The Body Shop Tea Tree Skin Clearing Lotion

Merhabalar,

Bugün sizlerle yine biten bir ürünümü paylasmak istiyorum.

The Body Shop Tea Tree Skin Clearing Lotion

Icerisinde 50 ml ürün bulunuyor ve Almanya fiyati 9 euro.



Ayni serinin gece losyonunu kullanip bitirdim ve memnun kalinca gece losyonunu tekrar aldim.
Yazisina buradan ulasabilirsiniz.


Tea Tree yani cay agaci özlü seri yagli ciltler ve kizariklik problemi olan ciltler icin düsünülmüs. Paraben icermiyor ve hayvanlar üzerinde test yapmayan bir marka The Body Shop.

Sitesindeki vaadleri su sekilde,
- Kolay emilir
- Mat bitisi ile parlamayi kontrol altina alir
- Antibakteriyal etkilidir
- Düzenli kullanimda cildin daha aydinlik bir görünüme kavusmasini saglar (kizarikliklari azaltir gibi)


Ürün jel kivamda, oldukca hizli emiliyor. Sabahlari makyaj öncesi kullandigimda cabuk emildiginden hic emilmesini beklemek zorunda kalmadim ve makyajimi kusturmadi. Mat bir bitisi oldugu dogru fakat tüm gün kalmiyor. Gün sonuna dogru olusturdugu parlama rahatsiz edici degil. Ürünlerin kokularini tarif etmede pek basarili degilim fakat cok baskin bir kokusu yok, bitki kokuyor gibi geldi bana..



Gözlemlerime gelecek olacak, ayni serinin gece losyonunu kullandigim dönemde yaglanmami azalttigini yazmistim. 
Bu ürünü kullanirken de yanak bölgemin artik neredeyse hic yaglanmadigi söylemeliyim. Sadece T-bölgem gün icerisinde yaglaniyor. Sanirim bu aralar karma ciltliyim :)
Cildimi rahatlatti mi evet, verdigi nemi de sevdim. Özellikle fondoten uyguladigimda burun kenarlarimda olusabilen kuruluk gecti.
Kirmiziliklarimda cok belli bir azalma gözlemlemedim fakat eskisi kadar kizarik durmadigini söylemeliyim. Sanirim verdigi rahatlik ve nem sayesinde cildimi yatistirdigi icin cok fazla kizarmiyorum eskisi gibi.
Cilt lekelerimde bir azalma gözlemlemedim.
Olan sivilce lekelerimi de gecirmedi :/

Yine kafa karistirmis olabilirim, söyle özetlersem,

- Benim icin en önemli olan yaglanmami azalttigini gözlemledigim icin tekrar alirim
- Fakat cilt görünümünüzde gözle görülür bir aydinlanma bekliyorsaniz maalesef ben bunu gözlemlemedim.

Umuyorum birsey atlamadan yazdim, varsa bir eksik affola. Sorulariniz varsa yorum olarak birakabilirsiniz.


Okudugunuz icin tesekkür ederim,
Zey

Yorumlar

  1. Benim cildim karma bana uygun olmayacaktır ama çay özlü ürünlerin sivilcelere iyi geldiğini duymuştum

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Aksine karma ve yagli ciltler icin olan bir seri bu

      Sil
  2. Hiç the Body Shoplardan alışveriş yapmadım. Çok güzel bir ürün. Güle güle kullan. Ama lekeleri geçirseymiş iyiymiş.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Yaglanmami azaltmasi benim icin oldukca önemli bir etki :) Tesekkür ederim

      Sil
  3. Hayvanlar üzerinde test yapmaması ayrıcalıklı olması için yeter de artar bile :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Eskiden pek dikkat etmezdim acikcasi fakat bu aralar dikkat eder oldum ve dogal iceriklere yöneldim :)

      Sil
  4. Karma ciltli oldugum icin cok isime yarıcagını düsünüyorum snapte de görmüştüm zaten teşekkürler :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Yorumun icin ben tesekkür ederim :)

      Sil
  5. Bende karma bir cilde sahibim diğer yorumda yazdığınız gibi karma ve yağlı cilt grupları genelde aynı ürünleri kullanabiliyor. Karma cilt olarak tek dikkat etmemiz gereken nokta yanakları kurutmamaya çalışmak. Onun dışında bu yaz yazlarında zaten T bölgesi çok sıkıntı çıkarıyor :/

    Ürünün en azından yağlanmayı azaltmasına sevindim :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Benim icin yaglanmami azaltmasi cok büyük bir etkiydi bu yüzden gece losyonunu tekrar aldim, sevgiler :)

      Sil
  6. the body shop ürünleri kaliteli ve güvendiğim ürünler, karma ciltli olduğumdan bana da uygun bir ürün, deneyebilirim, sevgiler :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ziyaretiniz icin ben tesekkür ederim :)

      Sil
  7. Ben de Vitamin E serisini deneyeceğim bu kış Zey :) O kuru ciltler için... Sen bu seriyi sevdin gerçekten. Mutlulukla kullan :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Bir alisverim sirasinda bana minik boy 15 ml lik e vitaminli serinin nemlendiricisini hediye vermislerdi ve suan kullaniyorum. Dedigin gibi kuru ciltler icin fakat cok fazla yaglanma yapmadi ilginctir ki, ama kisa da saklayabilirim. Almanyanin kis aylari oldukca sert ve cok iyi nemlendiriciye ihtiyac duyuyorum :)

      Sil
  8. Yanıtlar
    1. Okudugunuz icin ben tesekkür ederim :)

      Sil
  9. Yanıtlar
    1. Hemen bakiyorum dostum, bana sen de :)

      Sil
  10. T-Bölge yağlanma sorunu benimde var sanırım bu yaz mevsiminde fazla sıcaktan olmalı.
    Bu arada bende bloguma beklerim sevgiler :)

    pelorina.blogspot.com

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Yorumunuz icin tesekkürler, hemen geliyorum ziyarete :)

      Sil
  11. Elimdeki stokları bitirince mutlaka bakicam madem kizarikliklara da iyi geliyormuş😊 Yararlı bir yazı olmuş gerçekten 😙Sevgilerimle..

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Sevindim yazimin ise yaramasina, sevgiler :)

      Sil

Yorum Gönder