Maybelline Vivid Matte liquid lip sticks - 05 nude flush - 50 nude thrill

Merhabalar,

Bugün sizlere Maybelline markasinin Almanya´da 2 aydan fazla bir zamandir satista olan likit mat rujlarindan bahsetmek istiyorum. 

Maybelline Vivid Matte liquid lipstick by color sensational

Almanya´da 5 farkli renk secenegi var ve bendeki renkleri 05 nude flush ve 50 nude thrill. Almanya fiyatlari 5,95 euro.




Ürünler kare seklinde mica bir sise icerisinde ve kendi sünger aplikatörleri var. Inanmayacaksiniz ama sise üzerinde ne kadar ürün oldugu yazmiyor. Internetten bakip buldugum ise 0,26 oz, bu da yaklasik 7,4 gram ürün demek.

Yapilari orta kivamda cok sivi degiller fakat dagitirken sizi zorlayacak kadar da kati degiller.

Degisik kokulari var sanki parfüm gibi kokuyorlar ama cok keskin degil, burnunuza yaklastirmadiginiz sürece kokusunu almaniz zor.


Gelelim gözlemlerime,

- Renklerini opak bir sekilde veriyorlar

- Sürümleri oldukca kolay

- Kurumalari coook uzun sürüyor hatta hic tamamen kuruduklarina sahit olamadim. Mutlaka bir peceteye öpücük testi yapip fazlaligi aldim, kalan ince tabaka tabiki rengi tam yansitmiyor ama bu haliyle kalici oluyorlar diyebilirim (En sondaki resimde pecete ile fazlaligi aldigim halini gün isiginda cektim).

- Silinmeye dudaginizin orta kismindan basliyorlar, hic dökülme yapmiyorlar.

- Mat mi derseniz ilginc bir cevabim var :) 05 nude flush mata daha yakin ama keskin bir matligi yok. Mesela, The Balm mat likid rujlar gibi bir matlik beklemeyin. 50 nude thrill ise benim icin mat diyebilecegim bir bitis saglamadi. Ayni serinin 2 farkli rengi arasindaki bu farklilik ilginc gelecek fakat defalarca ayni seyi gözlemledim.

- Dudaklarinizi hic kurutmuyorlar, görüntülerinde de cizgilenme olmuyor.


Simdi diyeceksiniz ki ama kafam karisti almaya deger mi? Eminim elinizde buna benzer renk seceneginde rujlariniz vardir, hatta belki de performanslari daha basarilidir ;)


Okudugunuz icin tesekkür ederim,
Zey

Yorumlar

  1. Renklerini çok beğendim fakat muhtemelen benim dudaklarımda kalacak kadar bir matlıkları yok. :))

    YanıtlaSil
  2. Pembesi çok hoşmuş:)yapılarını başarılı bulmadim ama

    YanıtlaSil
  3. o paraya almazdım galiba bu ürünü :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Yani yazinin sonunda da dedigim gibi eminim bu renkler vardir elinizde ;)

      Sil
  4. Renkler güzel gözüküyor. Kurutmaması da süpermiş :) Bir an önce gelsin Türkiye'ye ;)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Okudugun icin cok tesekkür ederim :)

      Sil
  5. ilk fotoğrafta mat gibi ikincide kremsi gibi duruyor. Güzel günlerde kullan.

    YanıtlaSil
  6. Renklerine bayıldım.Buraya gelir mi acaba :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. 2-3 ay gecikmeli oluyor ama cogu ürün geliyor Türkiye´ye :)

      Sil
  7. Renkleri çok güzelmiş. Evet kafam karıştı ama Türkiye'ye gelene kadar netleşir fikrim 😄 ((: teşekkürler yazı için hepsini not alıyorum kenara olur da gelirlerse çok faydalı olacak benim için 💐

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Okudugun icin ben cok tesekkür ederim, umarim listen cogalmiyordur benim yüzümden , sonra bana kizma alisveriste cok harcarsan ;)

      Sil
    2. Şimdilik iki elin parmakları kadar oldular 😀

      Sil
  8. Alınmasada olurmus ya :/ teşekkürler yazı için <3

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Okudugun icin ben tesekkür ederim :)

      Sil
  9. Ben koyu renkçi oldugum için bana biraz açik geldi renk olarak . Ama beyaz bir tende darkli durabilir tabii.

    YanıtlaSil
  10. 05 numaralı rengi şahane 😍 Parfüm gibi kokuyorlarsa dayanamayıp yiyebilirim 🙈 Arada yapıyorum öyle

    YanıtlaSil
  11. Maybelline'nin her ürünü şahane olmuyor mallesef ☺️
    Tabiki de elimizde bin tane ruj var ama biz alırız yapacak bir şey yok ürün yerleştirmeler gelir yakında ��

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ah o reklamlar, ne kadar ürün aldirttilar bize acaba sonradan pisman oldugumuz :)

      Sil
  12. renkleri ve ambalajları çok şıkmış ^^ ama olsa da olur olmasa da olurmuş ^^ - kurutmuyor oluşu ve çizgilere dolmaması ise çok iyi buraya gelse alırmıyım ondan pek emin değilim :d ellerine sağlık <3

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Okudugun icin cok tesekkür ederim <3

      Sil
  13. The balm mat rujların fiyatı almanyada ne kadar

    YanıtlaSil
  14. Anladığım kadarıyla kalıcı likit mat ruj arıyorsak pek tercih etmememiz gereken bir ürünmüş normal rujlardan tek farkı likit olması gibi. 😅 ancak turunculu olanın rengi çok tatlı 😊

    YanıtlaSil
  15. demek ki problem benim aldığım ürünlerde değilmiş. 😊 ben de blogumda bu rujdan bahsettim.. kullanım önerilerinde bulundum bi göz atın isterseniz 😊

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Tesekkürler ilk firsatta gelicem blogunuza :)

      Sil
  16. Şimdi hiç elim gitmeyecek bu ürüne:) Teşekkürler

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Yorumun icin ben tesekkür ederim :)

      Sil
  17. Bende de aynı renkleri var canım ama henüz kullanmaya sıra gelmedi :))

    YanıtlaSil

Yorum Gönder