Catrice mat tekli farlarim

Merhabalar,

Bugün Catrice markasina ait mat tekli farlarimi sizinle paylasmak istiyorum.



Almanya fiyatlari 2,99 euro. Herbirinde 2 gram ürün bulunuyor ve hic bitecek gibi görünmüyor. Seffaf klasik Catrice ambalajlarina sahip ve düsürdügünüzde kirilma ihtimalleri cok fazla.



Siz de farkettiniz mi bilmiyorum ama hep ayni tonlarda farlarim var.Elim hep ayni renklere gidiyor.

Farlarin yapilari toz ve maalesef tozutma yapiyorlar. Parmakla uygulamak biraz daha az tozutma yapsada yine de dikkat etmek gerek. Baz kullanmadan far kullanabilen biri degilim, o yüzden bazsiz denemedim fakat Catrice markasinin far bazi ile oldukca kalicilar. Acik olan 2 rengin pigmentasyonu diger 2 koyu renge kiyasla biraz daha az. Koyu renklerin renk vermesi de cok basarili degil, tam rengi almak icin 2-3 defa uygulamak gerekiyor. Acik renklerin tam rengini görebilmek icin ise 4-5 defa üzerinden gecmelisiniz.


Numaralari yazdim fakat bir de isimlerini yazmak istedim, neden bu kadar uzun ve karisik isimler vermisler hic anlamadim, hatirlamasi oldukca güc :(

790 Peachahontas
350 Starlight expresso
790 i wear my plum glasses at night
870 on the taupe of the matt everest

Son bir not düsmek isterim, siz siz olun far fircaniza ürün almadan önce fircanizi islatmayin, cünkü islattiginiz firca ile farinizi alirken, ayni zamanda o islakligi ürünün üzerine birakiyorsunuz ki, bu da farin yapisinin taslasmasina neden oluyor. 

Farlarin pigmentasyonlari zayif oldugundan islak firca ile denemek istedim. Pigmentasyonda bir artis olmadigi gibi, ürün üzerinde sert bir tabana birakti. Daha önce paylastigim her fari yada far paletimi bu sekilde kullandim fakat hic böyle bir durum gözlemlememistim.




Okudugunuz icin tesekkür ederim,
ZeY

Yorumlar