Essence the velvets tekli farlar-02-03-05-07

Merhabalar,

Bugün sizlerle elimdeki Essence markasinin the velvets serisinden tekli farlari paylasiyorum. Umarim keyifle okursunuz.


Her bir far 3 gram ürün iceriyor ve Almanya fiyatlari 1,99 euro. Bendeki renkleri 02 almost peachy, 03 smooth caramel, 05 taupe secret ve 07 you better mauve.


Hepsi mat olan bu farlarin yapilarini cok sevdim. Hatta ilk aldigim 07 numarali olandi ve kullandiktan sonra begenince diger renklerini de satin aldim. Parmakla uygularsaniz neredeyse hic tozutmuyor, dökülmüyor ve bulasmiyor. Fircayla ürünü alirsaniz az bir tozutma yapiyor ama cok rahatsiz edici degil.


Yapilari toz ve krem degisiyor. Eger fircayla uygularsaniz toz halinde geliyorlar fakat parmaklarinizla uygularsaniz, parmak isinizla birlikle kremsi bir yapi oluyorlar.
Uygulamalari cok kolay, dagitmalari da kolay. Pigmentasyonlari da oldukca iyi. Yagli göz kapaklarim oldugundan, far bazsiz denemedim fakat far bazi ile oldukca kalici oldular.


Hazir Almanya´da günesi yakalamisken, bircok acidan fotografladim, bu yüzden 2 farkli swatch resmi paylasiyorum :)




Aklima söyle bir fikir geldi ve Wet and Wild markasinin meshur Brulee ismindeki fari ile de swatchlari kiyasladim. Malum cok begenilen ve bulunmasi zor bir far Brulee. Ben de acaba bu renkler yakin midir, ayni midir diyerek karsilastirma yaptim. Eger Brulee fari bulamiyorsaniz belki Essence the velvets farlara bir sans verebilirsiniz.


Ilk baktigimda renklerin ayni oldugunu düsünmüstüm fakat swatchlayinca ayni olmadiklarini fakat benzer olduklarini gördüm.


Alttaki resimde swatchlari görebilirsiniz. Brulee bulamayanlar icin belki bir secenek olabilir.


Okudugunuz icin cok tesekkür ederim,
ZeY

Yorumlar

  1. Çok güzel renkleri var. özellikle mürdüm renkli olan süper :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Yapilarini da sevdim sagol canim yorumun icin :)

      Sil
  2. The Balm Meet Matte Trimony çıktığı dönem rastlamıştım bu farlara, paleti aldığımdan bunları almadım ve şimdi de kaldırıldı Gratisten iyi mi :s Kısmet işte, renklerin her biri ayrı güzel. Güle güle kullan Zey :*

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Tesekkür ederim canim The Balm burada pahali Türkiye´ye kiyasla o yuzden o paleti almadim ama ben de meraklar icerisindeyim :)

      Sil
  3. Çok güzelmis mat olmasını da sevdim görürsem mutlaka alıcam teşekkürler <3

    YanıtlaSil
  4. gidip gelip bakıyorum ama o kadar çok farım var ki almamam lazım :-((( güle güle kullan..

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Tesekkür ederim, ben de her seferinde ihtiyacim olmamasina ragmen aliyorum, hep aldiklarim da benzer renkler :)

      Sil
  5. Gerçekten güzel görünüyorlar Zey, pigmentasyonları iyi olduğuna göre bakabilirim ben de :) Mutlulukla kullan :)

    YanıtlaSil
  6. ben bunlara bayıldım ama elimdekiler bitmeden alamam malesef :(

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Keske ben de kendimi durdurabilsem, surekli ayni tonlar aliyorum :/

      Sil
  7. Hafta sonu Taupe secreti elime aldım aldım bıraktım. Ne kadar güzel renkmiş öyle :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ben de cok yapiyorum onu ama sonunda dayanamayip satin oluyorum :)

      Sil
  8. Koyu tonlu iki fara bayıldım.Güle güle kullanın.İzinde Almanya'ya gelip kocaman bir essence standı inceleme hayali kuruyordum ki olamadı :(

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Cok tesekkür ederim, kismet belki baska zaman güzel bir indirim kampanyasina denk gelirsiniz :)

      Sil
  9. Better mauve çok güzel görünüyor.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Hepsi güzel ve basarili buldugum farlar oldu, tesekkürler :)

      Sil
  10. çok güzel renkler, güzel günlerde kullanın :)

    YanıtlaSil
  11. Renklerin hepsi birbirinden ayrı güzel ama 07 al beni götür diye bağırıyor :)) Güzel günlerde kullan

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Benimde favorilerimden her markadan aldigim farlar arasinda mutlaka bu ton bir farim, hep ayni renklere elim gidiyor :) Tesekürler

      Sil
  12. 02 sine sahbim ama 07 ye de bayıldım :)

    YanıtlaSil
  13. Mürdüm rengi çok hoş görünüyor. Sevgiler...

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Benzer tonda o kadar cok farim oldu ki ben de seviyorum :)

      Sil
  14. 07 rengine aşık oldummm
    güzel günlerde kullanın
    sevgiler

    YanıtlaSil
  15. Çok güzeller 07 harika bayıldım.Bu tonları çok seviyorum.Yazı için tesekkurler.:)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ziyaretin icin ben tesekkür ederim mutlu oldum sevgiler :)

      Sil
  16. 07 ye kaldırılmadan denk gelırse hemen 2-3 tane aldırcam 😍

    YanıtlaSil

Yorum Gönder