gayet memnunum o yüzden daha fazla para verip riske girmek de istemiyorum acikcasi. Benimki hala saglam inanilmaz bir sekilde ki uzun bir zamandir hasince kullaniyorum :)

      Sil
  10. şimdiye kadar transparan pudram hiç olmadı, ama ben de duya duya almam gerektiğini düşünüyordum, tavsiyelerinize uyup en kısa zamanda birini edinmek istiyorum, sevgiler :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. okudugunuz icin ben tesekkür ederim, fikir vermesine sevindim :)

      Sil

Yorum Gönder