Essence asansörlü dudak kalemleri --- 05 lovely frappuccino - 07 plum cake - 08 girl next door

Merhabalar,

Bugün sizlerle Essence markasina ait asansörlü dudak kalemlerini paylasmak istedim.

Bendeki renkleri 05 lovely frappuccino, 07 plum cake ve 08 girl next door.

Almanya fiyatlari 1,49 euro.



Öncelikle kalemleri acmak zorunda olmadigim icin cok pratik geliyorlar.


Renklerini güzel veriyorlar pigmentasyonlari basarili diyebilirim.

Yapilari yumusacik, hatta fazla yumusaklar. Fazla acip uygularsaniz, eziliyorlar.

Sürümleri oldukca kolay.


Pek bir kokulari yok ya da ben koku alamadim :)




Dudaklarimi cok az kuruttular diyebilirim fakat cizgi cizgi durmadilar.

Kaliciliklari basarili benim icin. Birsey yiyip icmezseniz 4 saat kadar kaliyorlar. Fakat 2-3 defa birsey ictikten sonra tazelemek gerek.

Dökülme problemi yasamadim, her yerden esit bir sekilde siliniyorlar.


Okudugunuz icin cok tesekkür ederim,

Zey


Yorumlar

  1. Renklere bayıldım valla çok güzeller :)

    YanıtlaSil
  2. Bakayim iyi bayramlar simdiden😍

    YanıtlaSil
  3. 5 numaraya bayıldım tam günlük olarak kullanıma uygun :)) Artık ruj yerine komple dudak kalemi kullanıyorum daha uzun süre kalıcı oluyorlar :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ben de dudak kalemlerini ruj gibi kullanmayi seviyorum cok tesekkürler :)

      Sil
  4. her gittiğimde bakıyorum ama ben bulamadım bir türlü burada:(
    güzel günlerde kullanın
    sevgiler

    YanıtlaSil
  5. 7 ve 8 numaraya bayildim fule gule kullanin 😌

    YanıtlaSil
  6. Bende bir türlü denk gelemedim 5 numara güzelmis not aldım :)

    YanıtlaSil
  7. Çok güzel görünüyorlar :)

    YanıtlaSil
  8. Yanıtlar
    1. Okudugunuz icin tesekkür ederim :)

      Sil
  9. Renkler çok güzel! Ben klasik, asansörlü olmayan dudak kalemlerini severek kullanıyorum. Ancak bunlara denk gelemedim :(

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Umarim denk gelirsin canim tesekkürler yorumun icin :)

      Sil
  10. Renkleri çok güzelmiş. Essence'in kalemlerine denk gelemedim bir türlü. Standları da kalkıyor dendi kalktı mı haberim yok alamadan marka gidecek diye korkuyorum.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Standlarin kalkacagina dair söylentiler var hatta bazi yerlerden kalkmis maalesef :/

      Sil
  11. Bende asansörlü olmayan seri var.Yenilenen renkler oldukça sertken eskiler yumuşacık.Asansörlü olanlara hiç bakmamıştım.Görürsem şans verebilirim :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Maalesef ben de eski serinin 06 satin mauve rengini tekrar alinca fark ettim farkli olduklarini, renkleri de birebir ayni degil.. Tesekkür ederim yorumunuz icin :)

      Sil

Yorum Gönder