Essence quattro far paleti - - - 19 greys n roses

Merhabalar,

Bugün sizlere Essence markasina ait 4lü far paletinden bahsetmek istiyorum. 

Essence quattro eyeshadow 19 greys n roses



Markaya ait ilk ve tek elimde olan bu 4lü far paletinin Almanya fiyati 2,99 euro. Icerisinde 5 gram ürün bulunduruyor ve klasik Essence ambalajina sahip. Hic düsürmedim fakat düserse kirilabilir gibi geliyor bana.




Fiyatina göre performansi beni sasirtan bir far paleti oldu. Icerisinde 4 farkli renk bulunuyor. Sadece gri rengi belli belirsiz isiltilar iceriyor fakat cok baskin degil. Benim icin pigmentasyonlari basarili. Yapilari kremsi degil fakat tebesirimsi de degil. Resimlerde 2 defa parmaklarimla uyguladigim swatchlarini görebilirsiniz. Yagli göz kapaklarim oldugundan, bazsiz kullanmadim acikcasi. Fakat Catrice markasinin suradaki yazimdaki bahsettigim far bazlarindan biri ile tüm gün kalicilar diyebilirim. Aydinlatici özelligi olan far bazini daha az sevdigim icin, normal olan far baziyla daha cok kullandim. Eger aydinlatici etkili olan far bazini uygularsam renkler biraz daha canli duruyor. Tozutmalari minimum. Parmakla uygulamak, fircayla uygulamaktan daha az tozutuyor hatta hic tozutmuyor!


Ben en acik rengi tüm göz kapagima uyguluyorum. Bu renk palete ilk bakildiginda pembemsi/krem rengimsi dursa da, uyguladiginizda beyaza yakin bir krem rengi. Sonrasinda katlanma bölgesine ya gri rengi ya da mürdüm rengini uyguluyorum. Bazen iki rengi karistirip ya da ardarda uyguladigim da oluyor. Katlanma bölgesine de parmaklarimla önce fari oturtuyorum sonrasinda temiz bir karistirma fircasi ile dagitiyorum. Önce parmakla uygulamak neredeyse hic tozutma problemi yasamamama sebep oldugundan böyle yapiyorum. En son olarak siyah rengi ise kirpik diplerime acili bir eyeliner fircasi ile uyguluyorum. 



Fiyat, performans acisindan begendigim bir ürün oldu diyebilirim. Günlük kullanima da cok uygun. Icerisinde bulundurdugu renklerin uyumu da hosuma gitti. Kücük bir palet oldugundan kisa süreli gezilerde kolaylikla yaniniza alip gidebilirsiniz.

Okudugunuz icin tesekkür ederim,
ZeY

Yorumlar

  1. Bu paletin bende grilisi var, en açık renklerinin hiç pigmenti yok ama koyu iki gri rengini seviyorum. Essence farlar biraz şans işi sanırım Zey, ben tekli denediklerimden hiç hoşlanmamıştım. Bu dörtlüler iyi... :) Mutlulukla kullan :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Haklisin biraz sans ici canim, Essence tekli farlarindan sadece the velvet serisinin 4 rengini aldim ve oldukca sevdim. Bu paleti de sevdim ama mesela 8li far paletlerinden nude olan zayif pigmentli bir palet. Tesekkürler canim :)

      Sil
    2. İstanbulda oturuyorum fakat bu paleti bulamadim hep baska renkleri var.Nerden aldin acana yardimci olursan cok sevinirim.simdiden tesekkurler :)

      Sil
    3. Almanya´da yasiyorum burda dm magazasindan aldim

      Sil
  2. İlk fırsatta alınıcaklara eklendi bile 👍🏽 teşekkürler 😘

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Begenmene cok sevindim , ziyaretin icin ben tesekkür ederim :)

      Sil
  3. Mürdüm rengi çok hoşuma gitti bayıldım ya :)

    YanıtlaSil
  4. essence farlar güzel genelde ama bu paletleri denemedim hiç renkler fena değil ..güle güle kullan..

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Bemim de ilk ve tek 4lü far paletim bu markadan, tesekkür ederim

      Sil
  5. Elimde öyle fazla palet var ki artık paletlere bakmıyorum ama essence paletlerin renkleri gerçekten güzel oluyor.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ben de zayif pigmentlidir diye düsünüp uzak duruyordum fakat bunu sevdim :)

      Sil
  6. Essence tekli farları favorilerim ancak bu mini paletlere güvenemiyordum renk verir mi vermez mi diye ^^ fakat yazından sonra tekrar bakacak gibiyim. :) çok teşekkürler, emeğine sağlık

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Tesekkürler canimcim, ben de aynen senin gibi düsünüp uzak duruyordum fakat sevdim, sans meselesi sanirim ;)

      Sil
  7. Ay bugün baktım geri bıraktım fiyatıda düsmüstü 5 tl gibi biseydi keske alsaymısım :(

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Belki bir daha denk gelirsin canim :(

      Sil
  8. güzel bir palet, küçük olması da taşıma kolaylığı sağlıyor :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Aynen ben de katiliyorum size :)

      Sil
    2. Ben de aslinda yesilli birsey ariyorum renklerine bir bakayim istedigim birsey bulurum belki😍😍😍

      Sil
    3. Testerlari varsa pigmentasyonlarina bir bak derim almadan, bazi farlarin cok basarili degil maalesef

      Sil
  9. 05 ve 07 numaralı paletleri var bende de ama pigmentasyonları biraz zayıf gibi onların :( Renk kombinleri çok güzel yine de :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Sanirim her 4lü farin pigmentasyonu basarili degil ama ben sansima iyi olani yakaladim :)

      Sil
  10. Ben bu paletleri seviyorum. Farklı iki tane var bende, bu yok. Bulursam alayım.
    Teşekkürler:)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Umarim siz de seversiniz, ziyaretiniz icin tesekkür ederim :)

      Sil
  11. Renkleri çok hoş.Markaya ait onca ürünüm olmasına rağmen bir dörtlü farım olmamasına şaşırdım şu an...

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Benim de markaya ait ilk ve tek 4lü far paletim, sevgiler

      Sil

Yorum Gönder