Son zamanlarda neler aldim - Karisik alisveris

Merhabalar,

Bugün sizlerle uzun bir alisverisimi paylasmak istedim.

Umarim keyifle okursunuz.


La Roche Posay günes kremimi (surada yazisini bulabilirsiniz) 2 eczanede sordum, bulamayinca da The Body Shop markasinin yeni olan 50 koruma faktörü iceren günes kremini aldim. Normal fiyati 22 euro idi fakat kartimda 5 euro indirim vardi 17 euroya gelmis oldu.

Yagli ciltler icin uygun mu bilemiyorum, sadece hassas ciltler icin oldugu yaziyor. Ilk izlenim olarak hizli emildigini söyleyebilirim. Parlama yapti ama rahatsiz etmedi. Kullandikca detayli yazisini ilerde paylasacagim.






Essence markasinin 8li far paletlerinden nude olani kullaniyorum. Her ne kadar pigmentasyonu zayif olsa da nedense günlük cok hafif makyaj icin zaman zaman elim ona gidiyor. Quadro farlarindan elimde hic yoktu, ben de renklerini begendigim bu 4lü fari 2,99 euroya aldim. Ismi 19 greys n´ roses.


Essence markasinin icerisinde kendi süngeri olan asetonsuz oje cikaricisindan oldukca memnun kalmistim. Yazisini buradan okuyabilirsiniz. Amacim onu tekrar almakti fakat bulamadim. Ben de yine ayni markanin bu oje cikaricisini aldim. Fiyati 1,25 euro.


Belki snapchatten denk gelmissinizdir (snapchat ismim deneyen-bayan), göz iclerine canli renklerde kalem sürmek moda olacakmis bu yaz. Yabanci bir youtuber videosunda izledim. Baska bir dudak kalemiyle turuncu bir renk uygulamis ve durusunu begenmistim. Yves Rocher markasinda bu rengarenk göz kalemlerini bulunca almak istedim. Tanesi 5,34 euro idi. Isimleri 18 Sorbet Framboise, 14 capucine, 16 peche exotique.



Cok fazla krem far kullanmiyorum cünkü yagli göz kapaklarim oldugundan cekiniyorum fakat son zamanlarda Türkiye´ye yeni gelen renkleri alan ve paylasanlarda gördügüm kadariyla mat olanlar cok basarili performans sergiliyormus. Ah Zeynep geri kalir mi, tabiki aldim hemen. Tanesi 6,75 euro.

Bu farlar ve cok daha fazla rengi aslinda Almanya´da uzun zamandir var ama dedigim gibi ilgimi cekmiyordu ama matlari ben de denemek istedim. Benim aldigim renkler 93 creme de nude, 91 creme de rose, 98 creamy beige ve 40 permanent taupe.






Alverde markasini Almanya dm magazalarinda bulabileceginiz gibi Rossmann´larda da bulabilirsiniz. Son cikardiklari limited edition "natural brigthness" koleksiyonlarindan 2 adet far aldim. Tanesi 4,95 euro idi. Bir tanesi 20 numara nude brown, digeri 10 numara nude rose.







The Body Shop markasinin cikarmis oldugu fondoten rengini acmak ya da koyulastirmak icin kullanabilecegimiz ürünler benim de dikkatimi cekmisti. Böyle bir renk acma islemi, kullanamadigim fondotenlerim icin güzel bir firsat olabilirdi fakat bulamadim ürünleri ne zaman gitsem. Ben de alverde markasinin ayni islem icin cikarilmis renk acici olan ürününü aldim. Fiyati 2,95 euro. Tekli fari ise renginden ötürü aldim hic ihtiyacim yokken. Rengi 70 soft rose ve fiyati 2,25 euro.




Rossmann´dan ise daha önce kullanip yazilarini sizlerle paylastigim serumlari tekrar aldim. Bakalim farkli bir etkileri olacak mi, belki sizlere bir güncelleme yazisi yazabilirim. Lifting yazisi burada, Detox yazisi surada ve pure skin ise orda olacak okumak isterseniz. Tanesi 3,99 euro serumlarin.



Aklima geldikce aksamlari kullandigim ve sanki rahatlatiyormus gibi hissettigim göz padlerinden aldim. Rival de loop olanlar 3,49 euro ve Rossmann magazasinda bulabilirsiniz. Dm markasi olan balea ise 4,45 euro.


Rossmann magazasindan bu aralar termal sulara takmis biri olarak rival de loop markasinin termal suyunu aldim. Fiyati 1,99 euro. Daha önce suradaki yazimda bahsettigim bebek kreminin ise bu sefer biraz daha büyük boyunu aldim. Fiyati 0,95 euro idi.


The Body Shop markasinin uzun yillardir hep aldigim serisini tekrar aldim. Moringa serisinin kokusuna ve performanslarina bayiliyorum. Body butter 200 ml ve 17 euro, body mist 11 euro , el kremi ise 3 euro idi.



Daha önce yine severek kullandigim ve yazisini surada yazdigim Cay agaci özlü serinin gece losyonunu tekrar aldim. Ambalaji degismis, fiyati 10 euro idi.

Minik bir hediye olarak ise e vitamini iceren yüz nemlendiricisini verdiler bakalim yagli cildimde ne gibi etkileri olacak.


Bu da gereksiz yere aldigim bir ürün :/ Elimde cok fondoten var fakat yine de mat diyince cazip geldi. Nyx marasinin mat bitisli yag icermeyen fondotenini aldim. 35 ml ürün var ve 6,90 euro idi.



Internetten ise yine cok görüp merak ettigim siyah bir maske aldim. Ilerleyen zamanlarda snapchatte sizlerle uygulamak istiyorum. Fiyati 3 euro idi.



Biliyorum cok uzun oldu, kusura bakmayin.

Sonuna dek okuduysaniz cok ama cok tesekkür ederim,

Mutlu pazarlar!

Zey


Yorumlar

  1. Hepsi birbirinden güzel seçimler olmuş güle güle kullanın.. Alverde farların renklerine bayıldım:)

    YanıtlaSil
  2. Hepsini mutlu günler de kullan canım

    YanıtlaSil
  3. Alverde markasının farlarına bayıldım. Buradaki Rossmanlarda var mıdır acaba?

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Tam bilemiyorum Türkiye Rossmann´da bu farlar var midir, cünkü burada yeni cikan koleksiyonlar 2-3 ay icerisinde Türkiye´ye geliyorlar

      Sil
  4. Baya güzel alışveriş olmuş her şeyi aradan çıkarmışsınız ^^

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Cok tesekkürler yorumunuz ve ziyaretiniz icin :)

      Sil
  5. Mutlulukla kullan Zey :)) The Body Shop fiyatlarını okuyunca, ayıp dedim, burada neredeyse 2 katından fazlaya sattıkları var. :-/ Bu arada moringa serisinin kokusunu çok seviyorum. :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Cok tesekkür ediyorum, moringa severler cok :)

      Sil
  6. Hepsini iyi günlerde kullan canım :)

    YanıtlaSil
  7. Siyah maskenin farklı bir markasını kullanıyorum, yağı kiri temizliyor ✌️ Nyx matte fondöteni çok merak ettim. Ayrıca alverda markasını, inş TR ' ye dr gelir. Yves Rocher göz kalemlerinin duruşunu çok çok merak ettim 🤓✌️

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Kullandikca yorumlarimi paylasacagim :)

      Sil
  8. Alverda far paletlerini çok merak ettim, sulu boya kiti gibi çok cici göründü gözüme. Essence'in farları da şahane, dedigin gibi pigmentasyonu daha iyi olsa hepsini alıcam. Çok güzel alışveriş olmuş, güzel günlerde kullan :)

    YanıtlaSil
  9. İyi günlerde, mutlu mutlu kullan ^.^

    YanıtlaSil
  10. Keyifle okudum, ellerinize sağlık, güzel günlerde kullanın hepsini

    YanıtlaSil
  11. Çok güzel ürünler almışsın :) güle güle kullan NYX fondöten yorumlarını bizimle paylaşırsan sevinirim.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Tabiki fikrim olusunca paylasacagim cok tesekkür ederim :)

      Sil
  12. ben de nyx'in fondöten yorumlarını merakla bekliyorum.
    hepsini güzel günlerde kullan

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Cok tesekkür ediyorum ilerleyen zamanlarda paylasacagim :)

      Sil
  13. çok güzel ürünler almışsınız hepsi pastel tonlarda en sevdiklerimden, güle güle kullanın sevgiler, takipteyim :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Cok tesekkür ediyorum, ben de sizi takipteyim artik bol bol görüsmek üzere :)

      Sil
  14. merhaba :) bazı teknik sorunlardan ötürü blogumu kapatıp yenisi açmak zorunda kaldım. Sizide takip ediyordum. Yeni bloguma bekliyorum. nesinblogu.blogspot.com

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Merhaba, umarim blogunuzla ilgili sorunlar umarim cözülmüstür ben de geliyorum blogunuzu ziyarete :)

      Sil
  15. Tam bir yaz alışverişi 😍 ellerine sağlık canım Güle güle kullan 💕

    YanıtlaSil
  16. Essencenin far renkleri hoşuma gitti 😊 hepsi birbirinden güzelmiş ben sıkılmadan keyifle okudum musmutlu günlerde kullan :))

    YanıtlaSil
  17. Essencenin far renkleri hoşuma gitti 😊 hepsi birbirinden güzelmiş ben sıkılmadan keyifle okudum musmutlu günlerde kullan :))

    YanıtlaSil
  18. Güle güle kullan canim. Essence in oje çikaricisini ben de merak ediyorum.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Cok tesekkür ederim, oje cikaricisini kullandiktan sonra yorumlarimi hemen paylasirim :)

      Sil
  19. Çok güzel şeyler almış sın. Güle gule kullan canim

    YanıtlaSil
  20. Rengarenk mis kokulu ir alışveriş olmuş, keyifli günlerde kullanmanı dilerim.
    Essence in 4 lü paketini ben de günlük olarak yeterli buluyorum. Ve yazını okuyunca benim de bol SPF içeren krem bakmam gerektiği aklıma geldi. Zibilyon tane seçenek ve Öneri var bilemedim ki 😕

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. 4 lü paket değil 4 lü palet olacaktı tabi:)))

      Sil
    2. Anladim ben onu palet demek istediginizi :)
      Yaz icin hafif yapida ve günes korumasi iceren bir bb krem arayisim devam ediyor. Pure Beauty maalesef ki sivilce yapiyor. The Body Shop cay agaci özlü serinin bb kremini kullaniyorum ama maalesef günes korumasi icermiyor.
      En son Garnier aldim uzun bir süre direndikten sonra, henüz denemedim, denedikten sonra paylasirim ama sadece 15 spf iceriyor

      Sil

Yorum Gönder