Bitenler 7 - biraz ondan biraz bundan

Merhabalar, 

bitenler serime kaldigim yerden devam ediyorum :)

Bugün bitenler 7 ile biraz ondan biraz bundan bahsedecegim


Almanya dm ve müller magazalarinda bulabileceginiz Treaclemoon markasinin minik boyundaki vucut losyonunu bitirdim. Vanilyali herseyi cok sevdigim gibi bunun da kokusuna bayildim ve 95 cent gibi bir fiyata alabileceginiz bu ürünü uzun bir zaman kullanabiliyorsunuz. Tekrar alacagim ürünlerden :)

Victoria´s secret markasinin Coconut passion ismindeki 250 ml lik body mistini severek kullaniyorum, bittikce aldigim bir ürün. 2 saat kadar kalici daha fazla degil maalesef. Kac tane bitirdim bilmiyorum ama suan yenisini kullaniyorum bile :) Almanya fiyati zaman zaman indirimle 10 euroya düsse de genel olarak 13 euroya satiliyor.

Yine Victoria´s secret markasinin Havaalani Duty Free den aldigim Night ismindeki 250 ml lik mistini bitirdim. Ben bunu parfüm gibi kullandim acikcasi ve kokusunun kaliciligi diger mistlerden biraz daha fazla idi. 250 ml lik bu ürünün fiyati 25 euro idi. Kokusu cok güzel ve yarim gün kadar kalici oldugundan almayi düsünsem de fiyati biraz fazla geliyor acikcasi.


1 numara - The body shop markasinin Moringa dus jelinin dev boyunu 1 yila yakin kullandim ve sonunda bitti :) Daha önce de 3 al 2 ödeden almistim ve uzunca bir süre kullanmistim. Sanirim o zamanlar blogum yoktu. Sürekli ayni dus jelini kullanmayi sevmiyorum, o yüzden araya baskalari girdi. Bu serinin her ürününe bayildigim icin tekrar alinasi bir ürün. Dustan cikinca hala kokusunun burham burham geliyor olmasi cok hos bir his :)

2- numara Yves Rocher markasinin Jardins du Monde ismindeki dus jelini tekrar almayi düsünmüyorum cünkü kokusu benim  tenimde pek kalici olmadi maalesef. Dustan cikarken bile hicbir koku almadim :/

3 ve 4 numara - Armani she ve Jil Sander Sun markalarinin dus jelleri parfümleriyle birlikte set halinde satiliyordu, parfümleri alirken yaninda dus jeli sahibi de oldum. Normalde gidip bu iki markanin ayrica dus jelini alacagimi sanmiyorum cünkü diger dus jellerinden daha extrem bir özelliklerini gözlemlemedim ve pahalilar benim icin:)

5 numara - Fa markasinin Aloe Vera iceren dus jelini indirimde gördükce aliyorum fiyati 1-1,5 euro ve uzun bir süre kullanabiliyorum. Suan yedeklediklerimden. Cildimi nemlendiriyormus gibi hissediyorum ve aloe vera iceriklere bu ara zaafim var nedense :)

6 numara Kneipp markasinin dus jelini arkadasim dogum günümde hediye etmisti. Benim kozmetige olan ilgimi bildiginden bana bircok dogal icerikli markalardan olusan bir set hediye etmisti ve dus jeli de bunlardan biriydi. Almanya fiyati 3,5 euro olan bu dus jeli 200 ml lik bir üründü ve kokusu kalici olmadigindan tercih edecegimi zannetmiyorum. Durumalasi da zaman alan bir dus jeliydi. Ayrica daha ucuza alternatiflerim de varken :) Kendisine tesekkür ediyorum cünkü bu markanin denedigim ilk ürünü oldu :)

7 numara Rossmann markasi Isana dus peelingini severek kullandim fakat bir daha bu ürünü görmedim maalesef cünkü sinirli üretim bir ürünmüs. Deniz tuzu iceren bu peeling iri tanecikli olmasina ragmen cilde zarar vermeden ölü hücrelerden kurtulmanizi sagliyordu. Peeling sonrasi cildim pürüzsüz oluyordu.Vücut peelinginde iri tanecikleri seven biri olarak bu ürünün sinirli üretim olmasina üzüldüm acikcasi.

 8 numara Nivea krem vucut peelingi de sürekli aldiklarim arasinda. Hem peeling hem de nemlendirme etkisini cok seviyorum. Almanya fiyati 2,5 euro olan bu ürün 200 ml ve uzunca bir süre kullanabiliyorum. Suan yedegi olan bi ürün.


Almanya Aldi ve dm magazalarinda bulabileceginiz 50 cent gibi bir fiyati olan gözlük temizleme mendillerinden de epey bitirdim. Gözlük kullanan biri olarak hem gözlüklerimi temizlemek icin hem de telefon, tablet ve bilgisayar ekranimi temizlemede kullaniyorum. Bittikce aldiklarimdan kendileri.

Türkiye´den 5-6 kutu alip getirdigim ve suan bittigi icin üzüldügüm bir ürün oldu Rituel de Beaute siyah nokta bantlari. Benim simdiye dek kullandigim en etkili siyah nokta temizleyen bantlar bunlar oldu diyebilirim. 


Essence markasinin sprey seklindeki hizli oje kurutucusunu maalesef bir daha alacagimi zannetmiyorum. Bunun yerine yine Essence markasinin hizli oje kurutan damlalarini kullaniyorum ve gayet memnunum. Bu sprey, ojenizi ince sürseniz bile yine de hizli kurutmuyor bence ve birkac dakika bekledikten sonra bile kurudumu acaba diyerek dokundugum ojem üzerinde parmak izlerimi görebiliyorum. Ayrica yakindan uygularsaniz ojenizi bozuyor :/



Soguk Almanya ayazinda özellikle kisin ellerim cok kuru oluyor. Bu sebeple cok etkili el kremi arayisindaydim ve Norvec bilim adamlarina güvenip Neutrogena el kremine bir sans vermistim. Diger kullandigim el kremlerinden daha iyi bir nemlendirmesi olmadi maalesef ve parfüm de icerdiginden bir daha tercih edecegimi zannetmiyorum.


Listerine Advanced white agiz calkalama suyu - - - sanirim suan 15. sisemi kullanyiorum desem anlarsiniz ne demek istedigimi :) Simdiye dek en cok satin aldigim ürün kendisi, tebrikler :)


Eos el kremi ya da losyonu, 44 ml ürün iceriyor ve Almanya fiyati 6 euro normalde. Fakat ben bu kremlerden 2-3 cesit Amerikadan 2 dolara almistim. Douglasta indirimde 3 euroya görünce tekrar resimdeki rengini satin aldim. Cok güzel kokuyor, ve kokusu kalici! Hizli emiliyor ve elleri yumusacik yapiyor. Icerigini sormayin icerigini ögrenip bu kokudan vazgecmek istemiyorum :)

Yves Rocher el kremini de kampanyadan 2 al 1 öde ile almistim. Suan ikincisini de bitirmek üzereyim. Hizli emiliyor ve elleri yumusacik yapiyor. Kokusu bana cok itici gelse de temiz icerikli oldugundan, diger yedekledigim el kremlerim bittiginde alabilecegim bir krem.


Uzzuuuun bir bitenler olacagini söylemistim, umarim cok uzatip sizi daraltmadim, bitenler sanirim 2 ya da 3 yazi daha devam edecek :)

Okudugunuz icin cok tesekkür ederim !
ZeY

Yorumlar

  1. Rituel de Beaute siyah nokta bantlarindan memnun kalmayan bir tek ben varım galiba... bu bilgilendirici paylaşım için teşekkürler... vielen danke husche frau :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ben sanirim 6-7 farkli marka kullandim simdiye dek ve en sevdigim bu oldu bilemedim ki :/ Vielen dank Schatzi ;)

      Sil
  2. Bu siyah nokta bantlarından almak istemiştim çoğu kişinin memnun kalmadığını görünce vazgeçmiştim.. Bakıp alıcam bende çok merak ediyorum :)) Listerine ağız çalkalama suyunu bende başarılı buluyorum :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ikisini de severek kullandim hatta Listerine hala kullaniyorum, okudugun icin cok tesekkür ederim :)

      Sil
  3. Victoria's Secretin ürünlerini ben de çok seviyorum

    YanıtlaSil
  4. Baya yer açılmıştır emeğine sağlık canım :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Uzun zamandir 3 posette birikiyordu artik yazmanin zamani gelmisti :)

      Sil
  5. Gelsin yeniler :)

    Rituel de beaute benimde favorim

    YanıtlaSil
  6. Victoria Secret'in body mistlerini ben de çok seviyorum ama burada gereksiz pahalılar nedense😢 Fa duş jelini ben de görürsen deneyeyim Zey😊😊 Bayaca ürün bitmiş, yenilere yer açılmış😍😍 Öpüyorum❤️❤️

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Epeydir birikmislerdi yazip cöp eve dönsümekten kurtulmam lazimdi :)

      Sil
  7. Burun bantları gerçekten harika suana kadar nivea da kullandım ama en iyi sonucu onlar verdi :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Nivea ben de kullandim snapchatte paylasmistim hatirlarsin belki, alnimda mükemmel is cikardi nivea ama burun üzerimde maalesef hayal kirikligi oldu :/

      Sil
  8. E baya ürün bitmiş tebrikler :)

    YanıtlaSil
  9. bitenlerin yerine sırada bekleyenleri kullanmak da ayrı bir keyif oluyor bende, sizinkiler de çok güzel denemediklerimi rastladığımda denemek isterim Türkiye'de varsa tabi :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Aynen öyle haklisiniz, yer aciliyor cekmeceler bosaliyor cok hos bir his :)

      Sil
  10. This is so inspiring! I love the post:)

    irenethayer.com

    YanıtlaSil
  11. ısana nın vücur peeligini bir ara burada da görmüştüm ama alamadan bitmişti bulursam alırım kesin :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Sinirli retim oldugundan ben denk gelmiyorum artik :/

      Sil
  12. Bende Berlindeyken Fa markasının duş jellerini severek kullanmıştım. Genel olarak markanın her ürününü seviyorum. :) O zaman gelsin yeniler :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Yeniler gelmez mi devamli geliyorlar :)

      Sil
  13. gelsin yeniler :) çok güzel şeyler bitirmişsin, koku zevkimiz benziyor seninle. sevgiler <3

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ne güzelmis o zaman parfüm deo ya da vucut losyonu yazilarina daha da bir dikkatli olurum sen seversen ben de sevebilirim :)

      Sil
  14. Victoria´s secret iın bu ürününü ben kullanıyorum ama hala yazısını yazmadım. Bir dahaki alışıma kullanmadan fotoğraflayaım bari. En büyük sorunum denemeden önce fotoğraflamayı unutmak.
    Bu arada duş peelinginden nahsetmişsin Isana nın, Rossmann a gittiğinde Welness Beauty peelinge bir bak eğer denemediysen. Ben şubat 2014 tarihinden beri aralıksız kullanıyorum. Yazısı blogda var bi bak istersen. Gidip bulamamak gibi bir korku yaşıyorum her defasında. O derece seviyorum.
    Listerin i büyük oğlum kullanıyor. arada farklı marka denese de dönüş Listerin oluyor.
    Sanırım diğer ürünleri denemedim :/

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Victoria secret body mistin kaliciligini bir de sizden duymak isterim acikcasi cünkü Türkiye´den alanlar hic ama hic kalici olmadigini yazdilar bana yine merak ettim burdaki üretim ile Türkiye´de satilan farkli mi yine icerik farki var mi diye..
      Wellness beauty dus jeli ve vucut losyonunu aldim minik boylarini ama peeling göremedim aklimda olsun mutlaka bakarim merak ettim dogrusu. Rossmann kapandi benim burda Eylük Ekim gibi tekrar acilcak o zaman insallah.
      Listerine ciddi anlamda en fazla aldigim ürün olabilir simdiye dek :)

      Sil

Yorum Gönder