Haftasonu Avusturya kacamagi- Irrsee - Zell am Moos

Merhabalar

Bugün normalde yayinladigim konseptlerin disinda bir yazi paylasmak istedim.

Haftasonu icin arkadas grubumuzla Avusturya´ya gittik. Sizlerle paylasmak icin birkac kare sectim. Umarim ilginizi ceker :)



Yaklasik 3,5 saat yolculugun ardindan Zell am Moos bölgesine ulastik ve yakindaki Irrsee ismindeki gölde 2 gün gecirdik.


Heryer yemyesil mis gibi bir doga idi gördügüm. Tabi göl suyu berrak degil oldukca bulanikti diyebilirim. Türkiye cennet gercekten !
Hava sicakligi da 28-30 dereceydi sansimiza. 

2 gün de olsa stresten uzaklasip biraz nefes aldim ne yalan söyleyeyim iyi geldi!
Umarim en kisa zamanda gercek bir tatil de yapabilirim :/



 Fotograflar o kadar hosuma gitti ki hic düzenleme yapmadan cektigim haliyle paylastim. 

Bu arada bu tarz yazilar hosunuza giderse benimle yorumlarda fikirlerinizi paylasirsaniz cok sevinirim. Biraz konsept disi fakat begenirseniz ara ara bu tarz yazilar da paylasabilirim.

Okudugunuz icin tesekkürler,
ZeY

Yorumlar

  1. Harikaymıs bence böyle yazılara devam et Zeynep ablacım :)

    YanıtlaSil
  2. ne kadar güzel bir yermiş orası tabi ki böyle yazılar yazmaya devam edebilirsiniz çok güzel olur :)

    YanıtlaSil
  3. Çok güzel bir yazı olmuş bir yandan snaplerini izlerken bir yandan da bu yazıyı okuyorum :P :)

    YanıtlaSil
  4. Cennet gibiymiş oralar... Ne kadar güzel korumuşlar doğayı :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Evet heryer o kadar güzel yesildiki canim :)

      Sil
  5. Bence gezme, tozma yazılarını okumayı çok seviyorum :) Siz de Avusturya'da yaşıyorsunuz hazır, böyle daha çok yazı yazın farklı yerler görelim :
    .
    Ya o bulanık suda yüzüyorlar değil mi? Bir de Kuzey Avrupa güneşe hasret tabi, hemen bikini moduna geçiyorlar. Biz de denizin dibinde denize uzaktan bakıyoruz.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ben Almanya´da yasiyorum simdilik :) Elimden geldigince bu tarz paylasimlar da yaparim tabiki.

      Bulanik su da yümeyip napsinlar, onlarin yazlik evleri de göl kenari ve göller de maalesef bulanik :/

      Sil
  6. Mis gibi doğa ama bulanık sular .. Ama stress attığın kesin canım :*

    YanıtlaSil
  7. Evet evet kesinlikle yazmalısın farklı şeyleri de. Yazım dilin başarılı zaten ne yazarsan okutuyorsun. Benim makyaj merakım sınırlı, o yüzden gittiğin yerleri, okuduğun kitapları, kullandığın kokuları yazabilirsin. Öpüyorum. Hayalindeki tatili de en kısa zamanda yaşarsın umarım.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Cok tesekkürler farkli konseptlerle gorusmek uzere o zaman ;)

      Sil
  8. Fotoğraflar mükemmel, tam stres atmalık <3 Bu tarzda yazıları okumayı çok seviyorum ve fotoğraflarını gördüğümde sanki anlık ben de oradaymışım hissi uyanıyor. Heyecanla yeni yazılarınızı bekliyorum :)) Cok sevgiler <3

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Cok tesekkürler elimden geldigince bu tarz paylasimlara da yer vericem :)

      Sil
  9. Lütfen böyle yazılar da paylaş :) gidemiyorum bari okuyayım sayende :) inşallah bir gün bana da nasip olur :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Insallah canim cok tesekkürler yorumun icin :)

      Sil
  10. ah ah, bavulumuzu alıp bir gideblsek ;)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ben de keske suan bavulumu alip oraya gelebilsem diyorum :)

      Sil
  11. Böyle bir yer Türkiye'de olsa etrafı villalarla çevrili olurdu ve biz de yaklaşamazdık bile :))

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Maalesef heryer beton oldu hic yesil alanimiz kalmadi halbuki cennet gibi ülkemizin dogal güzellikleri :/

      Sil
  12. Yanıtlar
    1. Öyleydi gercekten huzur verdi bana da :)

      Sil
  13. Ama bu güzel görüntü nasıl ilgimizi çekmesin ki şahsen beni buralarda bir yere bırakıp unutabilirsiniz :)) Şuralara da fotoğraflara bakıp bir iç çeken Gözde çizelim 🙈 Huzurlu, musmutlu günler dilerim

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Cok tesekkür ederim güzel yorumun icin canim :)

      Sil
  14. Fotograflar kartpostal gibi gerçekten. Insan bakarken bile huzur doluyor😇 Bence böyle yazılara devam etmelisin ☺

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Cok tesekkürler elimden geldigince arada böyle yazilar paylasirim :)

      Sil
  15. Avusturyanin gitmedigim bir bölgesi. Çok daha berrak denizden ayirtedilemeyecek göller de var. Biz de bu yil farkli bir göller bölgesine gittik ama çok soguk günlere denk geldi.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Cok Avusturyayi bilmiyorum elbet vardir güzel gölleri umarim oralari da görürüm :) Sansimiza hava guzeldi

      Sil
  16. Kuzey İtalya'da Lago Di Garda'ya girdim bu yaz başında. Suyu inanılmaz berraktı. Cennet denilen bir çok denizden daha güzeldi hatta göl demeye şahit gerekir diyebilirim. Tavsiye ederim.
    Sizin göl de gayet güzel gözüküyor :) ben de orayı deniyim :)
    sevgiler.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Lago Di Garda´ya gitmedim umarim birgün kismet olur, cok tesekkürler yorumunuz icin :)

      Sil
  17. Böyle yazıları bekliyorum. Oralarıda görürüz sayende :)

    YanıtlaSil
  18. Yeşillik bile insana yetiyor :) Güzel paylaşım olmuş ...

    YanıtlaSil

Yorum Gönder