Bitenler 8 - Yüz yikama jelleri - makyaj temizleyiciler

Merhabalar,

Biraz uzuuun bir bitenler yazisi daha sizleri bekliyor, hazir misiniz ?


Bioderma sebium yüz yikama jeli : Sevgili Sevda blog sahibesi Sevda´nin cekilisinden kazanmistim. Tabi ben Türkiye´ye gidip ürüne kavusana dek epey bir zaman gecti. Kullanim tarihinin yakin bir tarihte bitecegini yazmisti cekilis sirasinda ve bunu bilerek katildim ben de. Ama dedigim gibi ürüne kavustugumda 3 hafta gibi bir kullanim sürem oldu. Sivilce yapmadan yagli cildimi iyi temizledi diyebilirim. Keske daha fazla deneyimleme sansim olsaydi ama sonrasinda makyaj firca ve süngerlerimi yikamada kullandim. Ilerde tekrar alip denemek istedigim ürünlerden biri.

Garnier 3ü bir arada yüz yikama (temizleme), peeling ve maske : Bu ürünü hep bulunduruyorum evde, arada farkli peelingler kullansam da zaman zaman geri dönüyorum. Iyi temizledigini düsünüyorum ve tanecikleri tahris etmiyor. Yüzüme verdigi ferahlik hissini cok seviyorum. Icerisindeki salisilik asit sayesinde sivilce olusumunu da engelliyor ve cildi matlastirma etkisi var anlik da olsa. Hatta bunun detayli bir karsilastirma yazisini cok eskiden yazmistim surayi tiklayarak okuyabilirsiniz. Tekrar alma vaktim geldi bu ürünü :)

Neutrogena visibly clear yüz yikama jeli: Bu turuncu renkli olandi ama greyfurt iceren degildi. Zamaninda fotograf cekmedigim ve notlar almadim bu ürünle ilgili tek hatirladigim sey ilk kullanmaya basladigimda sivilce yapmisti fakat daha sonra gecti. Suan raflarda göremedigim bir ürün bircok yeni cesidi cikti visibly clear serisinin. Fakat sivilce yaptigi icin tekrar almayi zaten düsünmüyordum.



Yves Rocher markasinin 3 dakika degil 30 dakika tutsam da bir etkisini göremedigim, ürünün ne ise yaradigini cözemeden bitirdigim bu buz etkisi veren (hmm peki) maskesi... Kullanan varsa ve etkisini gören olduysa bana yorum yazsin lütfen sirf meraktan tekrar alip denerim yani :)

bebe karma ve yagli ciltler icin yüz yikama jeli ve peelingi: bebe markasinin icerigi cok temiz olmasa da uygun fiyatli olmasi sebebiyle tercih ediyorum zaman zaman fakat bu jelden pek memnun kalmadim. Makyajimi temizleyip yüzümü bu jel ile yikiyordum sonrasinda ise gül suyu ile tonikliyordum bir pamuk yardimiyla. Bir de ne göreyim tonikleme sirasinda hala makyaj kalintilari oluyordu pamukta :/ bizimle diyilsin !


Nivea rollonlari seviyorum bittikce aliyorum. Rollonlari ne kadar seviyorsam deosunu bir o kadar sevmedim. Ter kokusunu önlemedi benim tenimde, bir daha deo almam ama rollon lar basarili :)


Loreal skin perfection tonik paraben icermese de burham burham alkol kokusuyla beni benden aldi her aksam kullanirken :) Olumlu ya da olumsuz bir etkisini de göremedim ben bu yüzden tekrar almam

Yine ayni serinin Loreal skin perfection serumunu bitirdim. Bunun yazisini ayrica yazmak isterdim fakat düzenli kullanmadim. Olumsuz bir etkisi olmadigi gibi kullanirken güzel bir etkisini de gözlemlemedim.



Garnier cift fazli 400 ml lik makyaj temizleme suyu bitti ve yazisina buradan ulasabilirsiniz. Tekrar almayi düsündügüm bir ürün

Garnier normal ve hassas ciltler icin makyaj temizleme suyu ufak boy bitti, tekrar almam sanirim cünkü yapis yapis bir his birakti, makyaji iyi temizlese de o biraktigi hissi sevmedim. Suan yesil renkli olan karma ve hassas ciltler icin olani kullaniyorum.

Garnier cift fazli göz makyaji temizleyicisini de bitirdim. Bu ürünü sevdim, ovalamadan göz makyajini cikardi ve tuhaf bir his de birakmadi. Kirpiklerimi besleyip gürlestirmese de tahrise sebep olmadigindan tekrar alinasi bir ürün



Yves rocher hassas gözler icin olan göz makyaji temizleyicisi : aman yarabbi böyle bir yanma yok böyle bir göz cevresi kizarikligi yok! Bir daha almam ama alana bir kez daha düsün derim :)

Almanya dm markalarindan dogal icerikleriyle meshur bir marka Alverde cift fazli göz makyaj temizleyicisi: Dogal iceriklere yönelince bunu da denemek istedim ama degisik bir ürün pamuk üzerine dökünce ve makyajimi silerken gözlerimde köpükler oldu. Sonrasinda biraktigi his de hic hos degildi yüzümü mutlaka yikamam gerekti. Neden köpürdü bilinmez ama bir daha almam :/



Termal sular o kadar meshur olunca Avene markasinin bu termal suyunu denedim. 3 euro burdaki fiyati ve guzel ferahlik serinlik veren bir ürün. Ben ayrica nemlendirdigini düsünüyorum sizlerden ayni fikirde olan var mi? Kesinlikle tekrar alacagim bir ürün :)

Lancome minik seti Visionnaire nemlendirici, Advanced Genifique serumu ve bir adet maskara ile set halinde 12 euroya almistim. Visionnaire birsey anlamadan bitti ayni sekilde serum da, olumsuz bir etkileri olmadi, ilerde firsatlar el verirse özellikle nemlendiriciyi denemek isterim :)

 Eos lip balm naneli olan en sevdigim diyebilirim tekrar alinabilir.
Nuxe lip balm da basarili nemlendirmesi ile gönlümü caldi.
Yves Rocher vanilyali lip balm: vanilya zaafim yüzünden aldigim ve zamanla uyguladiktan sonra dudaklarimi bana isirtan nemlendirici. Kokusu benim gibi vanilya asigi icin sahane ! ama nemlendirmesi pek yeterli degildi tekrar almam sanirim :)



Bir daha bitenleri bu kadar biriktirmeden daha kisa kisa yazarim diye düsünüyorum, umarim cok fazla daraltmadim sizleri,
buraya dek okuduysaniz cok ama cok tesekkür ederim :)
iyiki varsiniz <3
ZeY



Yorumlar

  1. Canım ablam son yazımda seni mime davet ettim, umarım katılırsın ❤

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Eger güzel bir isik yakalarsam katilirim canimcim bilemedim cok tesekkürler davetin icin :)

      Sil
  2. Bravo Zeynep sana, keşke bende bitirebilsem böyle :) Gitsin eskiler gelsin yeniler :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Son 4 aydir biriktirdiklerim bunlar, aslinda cok uzun oldu ama biran önce yazip evde yer acmak istedigimden böyle yaptim :) Yeniler hep geliyor zaten ah ah

      Sil
  3. bioderma, garnıer, nivea deodorant ürünlerini kullandım bende memnun kaldım ürünlerden.^^ takibe aldım blogumada beklerim sevgiler :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Memnun oldum ben de takipteyim sevgiler :)

      Sil
  4. Garnier çift fazla makyaj temizleyicisinden ben hiç memnun kalmadım sen neyini sevdin canım merak ettim :) Yves rocher o maskeyi bende kullanıyorum ama etki olarak sadece ferahlatıyor :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Detayli yazisini yazmistim canim istersen bakabilirsin

      Sil
  5. nuxe lip balmı ben de kullanıyorum şu aralar. yvesinkini de çok merak ediyorum vanilyaya bayılırım :) nivea deo hakkında ben de aynı şeyi düşünüyorum, ter kokusunu bastırmıyor rollon u daha başarılıydı. yenilerini mutlulukla kullanın <3

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Vanilya seven birini daha görmek mutlu etti beni :) Tesekkür ederim canim

      Sil
  6. Bitenler yazıların oldukça bereketli maşallah canım ellerine sağlık :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Cok biriktirip yazdigim icin böyle oluyor artik biriktirmeden yazmayi ögrenmem gerek :/

      Sil
  7. Merhaba,
    Yves rocher'nin sizinkinden değil de kayısılı peelingini kullanıyorum, henüz güneş yanığı olduğum için pek efektif kullanamadım ama kokusu eeh işte, bu tarz serinlik veren maske ve peelingleri buzdolabında tutmak lazım gibi yorumlar var, katılıyor musunuz? yoksa yapısını mı bozar sizce?
    Teşekkürler

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Merhaba, kayisili peelingi kullanip blogumda yazmistim ben cok abartildigini düsünüyorum bir daha alacagim bir ürün degildi benim icin meraktan aldim :)
      Peeling ya da maskelerimi buzdolabinda saklamiyorum bir fikrim yok aslina bakarsaniz denemek gerek belki de o sekilde daha iyi verim alinabilir üründen

      Sil
  8. Bioderma sebium yüz yıkama ürününü bende kullanıyorum baya memnun kaldım. Loreal ürünü içinde katılıyorum tekrar alınacak kadar iyi bir işlemi yok.Süper detaylı bir yazı olmuş emeğine sağlık canımcım :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Biodermayi alip düzenli kullanmak istiyorum aklimda olanlardan cok tesekkürler :)

      Sil
  9. Bioderma favorilerim arasında ama o kadar paraya içerik daha güzel olsa tadından yenmeyecek. Garnier'ın bu ürününü yeni deniyorum pek ısınamadım ama bakalım.
    Gelsin yeniler ✌️

    YanıtlaSil
  10. Garnier 3ü bir arada yüz yıkama jelini kullandım çok memnunum halende kullanıyorum bir üründen bende şikayetçiyim çok
    Yves rocher hassas gözler icin olan göz makyaji temizleyicisi hiç memnun kalmadım derim çok ince göz altlarım dahada ince hemen yıkadım ama çıks işe yaramaz sağol canım selamlar.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ben de sevmedim maalesef hassas gözler icin demesine ragmen iyi gelmedi bana :/

      Sil
  11. Çok güzel bir yazı olmuş canım yves rocher temizleyicisini bende merak ediyorum :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Okudugun icin ben tesekkür ederim :)

      Sil
  12. Maşallah Zey, ne çok biten olmuş. Darısı yenilerinin başına... Skin perfection serum beni de memnun etmemişti. Çok güzel oldu bu yazı dizisi bence, bol bol bitenler okuduk, pek seviyorum ben :D

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Cok biriktirdim o yüzden cok uzun oldu ama bir daha bu kadar biriktirmem ders olsun :)

      Sil
  13. Neredeyse aynı ürünleri kullanıyoruz 😊 Ne kadar güzel bu kadar çok ürün bitirebilmişsin. Darısı başıma ((:

    YanıtlaSil
  14. su garnıer hem maske hem peelingı sende okuduysam alınır demektır ellerıne saglık kuzum cok guzel bır yazı olmuş :*

    YanıtlaSil
  15. Dolu dolu bir bitirme yazısı olmuş,maşallah :) Garnier çift fazlı temizleyici ile bir ben anlaşamadım sanırım :/

    YanıtlaSil
  16. Bayılıyorum bitenler ve alışveriş yazılarına *.* Bu arada ne çok benzer ürün bitirmişiz.
    Garnier 3ü 1 arada benim cildimi kışa zamanları -yağlı cildimi- efsane kurutmuştu. Berlindeyken bebe markasını bende çok sevmiştim.Limited edition ambalajlı ürünlerini hele :) Loreal toniğin bende yeşil/mavi olanı vardı.O da aynı alkol kokusundaydı. Ve serumu ben çok sevmiştim. Yazmıştım sanırım blogda.
    Senin yazın kadar uzun bir yorum olduysa ödeştik sayıyorum ve susuyorum :) :*

    YanıtlaSil
  17. Garnier yıkama jeli hariç hepsine katılıyorum fakat o ürünü dikkatli kullanmanızı tavsiye ederim, tanecikleri çok büyük ve insanın yüzünü çiziyor :

    YanıtlaSil
  18. Baya ürün bitmiş garnier çift fazlı temizleyiciyi ben de sevdim :)

    YanıtlaSil
  19. garnierin peelingi ne hikmetse sürekli elimde.
    okadar peelingim var sanki onunla yapınca cildim daha güzel temizleniyor arınıyor.

    YanıtlaSil
  20. Harikasınız, ne çok ürün bitirmişsiniz :)) Ben de nuxe lipbalmını çok merak ediyorum ama elimdekiler bitmediği için almak istemiyorum :)Yeni ürünleri mutlulukla kullanın :)

    YanıtlaSil
  21. denedim bitti diyosuuuun :)

    YanıtlaSil
  22. Bioderma yı ben de sevdim. Garnier 3 n 1 evet bence de başarılı. üstelik benim cildim kuruya yakın karma. Sadece burun kenarlarımda hafif yağlanma olur arada. ona rağmen sevdim.
    Bir çok ürün var burada ve sanırım bir çoğunu kullanmadım.
    Garnier çift fazlı argan yağlı olan ise günlük makyajda işe yaradı ama waterproof ürünlerde çok başarılı bulmadım. Onda da yine Bioderma yı başarılı buluyorum ilgili ürünlerinde.

    YanıtlaSil
  23. Garnier 3ü bir arada temizleyecesini ve çift fazlı göz makyajı temizleme suyunu çok seviyorum :) Keşke ben de biraz daha fazla ürün bitirebilsem Zey :)

    YanıtlaSil
  24. canım ben Kubra... keşke com olarak alsaydın... dıkkat et .de vırus ceker

    YanıtlaSil
  25. Çok çaliskansiniz kizlar ben bu kadar ürünü hayatta kullanip bitiremem.

    YanıtlaSil
  26. merhaba canım :) bloguma beklerım

    YanıtlaSil
  27. Ayy keyifle okudum Zey çok güzel olmuş yazın :) Loreal skin perfection testerını kullanmıştım beğenmiştim ama şimdi sen böyle diyince normal boyunu almaya korktum :D emeğine sağlık <3

    YanıtlaSil
  28. Yves rocher maska cidden cok kötü canım diğer ürünleri de biraz şisiriliyor malesef

    YanıtlaSil

Yorum Gönder