Nip+Fab Glycolic scrub (peeling)

Merhabalar,

Bugünkü yazim Nip fab markasinin glikolik asit iceren yüz peelingi. Amerika´dan 9,99 dolara almistim. Türkiye´de Watsons magazalarinda bulabilirsiniz. Indirime giriyormu bilmiyorum fakat 30 lira civarinda bir fiyati var internetten gördügüm kadariyla.



Ürün 75 ml bir tüp icerisinde ve oldukca bereketli. Icerisindeki glikolik asit 3% oraninda ve cildi yeniden yapilandirmayi vaad ediyor. Icerisindeki bir diger etken madde ise salisilik asit ve gözenekleri temizleme vaadinde. 3 etkili demesinin sebebi ise mikro parcaciklari ve arti glikolik ve de salisilik asit ile cildi arindirir, aydinlatir ve yeniler diye belirtilmis ürünün arka kisminda.




Merak eden olursa diye icerik kismini da resimlemeye calistim.




Kullanim sekli olarak islak cilde nazikce masaj yaparak uygulayip durulayin demisler. Göz bölgesinden kacinmali ve ürünü kullanirken günes korumasi kullanilmasi gerektigi de belirtilmis.



Ben ürünü haftada 3 defa dus sirasinda kullandim. Tanecikleri bana yüzüme kum sürüyormusum hissini verdi. Benim icin tanecikleri minikti ve gözeneklerime derinlemesine isleyip temizliyor gibi geldi. Fakat peeling sirasinda erimeyen sert tanecikleri var. Cildimde herhangi bir reaksiyona sebep olmadi. Kokusu da baskin degil, ne kokuyor derseniz hic bir fikrim yok :) Ne kadar nazikce bastirmadan uygularsam uygulayayim, yüzüm kizardi ve yarim saat kadar kizarik kaldi. Karma-yagli cildimde bir gerginlik olusturmadi ve temizleme konusunda basarili oldugunu düsünüyorum. 

Ben gözle görünür bir siyah nokta azalmasi ya da bahsedildigi gibi renk acilmasi gözlemlemedim. Icerisindeki asitler benim cildimde bu tarz etkiler yaratacak kadar etkili olmadi maalesef. 

Diger kullandigim peeling´lerden bir farkini görmedim. Ama su yazimda bahsettigim Yves Rocher kayisili peeling´inden daha basarili temizlik hissi aldim.

Kisa bir not: ürünü kullanirken günes korumasina dikkat etmeli. Günesin en etkili oldugu yaz döneminde kullanmamak en iyisi sanirim. 




2 tüp aldigim icin yaz sonunda tekrar kullanmayi düsünüyorum. 
Fakat tekrar almayi düsünmüyorum ;)


Okudugunuz icin tesekkür ederim,

Zey



Yorumlar

  1. Ben de bu urunu gectigimiz indirimlerde aldim bugune kadar kullandigim en ama en guzel peeling bugune kadar bunu ariyormusun diyebilirim ama bunu kullandiktan sonra ki henuz daha iki defa kullanma sansim oldu bi iki tane sivilce cikti ama genelde bu ara durup duruo bi iki tane sivilcem cikiyor bu urune baglamak istemedim o sebeple ama bronzlastigim gunun aksami yapmistim ve sanirim cilt rengimi biraz acti zaten bronzluk bende durmaz belki onun da etkisi vardir yuzum falan yumusacik oldu bunu uygulayinca iceriginde de limon varmis limon greyfurt kokusu almistim ben sadece dediginiz gibi gun icinde ya gunese cikmamak ya cok yuksek faktorle korumak gerekiyor cunku gunduz limon ya da limon yagi surup cikarsaniz cildiniz leke yapar gece surerseniz aksine lekeleri gecirir cok guzel bi yazi olmus elinize saglik:)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Cok tesekkür ederim yorumunuz icin, ben de lekelerin görünümünde azalma olmadi, ürünü alma sebebim buydu :)

      Sil
  2. Bu ürünleri yazın kullanmak bence tehlikeli Zey, en iyisi güneşin etkisini kaybetmesini beklemek, dediğin gibi :) Bu markayı ben de deneyeceğim. %30 indirime giriyor arada :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Kullanan herkes özellikle belirtmis günes korunmak gerek

      Sil
  3. elimde sevdiğim 2 peeling var onlar bitince belki bunu da denerim..

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Yazinin fikir vermis olmasina cok mutlu oldum tesekkür ederim :)

      Sil
  4. Etkisi pek tatmin etmedi sanırımseni. Öveni çok beğenmeyeni çok sanırım bu ürünün :(

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ne yalan söyleyeyim cilt lekelerinin rengini actigini birkac ünlü bloggerdan duyunca bir heves aldim ama lekeler aynen duruyor :/ ama temizleme hissini sevdim

      Sil
  5. Bilgi için teşekkürler kayısılı peeling benim de favorim :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Sanirim ben nip fab markasini kayisili peelingten daha fazla sevdim :)

      Sil
  6. Bu ürünü çok merak ediyordum ama bir farkı yoksa almaya değmez, ellerine sağlık canım :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Her zaman söyledigimiz gibi herkesin cildi farkli , bendeki etkileri bu sekildeydi, cok tesekkürler yorumun icin canim

      Sil
  7. Ben de almayı düşünüyordum açıkçası, bilgilendirici bir yazı olmuş ellerine sağlık Zey :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Yazinin fikir vermesine sevindim okudugun icin tesekkür ederim canim :)

      Sil
  8. Elimde bir kaç ürün var onlar bitsin bu ürün de aklımda :)

    YanıtlaSil
  9. Herkes ayılıp bayıldı bu ürüne bende almamıştım iyiki almışım güzel bir yazı olmus teşekkürler :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Cilt lekelerinin rengini actigini söyledikleri icin aldim ben de :/

      Sil
  10. Yağlı ve sivilceyse meyilli cildim olduğuiöin yanak bölgene kesinlikle peeling yapamıyorum. Ama üzülmüyorum şu an Nasıl olsa pek işe yaramıyormuş :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Temizleme hissi güzeldi ama renk actigini gözlemlemedim :(

      Sil
  11. snapchatde de görmüştüm yüzün bayağı kızarmıştı ben de almak istiyodum ama almasam daolurmuş.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Evet paylasmistim epey kizarmisti yüzüm canim

      Sil
  12. Ambalajı çok tatliş :)) kozmetikten baya uzağım da şu aralar hatta hayattan uzağım 😂

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Al benden de o kadar, haftaya daha aktif olacagim :)

      Sil
  13. Biraz agresif sanirim. Hem tanecik, hem de asit iceren hibrid eksfoliyanlar bazen hassasiyete sebep olabiliyor. Guzel bir yazi olmus, ellerine saglik :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Evet dogru bir terim benim icin biraz agresifti, yorumunuz ve ziyaretiniz icin ben tesekkür ederim :)

      Sil

Yorum Gönder