Essence Mosaic blush - 20 all you need is pink

Merhabalar,

Bugun Essence markasina ait bir allik hakkinda yaziyorum.

Essence Mosaic blush - 20 all you need is pink



Icerisinde 4,5 gram ürün bulunuyor ve klasik bir Essence paketlemesine sahip. Düsürmemeye özen göstermek gerek cünkü kolay kirilabilir.

Almanya fiyati 2,99 euro.






Ilk bakista isiltili duracagini düsünmüs olsam da icerisinde isiltilar simler bulunmuyor fakat donuk bir mat da degil.



Aslinda rengi cok hos, seftalimsi gibi dursada pembeye yakin bir renk uygulandiginda.
Tozutma problemi var.
Pigmentasyonu oldukca zayif. Bu allik icin iyi bir özellik olabilir cünkü biranda asiri pembe bir renk vermiyor.
Fircaya ürün almak oldukca zor 5-6 defa fircayi ürün üzerinde gezdirmek gerekiyor. Parmakla uygulamak daha iyi oluyor fakat parmakla ürün alirken de topaklanmalar oluyor ve fazlaca tozutuyor.
Dagitmada bir sorun yasamadim, kolayca homojen dagildi zaten rengini cok fazla vermediginden hic sorun olmuyor tekrar tekrar uygulanabiliyor :)
Gün boyunca kalici oldu da diyemem 3-4 saat kaliciydi.



Görüntüsüne kanip aldigim bu allik, aslinda almasam da olurmus dedirtti maalesef. Elimde benzer renklerde alliklar da varken neden Zeynep neden yine allik aldin? Pek allik insani da degilim o yüzden bir süre allik satin alacagimi düsünmüyorum :)


Okudugunuz icin tesekkür ederim,
ZeY




Yorumlar

  1. Essence ürünlerini severim normalde. Bende silky touch allıgi var onu severek kullandım. Ama pigmentasyonu düşük onunda :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Bir yandan iyi aslinda rengini bam diye vermemesi ama bilemedim :)

      Sil
  2. Renk ve görünümü çok hoşmuş bence.Burada görürsem mutlaka bakarım...

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Rengi gercekten hos haklisiniz. Sevgiler

      Sil
  3. görüntüsü ne kadarda güzel duruyor resmen al beni al beni diyor :))
    demekki görüntü insanı yanıltırmış:))
    Selamlar.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Görüntüsü itibariyle albenili bir allik sanirim beklentiyle alakali :)

      Sil
  4. Görünümü gerçekten güzelmiş, pigmentasyonu daha iyi olsaymış tam alınacak ürünmüş :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. hafif allik severler icin ya da cok acik tenliler icin uygun olabilir

      Sil
  5. Essence ürünlerini çok seviyorum bana göre tek sıkıntısı ambalajları düşürünce geçmiş olsun, buda öyle olduğu için tercih etmem :))

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Evet düsürünce hemen kiriliyorlar maalesef :/

      Sil
  6. tozutması ve pigmentasyonunun zayıf olması kötüymüş zira o kadar şeker duruyor ki ilk gördüğüm yerde atlayabilirdim. aslında turuncu pembe karışımı renkteki allıkları çok beğeniyorum, görüntüsü zaten harika. insanın kanmaması çok zor :) eline sağlık canım <3

    YanıtlaSil
  7. Rengi gerçekten çok güzelmiş Zey :) Bende de çok allık var, bitmiyorlar da...

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Sorma ben de allik insani degilim ama ona ragmen aliyorum :)

      Sil
  8. Rengi çok güzelmiş keşke pigmentasyonu iyi olsaydı.

    YanıtlaSil
  9. Renk tam benlik gule gule kullan canim 😊

    YanıtlaSil
  10. Kabına aldandığımız bir essence ürünü daha. Günlük olarak yanağıma renk olsun diye kullanılabilir aslında :) Ellerine sağlık :*

    YanıtlaSil
  11. Görüntüsü çok hoş burada yok olsa kesin gözüm kayardı :)

    YanıtlaSil
  12. Yorum yapmasamda hepsini okuyorum zeyyy😘😘

    YanıtlaSil
  13. Isiltili olmamasi çok iyiymis 😊

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Isilti seveni oldugu kadar sevmeyeni de cok :)

      Sil
    2. Far için ışıltı güzel ama allık için aynı şeyi söyleyemiycem 😊

      Sil
  14. Sende görüp bende almistim hemen daha kullanmadim bende nasil olucak acaba. ��

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Hafif bir rengi var eger daha bugday tenliysen cok daha hos olabilir rengi :)

      Sil
  15. Bende pek sevemedim, alınmasa da olur dediğin gibi ablacım ^^ <3

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Benzer renklerin eminim vardir canim :)

      Sil
  16. Allikla çok pigmentasyon bazen sorun yaratıp tüm makyajı mahvedebiliyor aslında. Fakat kalıcılık sorun tabi sürekli makyaji kontrol etmek ve tazelemek de bana göre değil 😁Ama rengin albenisi fazla imiş gerçekten.Bir de hangi fırça ile uyguladin? bazen bazı fırçalar yüzünden de uygulamada sorun olabiliyor

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Acili allik fircasi ile uyguladim ,RT allik fircasi ile uyguladim, RT kontur fircasi ile uyguladim. Epey bir denedim.. hatta islak kuru her türlü uyguladim :)

      Sil
  17. Renk bazen yanıltıcı oluyor . Maalesef

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Parmagimdaki swatchda yavruagzi dursada kolumda pembemsi duruyor bir de :)

      Sil
  18. Ben rengini çok tuttum. Tozutma problemi kotuymus. Fiyat ucuz olunca kalite düşüklüğü de genelde kaçınılmaz oluyor. Aslında essence marka beğenerek kullandığım ürünler var.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Fiyatna göre performansi fena degil diyebiliriz aslinda

      Sil
  19. Sounds like great blush!

    http://crafty-zone.blogspot.com

    YanıtlaSil
  20. Very nice review, thanks for sharing. :)
    Would you like to follow each other?
    Fashion, Beauty and Style

    YanıtlaSil
  21. Renk konusunda essence her zaman kendini çektiriyor fakat belirttiğiniz gibi allık konusunda pigmentasyonu oldukça az, emeğinize sağlık :) Sevgiler <3

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Güzel yorumlarin icin ben tesekkür ederim :) <3

      Sil
  22. Çok açık tenli insanlara günlük kullanım için olabilir aslında

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Bu markayı çok tercih eden var uygun fiyatlı olduğu için sanıyorum da ben hiç sevmiyorum ya

      Sil
    2. Benim genel olarak performansini begendigim bir marka heleki fiyatlara bakarsak iyi is cikaran ürünleri var

      Sil
  23. Çok tatlı bir rengi var çok hoş yazın için teşekkürler güle güle kullann :) <3

    YanıtlaSil
  24. Renkli kozmetikte önce maskara sonra allık benim için ama sadece şeftali tonları ve mat tercihim. Essence in bir allığı var bende günlük kullandığım. Bunu hiç görmedim ben :/ mosaic blush. bi bakayım ben:) tabi istediğim rengi bulursam. Tozutma sorununu da idare ederim artık:)

    YanıtlaSil
  25. tasarımı çok güzelmiş rengi de ama ah şu essence pigment sorunu ne olacak bilmiyorum :D yazı için teşekkürler Zey <3

    YanıtlaSil

Yorum Gönder