Catrice isiltili tekli farlar

Merhabalar,

Bugun Catrice markasina ait icerisinde isiltilar bulunan tekli farlar ile devam ediyorum.

Almanya fiyatlari 2,99 euro. Klasik bir Catrice paketlemesine sahipler, düsürmeniz durumunda kolayca kirilabilirler. Icerisinde 3 gram ürün bulunuyor.


Elimde markaya ait isiltili sadece bu iki far var. Hemen acik renk olanla baslayalim. 
540 Rose Marie´s baby
Yazarken söyle bir duraksayip düsündüm de sanirim olumlu birsey yazamam bu acik renkle ilgili. 
Pigmentasyonu oldukca zayif, toz yapida, resimde gördügünüz swatchu elde etmek icin 6-7 defa üzerinden gectim.
Tozutma problemi var.
Yine Catrice markasinin far bazi ile kullandim ve genel olarak far bazindan memnun olsam da bu far kalici olmadi nedense. Ama icerisinde büyük simler olmadigindan, etrafa da bulasmadi, sanirim tek olumlu özellik bu.



Ikinci olarak 560 I like to mauve it
Rengine bayilip almistim. Hala rengini cok seviyorum. Yansimalari cok hosuma gidiyor, rengi cok farkli geliyor bana. En azindan benim sahip oldugum farlar icinde rengini en sevdiklerimden biri :)
Pigmentasyonu diger acik renge oranla iyi diyebilirim. Icerisinde büyük simler yok ama verdigi isilti cok hosuma gidiyor. Toz yapida ama acik renk kadar tozutma yapmiyor, ama yine de tozutma yapiyor.
Far bazi ile göz kapagimda oldukca kalici ama gün sonuna dogru göz cevreme bulasip göz cevremde parlamasi pek hos olmadi.


Renkleri resimlerde görebilirsiniz.


560 numarayi (koyu renk olani) tüm olumsuz özelliklerine ragmen renginden ötürü cok sevdim :)


Okudugunuz icin cok tesekkür ederim,
ZeY

Yorumlar

  1. Koyu renkli olanı çok beğendim.Güle güle kullanın :)

    YanıtlaSil
  2. 560 ın rengini bende çok sevdim. Bu arada ben far sürmeyeli ne kadar oldu? bu kış ki hedefim en az iki kez far sürmek.... sevgiler ...

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Zaman zaman ben de uzak oluyorum makyajdan ama bu aralar zamanim var renklerle oynuyorum biraz :)

      Sil
  3. Koyu renkli olan gerçekten çok güzel görünüyor Zey, keşke yapısı da memnun etseydi😌

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Rengi o kadar farkli geldi hosuma gitti ki, istedigi kadar dagilip bulassin severek kullaniyorum :)

      Sil
  4. Renklerden çok isimleri sevdim ;)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Isim konusunda oldukca yaratici bu aralar markalar :)

      Sil
  5. ı like to mauve it :) iyiymiş.
    Keşke yapıları da iyi olsaymış

    YanıtlaSil
  6. Rose Mary'nin bebeği mi :) Mavi bir far olsa anlarım da o bebeğin masmavi gözleri vardı :) Üzgünüm isme takıldım, 560 numaraya bayıldım. Çok seviyorum böyle renkleri. Güle güle kullan Zeynep :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Hic düsünmemistim acikcasi :) Tesekkür ederim

      Sil
  7. I like to mauve it rengine bayıldımmm,markaya ulaşır ulaşmaz kesinlikle bunu alıcam, çok güzelmiş, güzel günlerde kullan dilerim :)

    YanıtlaSil
  8. 540 gibi renkler şu sıralar tercihimmm 😊😊 güle güle kullan canım

    YanıtlaSil
  9. 560'ın rengine bayıldım ya cok cok güzel :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ben de rengi farkli ve cok guzel buldum :)

      Sil
  10. ikisi de çok güzel ama 560 efsane görünüyor bulduğum an kesinlikle alacağım <3 isimleri de ayrı olay :D

    YanıtlaSil
  11. Kozmetik ürünlerinin isimli olmalarına bayılıyorum,sevimsiz kodlar yerine isim olunca -hele ki rujları- sahipleniyorum. Herkes gibi bende 560 e aşık oldum :D

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Begendigine sevindim, bazilari gereksiz uzun isimli oluyor ben aklimda tutamiyorum :)

      Sil
  12. 560 numaralı olan bir yerden tanıdık geliyor ama bilemedim ki

    YanıtlaSil
  13. ELİNE SAĞLIK CANIM CATRİCE FARDA 1 NUMARA :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Sanirim Essence tekli farlari biraz daha fazla seviyorum :)

      Sil

Yorum Gönder