Rival de Loop Regeneration göz cevresi kremi

Merhabalar,

Bugün sizlere Rival de Loop markasina ait göz cevresi kremi yorumlarimdan bahsetmek istiyorum.

Rossmann´larda bulabileceginiz bu markanin ürünleri Vegan, temiz icerikli. Almanya fiyati 3 euro. Icerisinde 15ml ürün bulunuyor. 




Ürün Regenaration yani yenileme ve canlandirma vaadinde ve zengin icerikli oldugu yaziyor üzerinde.
Cok kuru göz cevresi icin uygun oldugunu söyleyen bu krem, iceriginde argan yagi ve kabak bitkisinin taze hücrelerini iceriyormus.



Ürün cok kati bir kivamda degil, jel gibi, ve kolayca birkac dakika icerisinde emiliyor. Kullanirken herhangi bir beze olusumu gözlemlemedim ki bunu ayni markanin baska göz cevresi kremlerini kullanan arkadasimdan duymustum. Sabah aksam uygulanabilir diyor ve ben de bu sekilde kullandim. Göz cevremde herhangi bir hassasiyet olusturmadi.




Ben bu göz cevresi kremini, suradaki yazimda bahsettigim Dior markasinin göz kremini kullandiktan sonra kullanmaya basladim. Ve saniyorum ki, Dior sayesinde oldukca nemli olan göz cevremde bu ürün beni zamanla cok tatmin etmemeye basladi. Ilk kullanmaya basladigimda nemi epey güzel diye düsünmüstüm fakat zamanla nemi yeterli gelmemeye basladi ve uyguladigim kapaticilarin kuru göründügünü farkettim.

Bu sebeple yaridan fazla kullanmis olsamda, kullanmaya devam etmedim. Suan Kiehls markasinin göz kremini kullaniyorum. Nem konusunda daha basarili diyebilirim.





Temiz icerikli ve uygun fiyatli olmasi sebebiyle tekrar alacagim markalardan Rival de Loop, fakat belki baska bir serisinin göz kremini alirim. Tabiki suan elimde kullanilmak üzere beni bekleyen 2 göz kremim bittikten sonra :)

Okudugunuz icin tesekkür ederim,
Zey


Yorumlar

  1. 20 yaşında olduğumdan içeriği çok ağır olmayan yaşıma uygun bir göz kremi arıyordum aslında. Acaba etkisi gerçekten fazla mı hafif yoksa idare eder denilebilecek cinsten mi? :) sevgiler

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Instagram ögrendigim bir bilgiye göre zaten artik Rossmannlarda bu göz kremi yokmus, fakat diger kremlere bakabilirsin tabiki yasina ve cildine uygun olani danismanlara sorabilirsin canim :)

      Sil
  2. Q10 serisi çok başarılı onu öneririm bu markanın

    YanıtlaSil
  3. Çok güzel bir yazı olmuş, yine ❤️
    Sevgiler

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Tesekkürler ziyaretin icin dostum :)

      Sil
  4. merak ettiğim bir markanın ürününü detaylı bir şekilde yazdığınız için teşekkürler :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Okudugunuz icin ben tesekkür ederim :)

      Sil
  5. Alman çikolatalarıyla veya atıştırmalıklarıyla ilgili bi yazı yazmayı düşünür müsün değişik ve faydalı olabilir mesela en sevdiklerini yapabilirsin fiyatlarıyla beraber

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Hic abur cubur alan biri degilim ve sanirim bunu yazarak paylasmak zor videolarda izlemek en guzeli tesekkür ederim fikir icin :)

      Sil
  6. Merhaba bende Rival de Loop markasının Hydro serisinin göz kremini kullanıyorum. Yoğun nemlendirici özelliği 24 saate kadar etkili ambalajı buradaki ürün ile aynı sadece kırmızı yerine mavi renkler kullanılmış. Ben nemlendirmesinden memnunum. Kuru cilde sahibim yaşım 23 yoğun göz çevresi ile ilgili bir problemim yok. Kiehls kremin nemlendirmesi oldukça yoğun, gece kremi olarak kullanıp, gündüz ağırlık yapmaması için Rival de Loop'u tercih edebilirsiniz diye düşünüyorum. Markanın fiyatları Almanya ve Türkiye arasında kur çevrildiği zaman kafa kafaya.
    Sevgiler...

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Merhaba,
      Cok tesekkür ederim yorumun icin, Hydro serisini begenen cok sanirim ben de bir sans verebilirim. Benim t bolgem oldukca yagli fakat göz cevrem bir o kadar kuru. Ve morluk problemim var. Yasimda 30 uzeri oldugundan daha yogun kremlere yöneldim. Fiyatlarin ayni olmasina sevindim, cünkü bircok ürün Türkiye´de pahali oldugundan sikayet ediliyor, Sevgiler

      Sil
  7. Çok sevdiğim ve çoğu ürününü merak ettiğim bir marka ^^ krem standart ve tam bana göreymiş fakat çok kuru göz çevresine sahipleri memnun etmeyecek gibi sanki dimi
    ellerine sağlık <3

    YanıtlaSil
  8. Yorumun icin ben tesekkür ederim <3

    YanıtlaSil
  9. Yanıtlar
    1. Okudugun icin ben tesekkür ederim :)

      Sil
  10. Merhaba,
    Şu an Kiehls'ın göz kremini kullanıyorum demişsiniz. Hangisi diye sorsam? Ben avokado özlü olanını kullanıyorum fakat bir de gece kullanılan Midnight recovery eyes var. İkisi arasında kaldım. Sizinki hangisi?
    Teşekkürler, sevgiler

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Merhaba, benim suan kullandigim kahverengi renkte olan anti wrinkle eye cream size linkini ekliyorum umarim acilabilir
      http://www.kiehls.com/powerful-wrinkle-reducing-eye-cream/693.html?dwvar_693_size=0.5%20fl.%20oz.%20Bottle

      Sil
    2. Link açıldı, çok teşekkürler, sevgiler :)

      Sil
  11. İşte bu dediğim göz kremine ne zaman rast gelicem bilemiyorum..30 yaş üzeri artık daha çok nem ve bakım istiyor,her üründe yeterli ve faydalı gelmiyor..Yazı çok iyi oldu, emeğinize sağlık..

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Dogrusunuz, ben de 30 yas ve üzerine girdigimden daha fazla etki bekliyorum. Sanirim Dior fiyatini hakeden bir kremdi :)

      Sil
  12. çok merak ediyordum bunu, almamaya karar verdim sayende canım ;)

    YanıtlaSil
  13. Benim gozlerimde şişkinlik yarattı bu ürün ve kalıcı bir kurulum birakti😔

    YanıtlaSil

Yorum Gönder