NYX soft matte lip creams - Istanbul - Tokyo- Buenos Aires - Stockholm - Athens

Merhabalar,

Son 5-6 ay öncesine dek elimdeki ve kullandigim ruj sayisi 10´u gecmez iken, bu aralar epey bir artis var. Son zamanlarda NYX markasindan da renklerini youtube videolarinda görüp begendigim soft matte lip creamlerden aldim.

Bugün sizlerle bunlari paylasmak istedim. Umarim keyifle okursunuz :)


Kendi aplikatörü olan siselerinde 8 ml ürün bulunuyor. Kendi aplikatörü ile uygulamak her ne kadar kolay olsa da ben parmaklarimla üzerinden gecip iyice yedirmeye calisiyorum. Böylece daha da hizli kuruyup sabitleniyorlar.

Sanirim tek sevmedigim özellikleri ambalajlarindaki siyah kismin hemen kirlenmesi ve temizlenmemesi :/




Yapisi oldukca yumusak, pigmentasyonlari oldukca basarili. Cok cabuk sabitlenmiyorlar ama 3-4 dakika icerisinde matlasip sabitleniyorlar. Mat bitisliler. Ama The Balm mat likit rujlari kadar da donuk durmuyorlar. Sonrasinda kaliciliklari da basarili. Benim icin önemli olan (sürekli kahve ictigim icin) kahvemi ictigimde ne kadar ucmus olmalari :) Cok az bir kuruluk yaptilar benim dudaklarimda ama belki de benim dudaklarim catlak oldugundan rahatsiz etmis olabilir. Kuruyup dökülme problemleri de yok. Renklerini güzel verdikleri icin ince bir tabaka uygulamaniz yeterli oluyor, hem de daha cabuk kuruyorlar.


Türkiye fiyatlarini bilmiyorum ama Almanya Douglas magazasinda 6,99 euro fiyatlari var.

Sizin favoriniz hangisi cok merak ediyorum, benimle paylasirsaniz cok sevinirim :)

Okudugunuz icin tesekkür ederim,

Zey

Yorumlar

  1. Renklerin hepsi birbirinden güzel :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Daha begendigim baska renkleri de var ama tutuyorum kendimi :)

      Sil
  2. Hepsi güzel ama bana uygun olan Stockholm sanırım.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Gercekten hepsi güzel, hala standlarina bakiyorum :)

      Sil
  3. ben de bu rujların hastası oldum son zamanlarda 4 renk de ben de var :-))

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Yazinizi okumustum, sanirim begenmeyen olmadi bu rujlari simdiye dek, en azindan ben rastlamadim :)

      Sil
  4. NYX markasını bende veloggerlarda görmüştüm :) renkleri çok güzelmiş :))

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Marka bu ara cok trend, umarim biran önce magazalari acilir :)

      Sil
  5. athens tonu çok güzelmiş, güzel günlerde kullanın
    sevgiler

    YanıtlaSil
  6. bence İstanbul daha koyu kırmızı olmalıydı ..şaka bir yana güzel bir paylaşım olmuş, sevgilerr...

    YanıtlaSil
  7. NYX ürünlerini hiç kullanmadım ama sık görür oldum. Hepsi güzel ama Stockholm ve Buenos Aires tam benim renklerim. :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Hepsi birbirinde güzel gercekten :)

      Sil
  8. Hepsi güzel renkler ama favorim Stockholm rengi oldu. Bu arada blogunu takibe aldım bende beklerim. :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Tesekkürler ben de ziyaretinize geliyorum en kisa zamanda :)

      Sil
  9. Bunları bende denemek istiyorum sonunda Türkiye de mağazaları açılıyor :) Güle güle kullan canım :)

    YanıtlaSil
  10. stocholm ve dhabiyi almayı düşüyorum haftasonu açılışı var umarım kalırda alırım :) ikinci renge sende bir bak derim :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Elim gitmiyor degil diger renklere ama kendimi tutuyorum :)

      Sil
  11. Stockholm tam sevdiğim renk buna bakıyım :)

    YanıtlaSil
  12. Yanıtlar
    1. Renkler göze güzel hitap ediyor :)

      Sil
  13. stockholm isimli olan çok güzel duruyor ellerinizesağlık zevkle okudum :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Cok tesekkür ederim ziyaretiniz icin :)

      Sil
  14. iki yıl önce rossmanda satılıyordu hatta giderken bir tanede ben kaptım bu şahanelerden ama rengi ban göre değilmiş :) neymiş her duyup gördüğüne sazan olmayacakmışım :)

    YanıtlaSil
  15. Renkler şahane güle güle kullanın :)

    YanıtlaSil
  16. Renkler şahane güle güle kullanın :)

    YanıtlaSil
  17. Stocholme bayildimmm 😍😍😍 Güle güle kullan :)

    YanıtlaSil
  18. Renkleri çok güzel, iyi günlerde kullan <3

    YanıtlaSil
  19. Bugun stockholm ve Cannes aldim..

    YanıtlaSil
  20. Bugun stockholm ve Cannes aldim..

    YanıtlaSil
  21. Adeta bir metropol olan(!) Balıkesir'de nerede bulup alsın zavallı Simgecik Nyx ruju :D Ancak swatchlardan görüyoruz bizim köyde olmadığından haha :D Stockholm rengine bayıldım :)

    YanıtlaSil

Yorum Gönder