NYX matte finish makyaj sabitleme spreyi ile Medya Extra konugu oldum :)

Merhabalar,

Sevgili Hüzün Sarisi blogunun sahibesi Nihal hanimin baslatmis oldugu projeyi duymussunuzdur.

Blogunun yaninda, kendisi Medya Extra köse yazarlarindan ve editörlerinden. Kendisi bir öneri sunmus Medya Extra ekibine, Kadin ve Moda bölümünde blog yazilarimiz icin bir süre ayrilip ayrilamayacagini ve kabul edilmis.

Suanda "Bloggerlar" olarak yeni bir bölüm acildi ve yazilarimizi orda yayinlama firsati verildi.

Bu defa konuk benim, NYX markasinin matlastirici makyaj sabitleme spreyini yazdim, okumak isterseniz, yaziya buradan ulasabilirsiniz.

Eger sizde bu projede yer almak isterseniz, detaylari Hüzün Sarisi blogundaki yaziya suradan ulasarak bulabilirsiniz.

Keyifli pazarlar !
Okudugunuz icin tesekkür ederim,
Zey

Yorumlar

  1. Yanıtlar
    1. Tesekkür ederim cok mutlu olurum :)

      Sil
  2. Tebrik ederim! Harika bir çalışma olmuş. :)

    YanıtlaSil
  3. Blogger nedir diye o kadar çok soru geliyormuş ki Medyaextra ya şaşırdım. Biz iyi bir iş yaptık deneyen bayan.
    Emeğine sağlık.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ben tesekkür ederim bu firsat icin, cok mutlu oldum :)

      Sil
  4. Çok güzel olmuş ablam keyifle okudum :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Cok tesekkür ederim canim cok mutlu oldum :)

      Sil
  5. Süper olmuş emeğine sağlık, ben de gönderdim yazımı yayınlanmasını sabırsızlıkla bekliyorum :))

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Cok tesekkür ederim, ben de yazini okumayi dört gözle bekliyorum :)

      Sil
  6. tebrikler yazıya bakıyorum şimdi..

    YanıtlaSil
  7. Tebrikler canim ben yazini okudum ama buraya da ugradim. Ben de yazmistim ve yazimi baska bir yayin organinda görmek mutlu etmisti.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Dediginiz gibi ben de cok mutlu oldum cok tesekkür ederim :)

      Sil
  8. Nihal hanım çok önem veriyor keşke daha çok önem verebilsek. Ama (ben blog yazamıyorum valla yetenek özveri ve bir sürü şey var) hayat şartları gibi bence en önemli etken var ve artık o kast hazıra alıştık ki biri okusa dinleriz o moddayız malesef

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Maalesef öyle ama ben elimden geldigince hobi olarak devam edicem yazmaya, sizlerde okudukca daha bir mutlu olcam :)

      Sil

Yorum Gönder