Bitenler 6 - sampuan - sac kremi - sac maskesi - sac spreyi - sac köpügü - kuru sampuanlar

Merhabalar,

Uzuun bir bitenler serisi hazirladim ve serinin ilk kismi bugunku bitenler 6 :) Hemen baslayalim !


Yves Rocher markasinin elimden geldigince farkli sampuanlarini alip denemeye calisiyorum. Paraben icermedikleri icin tercihim oluyorlar. Almanya fiyatlari 2,5 euro ve sürekli indirime giriyorlar.

1 numara saca parlaklik kazandirmayi vaad eden, iceriginde limon extresi ve e vitamini bulunduran sampuan, hmm pek anlasamadim. Sacimi oldukca sertlestirdi ve sac kremi kullanmama ragmen sacimi tararken cok zorlandim.
2 numara 3ü bir arada parlak, kolay taranan ve yumusak saclar icin sampuan, bir daha alacagim bir ürün degil maalesef cünkü hic köpürmedi ve temizlik hissi vermedi.
3 numara boyali saclar icin renk koruyucu sampuan. Bunu sevdim suan ikinci sisemi kullaniyorum. Güzel köpüren ve temizlik hissini veren ve sacimi sertlestirmeyen bir sampuan oldu. Tabi 3 ay önce boyadigim saclarimin boyasi akti gitti o ayri..
4 numara yipranmis saclar icin onarici sampuan. Güzel köpüren temizlik hissini veren bir sampuandi, tekrar alabilirim.
5 numara normal saclar icin parlaklik veren sampuan da tekrar almayi düsünmediklerimden oldu cünkü temizlik hissini vermedi ve sacimi sertlestirdi.


Loreal mucizevi sac bakim yagi ile devam edelim. Tekrar alabilecegim bir ürün, saclarima parlaklik verdigini ve kolayca taramami sagladigini söyleyebilirim.
Loreal mucizevi sac maskesini de severek kullandim. Tekrar alabilecegim bir ürün. Haftada 2-3 defa uyguladim ve dus sirasinda birkac dakika sacimda bekletip duruladim. Saclarimi yumusacik yapti ve cok hos bir kokusu var.
Organix markasinin argan yagi iceren sac kremini de severek kullandim, kolayca taradim sacimi ve yumusacik yapti saclarimi fakat fiyat olarak biraz pahali ve extra bir etkisini görmedigim icin daha uygun fiyatli ürünlerle devam ederim.
Nivea markasinin seyahat boyu hacim vermeyi vaad eden sampuanini da bitirdim fakat yorum yapacak kadar uzun kullanmadim maalesef. Fakat sacimi sertlestirmedi temizlik hissi de basariliydi.
Isana markasinin seyahat boy olan argan yagi ve erik cekirdegi özü iceren bu sac kremini de bir cirpida bitirdim. Saclarimi yumusatmis ve kolayca taramami saglamisti.



Nivea markasinin seyahat boy olan sac spreyi ile devam edelim. Kendisi sacimi oldukca sertlestirdi, tekrar almayi düsünmüyorum.
Swarzkopf sac köpügünü severek kullandim, tutusu 5-6 saat kadardi ve sacimi az sertlestirdi. Elimde 2 sac köpügüm oldugundan onlar bitmeden yeni almayi düsünmüyorum ama tercih edebilecegim bir ürün.
Loreal markasinin TecniART diye gecen bu hacim veren sac spreyini maalesef artik bulamiyorum. Uzun zamandir elimde olan ve verdigi hacmi oldukca begendigim ayrica cok güzel kokan ve tum gün hacmini koruyan bir spreydi. Cok ama cok az sertlestiriyordu fakat hacmi muhtesemdi! Duyan gören bilen varsa haber edin a dostlar, bulsam 5 tane falan alirim o kadar cok sevdim performansini :)


Son olarak gelelim kuru sampuanlarima, Batiste markasinin 3 farkli kuru sampuanini denedim ve iclerinden acik ara en cok sevdigim original olan oldu. Cok hacim vermese de, yagli görüntüyü ortadan kaldirdi ve sacimi sertlestirmedi. Diger ikisi de sacimin yagini aldi temiz bir görüntü olusturdu fakat ayni zamanda sacimi oldukca sertlestirdi. Bu arada diger ikisi, minik original olandan daha fazla hacim verdi.

Serimin ilk kismi sac bakim ürünlerimden olustu. Devami gelecek :)
Okudugunuz icin tesekkür ederim,
ZeY


Yorumlar

  1. Batiste kuru şampuanı ileride yazacağım bende.. İnanılmaz sevdim.. Ne güzel bir yazı olmuş :*

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ben en cok original olani sevdim yazini merakla bekliyorum canim :)

      Sil
  2. Batiste Kuru şampuanı hiç deneyimlemedim Yazmışsınız ama Olmazsa olmaz diyebileceğimiz bir durum mudur ... Güzel paylaşım için teşekkürler

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Tesekkürler yorumunuz icin, öncelikle Batiste markasina ait bu 3lü icerisinden en sevdigim original olani oldu cünkü yine bu 3lüden sacimi sertlestirmeden yagli görünümü ortadan kaldiran oydu. Fakat fiyatlarini düsünürsek olmazsa olmaz bir ürün degil, ayni performansi bu aralar Isana markasinin (cok daha uygun fiyatli) yesil renkli olan kuru sampuani ile de gözlemledim.

      Sil
    2. Açıkçası Saçlarım Dengesiz beslenme ve diğer bilimum durumlardan öbek öbek dökülmeye başladı Biraz tedirgin oluyorum açıkçası bir ürünü Kullanırken Korkunun ecele faydası olmazdan yola çıkıp ikinci kısmı deneyimlemekte fayda var sanırım.

      Sil
    3. Bu durumda doktora danismadan kullanmayin derim, ne olur ne olmaz. Umarim en kisa zamanda bir cözüm bulursunuz, sevgiler

      Sil
  3. Loreal mucizevi yağ benim de sevdiklerim arasında. Saçlarımın aşırı elektiriklenme sorununda yatıştırmasını özellikle çok sevdim.
    Diğer ürünlerden denediğim olmadı sanırım.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Elektriklenme sorunum olmadigindan birsey yazmadim ben ama belki yorumlarda yazmaniz iyi oldu belki baskasinin isine yarar bu bilgi , sevgiler

      Sil
  4. Batiste Original Kuru Şampuanı severek kullanıyorum, yakın zamanda XXL Volume olanı deneyeceğim merakla :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. XXL volume olan güzel hacim veriyor fakat sertlestirmesini sevmedim ben :/

      Sil
  5. canım eline sağlık çok açıklayıcı olmuş yazın. yvesin bir çok şampuanını denedim ama içlerinde denemediklerim de var. sayende bilgi edindim :) sevgiler <3

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Okudugun icin ben tesekkür ederim <3

      Sil
  6. Bu ay Arganlı Organix benim de bitenlerim ardasındaydı. Aynı şekilde beklentimi karşılamadı. Başka bir çeşidini alıp, kullanmaya başladım bile

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Yesil caylisina basladim onu da paylasirim yakinda :)

      Sil
  7. Canım bu yazını okuyunca yvesrocheri 4 numaralı sampuanini aldım sayende yeni bir ürünle tanışmış oldum. Gerçekten temizlik hissi veriyor.������

    YanıtlaSil
  8. Canım bu yazını okuyunca yvesrocheri 4 numaralı sampuanini aldım sayende yeni bir ürünle tanışmış oldum. Gerçekten temizlik hissi veriyor.������

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Cok memnun oldum güle güle kullan diyorum :)

      Sil

Yorum Gönder